Ja maar je geeft een beetje op een vreemde manier je mening. Kom dan met goede argumenten waarom je hiphop een ziekte vind.quote:Op zondag 20 december 2009 12:09 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Di's KLB.
Jij denkt echt hier een onverziekt topic te houden?![]()
Ik geef mijn mening. Dat mag. Punt.
Hij is vroeger gepest door allochtoontjes waarna hij zich opsloot in zijn kamer en keihard metal opzettequote:Op zondag 20 december 2009 12:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar je geeft een beetje op een vreemde manier je mening. Kom dan met goede argumenten waarom je hiphop een ziekte vind.
Dat dusquote:Op zondag 20 december 2009 12:12 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Hij is vroeger gepest door allochtoontjes waarna hij zich opsloot in zijn kamer en keihard metal opzette
TMF Top 40quote:Op zondag 20 december 2009 12:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat dusEn dan ook nog zeggen ik luister muziek hiphop hoort daar niet bij. Als je er niet naar luistert weet je ook niet of het wat is. Hij heeft waarschijnlijk zo'n verknipt beeld over hiphop door alleen naar dit soort nummers te luisteren op tv :
Niemand boeit jouw meningquote:Op zondag 20 december 2009 12:09 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Di's KLB.
Jij denkt echt hier een onverziekt topic te houden?![]()
Ik geef mijn mening. Dat mag. Punt.
Hiphop is juist meer muziek dan dat gare metalquote:Op zondag 20 december 2009 12:08 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Ik luister muziek.
Hiphop hoort daar niet bij.
Metal heel soms.
quote:Op zondag 20 december 2009 12:22 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hiphop is juist meer muziek dan dat gare metal
De goede artiesten gebruiken originele innovatieve beats en zijn ook getalenteerde lyricisten
Wat is metal? Je hoort alleen BWAAAHHHHHHH WAAAHHHHHHHHH
Dat is natuurlijk onzin. Er is veel troep in Metal, maar bands als Symphony X zijn een genot om te luisteren. Geweldig technisch, ik kan alleen maar dromen zo te kunnen spelen. Niet met clichés komen dat Metal alleen maar geschreeuw is, want dan generaliseer je enorm. Zelfde gaat uiteraard vice versa op voor Hiphop.quote:Op zondag 20 december 2009 12:22 schreef J.Herrer het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2009 12:22 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hiphop is juist meer muziek dan dat gare metal
De goede artiesten (dus geen 50 cent, lil' wayne en dat soort rommel) gebruiken originele innovatieve beats en zijn ook getalenteerde lyricisten
Ik vind metal soms niet verkeerd maar om nou te zeggen dat het mooier is dan hiphop absoluut niet. Ik heb een hele brede muziek smaak door alles te luisteren. En dan ook van elke genre de goeie nummers. En me niet vast te plakken aan een soort genre.quote:Op zondag 20 december 2009 12:25 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
![]()
We gaan metal niet dissenNiet alle metal muziek is BWAAAH WAAAAH (
)
http://www.spike.com/video/truth-nonpoint/2650349
Beesten liedje
quote:Op zondag 20 december 2009 12:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind metal soms niet verkeerd maar om nou te zeggen dat het mooier is dan hiphop absoluut niet. Ik heb een hele brede muziek smaak door alles te luisteren. En dan ook van elke genre de goeie nummers. En me niet vast te plakken aan een soort genre.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |