Had je nou je PC-hooft-tractor nog maarquote:Op zondag 20 december 2009 09:58 schreef dutchie het volgende:
Voor Saffier
Voor de sneeuw![]()
Ik heb er even een dubbel gevoel bij.
Ik zou nl. met mijn moeder en zus naar het Dickens Festijn. Heb na 3 km de auto voorzichtig omgedraaid en ben weer naar huis gegaan. De wegen zijn hier echt onbegaanbaar. En ik ben heel wat gewend als kilometervreter.
Ging in een bocht genadeloos rechtdoor en zag het verkeerslicht heel dichtbij komen, maar heb 'm godzijdank op een haartje na gemist.
Toen was ik er echt wel klaar mee.
Terwijl het Dickens Festijn juist met deze sneeuw zo prachtig is.
Maar goed, het sneeuwt!
Straks lekker sneeuwpop maken en sneeuwballengevecht houden enzo, zegt dit winterkind.
Och daar zeg je wat! Ik mis 'm nog steeds weet je dat?quote:Op zondag 20 december 2009 10:02 schreef E.T. het volgende:
[..]
Had je nou je PC-hooft-tractor nog maar
Geniet er maar van.quote:Op zondag 20 december 2009 10:19 schreef oeke het volgende:
Bij ons in de buurt is een kerstmarkt maar ik ben benieuwd of ze hem opgezet hebben...
Wel leuk om straks even heen te lopen en een warme choco/gluhwein te drinken.
Ko's eerste kerstmis.
Ik heb het gister gewaagd, glibberdeglabski, maar dat was echt lastig. En toen lag de sneeuw al vanaf donderdag.quote:Op zondag 20 december 2009 10:15 schreef Vicky het volgende:
wij moeten nog boodschappen doen vandaag
dat wordt eten van de buren lees toko
Jammer Buuf, als ie een maatje kleiner was en klein viel had ik wel interesse gehadquote:Op zondag 20 december 2009 10:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb nog een rood skipak voor de liefhebber. Een hele mooie rode, met donkerblauwe fleece aan de binnenkant. Maat 98, maar valt vrij groot.
hier ook!!quote:
ja zelf rijden is sowieso een goed planquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 10:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jammer Buuf, als ie een maatje kleiner was en klein viel had ik wel interesse gehad.
quote:Op zondag 20 december 2009 11:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Het is haske koud man! Je gaat toch niet vrijwillig naar buiten nu? Kijk, mijn boys, die gaan zo even onvrijwillig naar buiteneven wat energie lozen.
![]()
Ik zou het niet wagen hoor, met een draagdoek.gister alweer een paar keer geoefend of ik de spagaat kon.
![]()
[..]
![]()
En hij is zo mooi.
Alleen de doorgaande wegen hoor..quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 11:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
20 cm sneeuw and counting
De jongens zijn naar buiten, de meisjes kijken ernaar door het raam
In Uden, wat moet ie daar nou?! Raar dorp met rare mensenquote:Op zondag 20 december 2009 11:45 schreef Lenaatje het volgende:
Mijn lief zit helemaal in Uden, en moet nog naar huis, vind het helemaal niets eigenlijk met dit weer. Verder wel mooi hoor maar dan moet iedereen gewoon bij huis zijn......
ja heel erg zwangerquote:Op zondag 20 december 2009 12:29 schreef Oxymoron het volgende:
Is Saffier, zwanger?
Ik kan het nergens vinden..
Blijkbaar heeft het dichten voor mama-alleen (sombie) toch nog geholpen, voor meer mensen![]()
Werken..... Crisiscentrum inrichten voor de Q koorts.quote:Op zondag 20 december 2009 12:23 schreef PM-girl het volgende:
[..]
In Uden, wat moet ie daar nou?! Raar dorp met rare mensen
Gefeliciteerd trouwens nog!
Oxy, dat gedicht had ik gemist, maar wat is dat mooi. Hoe ontzettend heb ik het zo gevoeld, wat doe je dat toch wonderbaarlijk goed met woorden.quote:Op zondag 20 december 2009 12:41 schreef Oxymoron het volgende:
MvD: Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat #68
Ow. das jammerquote:Op zondag 20 december 2009 13:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
1.4 graden nu hier, volgens het meetsysteem. Jammer hoor..
Hier kan je iig geen 30 KM/U rijden.quote:Op zondag 20 december 2009 13:21 schreef PM-girl het volgende:
Ergens is dat ook wel zo vind ik, maar als jullie kunnen blijven slapen kun je desnoods met 30 km/uur erheenrijden?
Hoeveel kilometer is het?
Hier geen sneeuw hoor, althans geen vallende sneeuw.quote:Op zondag 20 december 2009 09:36 schreef E.T. het volgende:
Voor Saffier hyperen is goed![]()
![]()
Hier is vannacht amper wat gevallen, maar het gaat nu net pas harder sneeuwen. Ben benieuwd aangezien ze in de kustgebieden het meeste sneeuw verwachten..
Ben wel blij dat we vandaag niet terug hoeven vanuit voorthuizen
107quote:Op zondag 20 december 2009 13:21 schreef PM-girl het volgende:
Ergens is dat ook wel zo vind ik, maar als jullie kunnen blijven slapen kun je desnoods met 30 km/uur erheenrijden?
Hoeveel kilometer is het?
Kim vind hem mooi!quote:
Hier niet. Eén rijbaan zichtbaar, maar wel nauwelijks zichtbaar.quote:Op zondag 20 december 2009 13:55 schreef lady-wrb het volgende:
klopt het dat op de snelwegen wel goed gepekeld/geveegd is/wordt?
Ik ook hoorquote:Op zondag 20 december 2009 14:18 schreef k_i_m het volgende:
Ben ik de enige die autorijden met dit weer superleuk vind?.
quote:Op zondag 20 december 2009 14:29 schreef Linda2205 het volgende:
hier werd net een sneeuwschuiver door een personenauto gesleept...hij was blijven steken in de sneeuw
tof toch?quote:Op zondag 20 december 2009 14:48 schreef innepin het volgende:
Ik heb net in m'n eentje een sneeuwpop gemaakt
Hebben wij 'vroeger' wel eens expres gedaan..quote:Op zondag 20 december 2009 14:41 schreef Chell het volgende:
Heb eigenlijk heel veel zin in shoarma ofzo, maar om nou een bezorger op een brommertje hierheen te laten komen is wel heel evil.
ik woon in noord-holland en ik moet naar zuid-holland (en weer terug)quote:Op zondag 20 december 2009 14:54 schreef E.T. het volgende:
[..]
Hebben wij 'vroeger' wel eens expres gedaan..![]()
Vanmiddag trouwens in Alexandrium was een winkel met een briefje op de deur dat ze ivm weeromstandigheden een uur later open zouden gaan.. Meteen van die tokkie-wijven erbij te schreeuwen dat dat maar belachelijk is..![]()
Innepin, ik zag net ergens dat Rijkswaterstaat een 'verkeers-alarm' heeft afgegeven.. dat het echt niet verantwoord is als het niet echt noodzakelijk is en dat veel snelwegen erg slecht zijn. In NH hadden ze het over 'wandelende sneeuwduinen van een meter hoog' .. ook op de snelwegen.
Toch wel verstandig dat je niet gegaan bent dus.. hoe jammer ook.
Eerlijk?quote:Op zondag 20 december 2009 14:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik woon in noord-holland en ik moet naar zuid-holland (en weer terug)
het heeft hier enorm gewaaid, maar nu is het weer rustig. zou dat schelen?
http://www.nu.nl/binnenla(...)verkeeralarm-af.htmlquote:Op zondag 20 december 2009 15:04 schreef lady-wrb het volgende:
ja nou ik wil niet hoor, het is mijn vent die absoluut de noodzaak van thuisblijven niet inziet
oke en we MOETEN straks naar amsterdam om luca op te halen, want die zit nog bij zijn pleegvader en die moet opgehaald worden....
ik heb m net gesproken en gewoon verteld dat hij rustig in vlaardingen zijn onderdelen mag ophalen, maar dat wij in elk geval NIET meegaan.quote:Op zondag 20 december 2009 15:30 schreef E.T. het volgende:
lady-wrb, laat je vriend dit topic even bekijken De atmosfeer staat op ontploffen #310: Sneeuwjacht/Weeralarm
Staan ook wel 'leuke' foto's van snelwegen in NL in..
Vond je werk het erg?quote:Op zondag 20 december 2009 15:40 schreef Luchtbel het volgende:
Ik kon niet naar m'n werk vandaag
En schijnbaar versturen we zelfgemaakte kerstkaarten dit jaar.
Dat krijg je als we ingesneeuwd zijn. Gaan we rare dingen doen.
oh ff kijkenquote:Op zondag 20 december 2009 15:30 schreef E.T. het volgende:
lady-wrb, laat je vriend dit topic even bekijken De atmosfeer staat op ontploffen #310: Sneeuwjacht/Weeralarm
Staan ook wel 'leuke' foto's van snelwegen in NL in..
heb je geen magnetron dan?quote:Op zondag 20 december 2009 15:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ff kijken![]()
ik ben het gehakt vergeten uit de vriezer te halendus nu hebben we geen cannelloni vanavond. Op mijn voorstel om dan de soep te eten die nog in de voorraad staat werd hard gelachen
en ook mn voorstel om spinazie te eten met rijst en viskoekjes was niet goed
dus nu gaat meneer iets afhalen vanavond
![]()
ik vind het prima zolang hij het haalt haha
LB ingesneeuwd? of is je werk ingesneeuwd?
Ik ookquote:Op zondag 20 december 2009 14:48 schreef innepin het volgende:
Ik heb net in m'n eentje een sneeuwpop gemaakt
jawel maar op de een of andere manier gaat die ontdooistand hier nooit goedquote:
Nouja, we gaan het meemakenquote:Op zondag 20 december 2009 15:58 schreef Lenaatje het volgende:
Oh Linda dat hoop ik ook niet. Ik weet wel dat er nu geen treinen tot morgenochtend rijden hier, vertelde de buurvrouw.
Ja, ik ben het er ook wel mee eens ondertussen hoor. Het duurde alleen evenquote:Op zondag 20 december 2009 14:54 schreef E.T. het volgende:
Innepin, ik zag net ergens dat Rijkswaterstaat een 'verkeers-alarm' heeft afgegeven.. dat het echt niet verantwoord is als het niet echt noodzakelijk is en dat veel snelwegen erg slecht zijn. In NH hadden ze het over 'wandelende sneeuwduinen van een meter hoog' .. ook op de snelwegen.
Toch wel verstandig dat je niet gegaan bent dus.. hoe jammer ook.
hipheid!quote:Op zondag 20 december 2009 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook(met een beetje hulp van J die de sneeuw bij elkaar veegde)
[ afbeelding ]
Dat koppie van Leanderquote:Op zondag 20 december 2009 16:24 schreef freecell het volgende:
[..]
hipheid!![]()
hier is het te koud, het plakt niet.
Wel genoeg sneeuw!
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op zondag 20 december 2009 16:39 schreef -Nienna- het volgende:
Wij hadden geen plannen vandaag, dus lekker binnen.
Vriendlief staat na elke sneeuwbui ons parkeerplekje weer schoon te maken![]()
Compleet onzinnig want na een half uurtje sneeuw is zijn werk weer teniet gedaan.
Maar ik ben wel erg blij dat ik morgen en de komende dagen niet naar mijn werk hoef zeg!
k kan t me heel goed voorstellenquote:Op zondag 20 december 2009 16:33 schreef Asyniur het volgende:
freecell!![]()
buuf, ik vind het ook maar niks hoor! En bij ons ligt niet eens zoveel sneeuw als bij jullie!
Manliefs ouders wonen hier ook een 3km vandaan. In eerste instantie wilde hij vanmiddag even met de honden naar hun toe om te spelen in de sneeuw, maar bij nader inzien zijn we toch maar thuis gebleven...
En als ik de auto's hier zie glijden door de straat dan heb ik daar dus echt geen spijt van![]()
nu moet ik er wel bij zeggen dat met al die heuvels en hellingen hie rin Zuid-Limburg het sowieso lastig autorijden is met zulk weer
Ben je toch met de auto gekomen?quote:Op zondag 20 december 2009 16:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
k kan t me heel goed voorstellen
k heb t er echt mee gehad nu. heb een totaal rotgevoel en t huilen staat me nader dan t lachen
Je ziet hier de weg iig niet meer. Wit, met grote vallende vlokken.
k hoop trouwens dat er niemand met dit weer richting t ziekenhuis moet om te gaan bevallen.
nee zit nog in utrecht. k ga de auto niet inquote:Op zondag 20 december 2009 16:44 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ben je toch met de auto gekomen?
Nou ja, gewoon lekker binnen blijven nu dan bij de verwarming en genieten van de vlokken.
Nee kan ik me voorstellen...quote:Op zondag 20 december 2009 16:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee zit nog in utrecht. k ga de auto niet in
Shrek 3 is ook helemaal niet leuk! Dan zou ik ook geschiedenis gaan kijkenquote:Op zondag 20 december 2009 16:45 schreef Stout het volgende:
Zeg ik tegen zoonlief : zullen we even naar Shrek 3 kijken ? (gisteren opgenomen).....
antwoord : Nee mama, ik kijk nu naar de geschiedenis van Amerika, veel leuker![]()
Ga vanavond maar in mijn uppie kijken geloof ik
dat zei ik dus tegen B. vanmiddagquote:Op zondag 20 december 2009 16:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
k kan t me heel goed voorstellen
k heb t er echt mee gehad nu. heb een totaal rotgevoel en t huilen staat me nader dan t lachen
Je ziet hier de weg iig niet meer. Wit, met grote vallende vlokken.
k hoop trouwens dat er niemand met dit weer richting t ziekenhuis moet om te gaan bevallen.
dat jaquote:Op zondag 20 december 2009 16:51 schreef moussy het volgende:
[..]
Shrek 3 is ook helemaal niet leuk! Dan zou ik ook geschiedenis gaan kijken
quote:Op zondag 20 december 2009 16:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat zei ik dus tegen B. vanmiddagdat een winterkindje me bij nader inzien niet zo'n geweldig plan leek
ik zag mezelf al staan met gebroken vliezen (bevroren vruchtwater) en hij die ruiten maar krabben
quote:Op zondag 20 december 2009 16:45 schreef Stout het volgende:
Zeg ik tegen zoonlief : zullen we even naar Shrek 3 kijken ? (gisteren opgenomen).....
antwoord : Nee mama, ik kijk nu naar de geschiedenis van Amerika, veel leuker![]()
Ga vanavond maar in mijn uppie kijken geloof ik
das ook een oplossing, maar je zult maar met spoed moeten gaanquote:
ja je hoela en dan met persweeën moeten wachten tot hij die auto ijsvrij heeft zekerquote:
Dankjewel, wat een lieffie! Lucie en Maja vinden hem schitterend, ze hebben 'm al negen keer achter elkaar gezien! En ik heb er eindelijk een goede vorm door gevonden voor het begrijpelijk vertellen van het kerstverhaal, niet te zwaar en niet zo religieus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Macka66 op 20-12-2009 18:02:01 ]DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
ik heb spaanse sloffen die zo mogelijk nog gladder zijn dan zijden sokjes zouden zijnquote:Op zondag 20 december 2009 17:50 schreef mefke79 het volgende:
Huup, daarom moet je ook sloffen aan in huis ipv sokken (ik heb laatst de laatste trede gemist met Driekus in mijn armen, oeeee de schrik dan).
En sneeuw is prima maar vooral omdat ik toch nergens heen hoef. Ik moet er niet aan denken om nu lang te rijden. We hadden een paadje gemaakt op de stoep, maar dat is al niet meer te zien. En ik zag net een kindje op skies in het speeltuintje hier, hoe schattig!
Ja, ik heb ze ook maar om de een of andere vage reden draag ik ze alleen 's avonds?quote:Op zondag 20 december 2009 18:34 schreef huuphuup het volgende:
m@x oh gruwel dat lijkt me toch wel zo verschrikkelijkik vind je een bikkel!
![]()
asy! antislipnopsokken! die ga ik vragen voor kerst!
Vooral dat wondje en de nasleep van de narcose. Ik jank om alles en niks gaat zoals het moet gaan. Dat soort gedoe ;')quote:Op zondag 20 december 2009 18:31 schreef Asyniur het volgende:
Huup!![]()
toevallig hadden we het net aan tafel over mijn gewoonte om op sokken te lopen en dat manlief vindt dat ik sloffen of sokken met antislip moet dragen als voorbeeld voor Harry straks
m@x, auw! Heb je nog veel last (behalve van dat ene wondje?)
k ken een fokker die taxicauffeur is, en die blijken nu nog te rijden. maar ik snap dat je dat ook niet trekt. maar wel aan de bel trekken als t echt niet meer gaat he! desnoods moet er dan maar een ambu komenquote:Op zondag 20 december 2009 19:19 schreef m@x het volgende:
Ik betwijfel of die rijden en als ze rijden gaat het uren duren voor ik er eentje heb. En dan hetzelfde voor de terugweg. Dat ga ik nu ook nog niet trekken.
Dat probeer ik ook maar in mijn achterhoofd te houden. Alle stinkende prut die er nu uitkomt zit in ieder geval niet in mijn lijf.quote:Op zondag 20 december 2009 19:59 schreef k_i_m het volgende:
Zolang prut stroomt hoeft het nog niet zo erg te zijn he m@x? Als het maar naar buiten kan.
Ja, temoeratuur is stabiel en ik ga het zo weer schoonspoelen. Zo moet het lukken tot morgen.quote:Op zondag 20 december 2009 20:00 schreef dutchie het volgende:
Och M@x, wat klinkt dit akelig. Ik maak me serieus zorgen.
Ik wou dat ik dichterbij je woonde, anders had ik je zo gebracht. Echt.
Pas je ajb op?
Dat klinkt eigenlijk ook wel weer logisch.quote:Op zondag 20 december 2009 19:59 schreef k_i_m het volgende:
Zolang prut stroomt hoeft het nog niet zo erg te zijn he m@x? Als het maar naar buiten kan.
Is het echt een enorme open wond, of valt het mee? Als het niet een enorme wond is kan je ook een glaasje met gekookt water met zeezout (wel af laten koelenquote:Op zondag 20 december 2009 20:01 schreef m@x het volgende:
[..]
Ja, temoeratuur is stabiel en ik ga het zo weer schoonspoelen. Zo moet het lukken tot morgen.
Daarom zei ik het er ook bij, van dat prikkenquote:Op zondag 20 december 2009 20:09 schreef m@x het volgende:
Het is in feite maar een klein wondje, maar ik kan het niet zien want het zit in mijn navel. Dat is volgens mij de plek waar ze met het cameraatje naar binnen zijn gegaan. Dat prikken is me nu even teveel. Ik hou het even bij uitspoelen onder de douche.
Deze video is privé.quote:Op zondag 20 december 2009 20:43 schreef Memmel het volgende:
Oh Max, heel veel sterkte joh! En als het vannacht echt niet meer gaat, wel iemand bellen he!!!
En dit doet mijn man dus als ik even niet oplet....![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Mmm, hoe verander ik dat? Effe proberenquote:
Jaaaa!quote:Op zondag 20 december 2009 20:48 schreef Memmel het volgende:
[..]
Mmm, hoe verander ik dat? Effe proberen
Nu moet ie het doen!
Geniaalquote:Op zondag 20 december 2009 20:43 schreef Memmel het volgende:
Oh Max, heel veel sterkte joh! En als het vannacht echt niet meer gaat, wel iemand bellen he!!!
![]()
![]()
Ja joh da's leuk!quote:Op zondag 20 december 2009 20:43 schreef Memmel het volgende:
![]()
![]()
Ik maak als toetje soep! Perziksoep met een bol vanilleijs en een chocolaatje erop. Makkelijk, verrassend en lekker!quote:Op zondag 20 december 2009 21:04 schreef k_i_m het volgende:
Dat is net zo cool als op straat schaatsen.
Ik weet trouwens nog steeds niet wat ik voor kerst ga maken. Zie ik net een plaatje van Nigella voorbij komen, bedenk ik me opeens dat ik 3 kookboeken (waarvan 1 verdorie nog "Feest" heet ook) van d'r in de kast heb staan. Zit ik in de Allerhande te zoeken
.
quote:Op zondag 20 december 2009 21:37 schreef freecell het volgende:
Oeh Oxy, die zijn tofIk zou ze zo aantrekken
Niet te gokken over wie je santa is? Of heb je het pakjestopic niet gezien?quote:Op zondag 20 december 2009 21:47 schreef huuphuup het volgende:
leuk Oxy
Free lekker vroeg je bedje in dan
Die Brittany Murphy ja... goh...![]()
Ik kijk Mathilda nu
quote:Op zondag 20 december 2009 21:48 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Niet te gokken over wie je santa is? Of heb je het pakjestopic niet gezien?
Niet drukom maken, Cas is van de stuiter hieper de pieper en rondtollen op zijn stoel en wij doen echt al heel lang gourmetten en zo. Vandaag hebben we mini-pannenkoekjes gebakken in de miniwokjes, voor de tv, heel onpedagogisch maar best leuk voor een keertje! je moet alleen niet gieren van de hongerquote:Op zondag 20 december 2009 22:07 schreef m@x het volgende:
Aan eerste kerstdag doe ik niet. Tweede kerstdag gaan Kai en ik gourmetten bij mijn ouders. Ik vind het wel een eng idee met die hete pannetjes, maar opa en oma hebben gezworen allebei aan 1 kant van hem te gaan zitten en hem heel goed in de gaten te houden.
De wegen hier zien er in ieder geval al een stuk beter uit dan gisteren. Nu hopen dat mijn vader nu wel op pad durft (en uberhaupt de parkeerplaats bij hun huis afkomt)quote:Op maandag 21 december 2009 07:09 schreef Stout het volgende:
Moonah van harte !
M@x, succes met naar het ziekenhuis gaan, moet wel lukken hoop ik, hier is het in elk geval dooi (+ 2 graden)
Ik heb helemaal geen hechtingen, alleen maar gekke pleisters die op plakband lijken.quote:Op maandag 21 december 2009 07:12 schreef Lishe het volgende:
M@x, ik hoop dat je wond nog open is en dat ze er heeel makkelijk wat aan kunnen doen.
Stomme wond, heb je ook van die nare 'oplos'hechtingen? Ik geloof daar niet meer in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |