Kijk je uit.quote:Op zondag 20 december 2009 11:51 schreef Laysa het volgende:
das het balkon...ik zal straks als ik eraan denk buiten 1 nemen
Ik heb op twee plaatsen gemeten en kom op 26 en 34 centimeter.quote:Op zondag 20 december 2009 11:54 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb 17 cm
[ [url=http://ss.servepics.com/16/IMG000[09].JPG]afbeelding[/url] ]
quote:Op zondag 20 december 2009 11:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb op twee plaatsen gemeten en kom op 26 en 34 centimeter.
Hier lag al een berg hequote:Op zondag 20 december 2009 11:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]! Geen camera in de buurt
? Dat komt echt eens in de 20 jaar voor
.
Heb jij fotoos in jequote:Op zondag 20 december 2009 12:00 schreef Laysa het volgende:waarom doen die fotoos in mijn op het niet
Gedaan maar buuv heeft ze al weggehaald en hidi is aan het kruisquote:Op zondag 20 december 2009 12:04 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Eerst je foto's fixen, das een beginnersfoutje
Het loopt hier dus ook vrij stroefquote:Op zondag 20 december 2009 12:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo dat is dik!
Als dat echt overal zou vallen ligt heel het land plat.
Ik dacht dat je met Peter ging rollenquote:Op zondag 20 december 2009 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
Zoeken that is, ik ga niet nu naar de karwei nee.
Ja en ik denk dat het ook niet bij twee zal blijven.quote:Op zondag 20 december 2009 12:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Het loopt hier dus ook vrij stroef
Wat een lekkere poezebeesten hebben jullie toch.
Oh jee... Lekker he, poezen. Bij mij liggen de drie oudjes al weken samen op de koelkast in elkaar geknoedeld, dat is zo leuk om te zien. En Safaa (anderhalf) ligt vaak bij ons want die kan er niet meer bijquote:Op zondag 20 december 2009 12:09 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja en ik denk dat het ook niet bij twee zal blijven.
Waarschijnlijk omdat je niet op "invoeren" geklikt hebt, want ik zie Laysa nog steeds als laatste editor van de OPquote:Op zondag 20 december 2009 12:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb de OP proberen te fixen, maar 't is geloof ik half gelukt
En dat is mod, schaam jequote:Op zondag 20 december 2009 12:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je niet op "invoeren" geklikt hebt, want ik zie Laysa nog steeds als laatste editor van de OP
Ja, ze vroeg aan mij om 't te fixen, maar als zij later op invoeren klikt dan worden mijn wijzigingen ongedaan gemaakt.quote:Op zondag 20 december 2009 12:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je niet op "invoeren" geklikt hebt, want ik zie Laysa nog steeds als laatste editor van de OP
Hmmz.... interesting, wat voor rechten heeft Laysa dan waar wij niets van weten??quote:Op zondag 20 december 2009 12:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, ze vroeg aan mij om 't te fixen, maar als zij later op invoeren klikt dan worden mijn wijzigingen ongedaan gemaakt.
De trut! 5 kostbare minuten
!
Je ben gewoon vergeten om Invoeren te klikken, geef nou maar toequote:Op zondag 20 december 2009 12:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
En ik had nog wel heel braaf de OP niet gelocked zodat ze later zelf nog wijzigingen kon aanbrengen.
Ah, je had het zelf ook al doorquote:Op zondag 20 december 2009 12:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
En ik had nog wel heel braaf de OP niet gelocked zodat ze later zelf nog wijzigingen kon aanbrengen.
Dat staat standaard idd aan, maar kan je uitzetten. Had ik speciaal gedaan zodat ze later evt foto's erbij kan zettenquote:Op zondag 20 december 2009 12:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz.... interesting, wat voor rechten heeft Laysa dan waar wij niets van weten??
Want ik weet niet beter dan dat een post niet meer geëdit kan worden als een MOD er aan gezeten heeft
De editgeschiedenis laat inmiddels 5 revisies zienquote:Op zondag 20 december 2009 12:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je ben gewoon vergeten om Invoeren te klikken, geef nou maar toe
Weet je zeker dat jij die voorspelde 10 centimeter niet krijgt?quote:Op zondag 20 december 2009 12:17 schreef blomst het volgende:
hier de oprit, ongeveer 20 meter, weer schoon. Dus klaar voor de volgende sneeuwbui, maar als de buienradar klopt hebben we voor vandaag het ergste gehad
Als je nou eens ff die OP gaat fixen.... dan gaan we strax weer een leuk verhaaltje bedenken.quote:Op zondag 20 december 2009 12:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat staat standaard idd aan, maar kan je uitzetten. Had ik speciaal gedaan zodat ze later evt foto's erbij kan zetten.
Thanks voor die info, ik dacht al dat jullie iedere spelfout van me konden zienquote:Op zondag 20 december 2009 12:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De editgeschiedenis laat inmiddels 5 revisies zien
nee, zeker niet, maar denk dat het meeste verderop valtquote:Op zondag 20 december 2009 12:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je zeker dat jij die voorspelde 10 centimeter niet krijgt?
Ik ga 'm niet meer fixen, een zeker persoon die dit soort zaken echt goed kan is waarschijnlijk al bezig met een apart topic. Dan weet iedereen wel wie, de baas der OP'squote:Op zondag 20 december 2009 12:19 schreef Leandra het volgende:
Als je nou eens ff die OP gaat fixen.... dan gaan we strax weer een leuk verhaaltje bedenken.
Nog over die bezetters in Duitsland of beginnen we een nieuwe storyline??
Je bent vandaag iig al aardig op dreef
Als je 't binnen 5min edit kan ik 't wel zien, maar kan ik niet aan je post zien dat er iets gewijzigd isquote:Op zondag 20 december 2009 12:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Thanks voor die info, ik dacht al dat jullie iedere spelfout van me konden zien
Wel hoeveel keer maar niet de wijziging zelf?quote:Op zondag 20 december 2009 12:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je 't binnen 5min edit kan ik 't wel zien, maar kan ik niet aan je post zien dat er iets gewijzigd is.
hmm, dat klinkt vaag
quote:Op zondag 20 december 2009 12:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan weet iedereen wel wie, de baas der OP's.
Goedemiddag, nog nieuwe kroonkurken gevonden?quote:
Ik denk het niet, die was aan het spokensmsen vannacht/ochtendquote:
Na 5 minuten komt er automatisch zo'n grijs edit-regeltje in de post, dus dan heeft een mod reden om nieuwsgierig te worden, voor die tijd staat dat editregeltje er niet (tenzij je zelf een editreden invoert) en hebben ze geen reden om nieuwsgierig te worden.quote:Op zondag 20 december 2009 12:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wel hoeveel keer maar niet de wijziging zelf?
Maar na 5 min wel?
Hij zat vast op mij te wachtenquote:Op zondag 20 december 2009 12:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk het niet, die was aan het spokensmsen vannacht/ochtend
Ramprtoeristquote:Op zondag 20 december 2009 12:28 schreef HiDiHo het volgende:
Zijn er al nieuwe ongeluk filmpjes op youtube?
Ja dat dusquote:Op zondag 20 december 2009 12:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Na 5 minuten komt er automatisch zo'n grijs edit-regeltje in de post, dus dan heeft een mod reden om nieuwsgierig te worden, voor die tijd staat dat editregeltje er niet (tenzij je zelf een editreden invoert) en hebben ze geen reden om nieuwsgierig te worden.
* Leandra edit nogal eens wat.... binnen 5 minuten uiteraard![]()
Ik vond dat filmpje van geenstijl goed, 3 auto's schuiven tegelijk op elkaar en fietsers gaan onderuitquote:
Waar heb je hem het laatst gebruikt?quote:
Ik let er zelfs op of het binnen 5 minuten is, want ik heb een enorme hekel aan dat grijze editregeltje...quote:Op zondag 20 december 2009 12:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat dus. Binnen 5min kan je 't wijzigen, de kans dat een mod een editgeschiedenis van een willekeurige post gaat opvragen is heul klein. Maar wel mogelijk, geen idee waarom je dat zou doen.
Omdat 't kan
Jaquote:Op zondag 20 december 2009 12:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk het niet, die was aan het spokensmsen vannacht/ochtend
quote:Op zondag 20 december 2009 12:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik let er zelfs op of het binnen 5 minuten is, want ik heb een enorme hekel aan dat grijze editregeltje...
Als de 5 minuten voorbij zijn dan edit ik alleen nog spelfouten die erger zijn dan een grijs editregeltje
quote:Op zondag 20 december 2009 12:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik let er zelfs op of het binnen 5 minuten is, want ik heb een enorme hekel aan dat grijze editregeltje...
Als de 5 minuten voorbij zijn dan edit ik alleen nog spelfouten die erger zijn dan een grijs editregeltje
Zover was ik al.quote:Op zondag 20 december 2009 12:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waar heb je hem het laatst gebruikt?
En het plankje?quote:Op zondag 20 december 2009 12:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zover was ik al.
Toen ik een plankje op maat moest zagen.
De zaag zit echter wel gewoon in de gereedschapskist waar hij hoort
En de plank?quote:Op zondag 20 december 2009 12:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zover was ik al.
NEC - vites ook, dramaquote:Op zondag 20 december 2009 12:36 schreef Noek het volgende:
Oh god, alle wedstrijden afgelast. Paniek!!
'en dat slaat toch nergens op...blablabla...'
![]()
![]()
![]()
![]()
Lach me niet uitquote:
Past jouw zaag in de gereedschapskistquote:Op zondag 20 december 2009 12:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zover was ik al.
Kijk je ook ff onder de sneeuw?quote:Op zondag 20 december 2009 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
Het plankje zit onde rhet aanrecht, waar het moest.
Ik was buiten aan het zagen, daar ook maar even kijken dan.
Het is meer een krat.quote:Op zondag 20 december 2009 12:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb jij een gereedschapskist. Nice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |