Dat was het altijd al hoor.quote:Op zondag 20 december 2009 09:23 schreef Electro-Worm het volgende:
Hiphop tegenwoordig is kanker voor je oren.
Als je iemands oren wil pijnigen moet je vooral dat 'gekwek' opzetten.quote:Nas, Busta, Eminem, The Roots, Drake, Kanye is zijn vroegere jaren, wale, etc etc etc
quote:Op zondag 20 december 2009 10:23 schreef koningdavid het volgende:
Terechte klacht.
Toepasselijk (christelijk) nummer:
quote:Op zondag 20 december 2009 09:23 schreef Electro-Worm het volgende:
Hiphop tegenwoordig is kanker voor je oren. Allemaal dankzij die vieze flikkers zoals "Soulja boy". Even serious, soulja boy. Met zijn kanker lelijke fruityloops beats en z'n homo stem. Hij verkracht de hele hiphop scene, samen met "new boys". Wat is dit? Negers met flashy kleren en SKINNYJEANS DIE DE HELE TIJD IM A JERK ROEPEN? En dan noem je jezelf HIPHOP?
It makes me want to throw up, en dan heb ik het nog niet eens over Lil Wayne gehad. Die ineens een ROCK album heeft gemaakt waar hij op zingt met alléén maar autotune, met zijn lelijke teksten over bitches en geld.
En dan durft hij zichzelf "the best rapper alive" te noemen. Rot op joh.
Dit noemen mensen tegenwoordig ineens de 3e generatie van hiphop. Dit is geen hiphop te noemen.
Als kanker muziek zou maken, zou het klinken als soulja boy, new boyz en lil wayne.
Klacht lijkt me duidelijk.
Nas, Busta, Eminem, The Roots, Drake, Kanye is zijn vroegere jaren, wale, etc etc etc
Je bent zelf 3 keer nietsquote:Op zondag 20 december 2009 10:53 schreef tliciouz het volgende:
Kanye in zijn vroegere jaren is inddNu is het werkelijk 3 keer niets. Sowieso bijna alle nummers die op dit moment uit komen zijn niet echt van de allerbeste kwaliteit.
Sinds de gouden 'eeuw'/G-funk periode alquote:Op zondag 20 december 2009 09:44 schreef borisz het volgende:
Sinds 2000 is het erg achteruit gegaan het de hophip.
Jah.quote:Op zondag 20 december 2009 11:01 schreef koningdavid het volgende:
De Nederlandse scene daarentegen is wel beter dan ooit.
Eens.quote:Op zondag 20 december 2009 11:01 schreef koningdavid het volgende:
Die is inderdaad flink aan het groeien, en wordt steeds beterquote:Op zondag 20 december 2009 11:01 schreef koningdavid het volgende:
Nou nou.quote:Op zondag 20 december 2009 11:07 schreef beertenderrr het volgende:
Gister was ik mn cd collectie aan het uitpluizen, kwam ik deze tegen![]()
en de namen die TS opsomt zijn allemaal losers die het hiphop ook verkracht hebben
vroeger R&B met de Detroit Spinners, dat waren tijdenMotown ftw!
OP aangepastquote:Op zondag 20 december 2009 09:23 schreef Electro-Worm het volgende:
Hiphop tegenwoordig is ... kut voor je oren. Allemaal dankzij die vieze flikkers zoals "Soulja boy". Even serious, soulja boy. Met zijn ...lelijke fruityloops beats en z'n homo stem. Hij verkracht de hele hiphop scene, samen met "new boys". Wat is dit? Negers met flashy kleren en SKINNYJEANS DIE DE HELE TIJD IM A JERK ROEPEN? En dan noem je jezelf HIPHOP?
It makes me want to throw up, en dan heb ik het nog niet eens over Lil Wayne gehad. Die ineens een ROCK album heeft gemaakt waar hij op zingt met alléén maar autotune, met zijn lelijke teksten over bitches en geld.
En dan durft hij zichzelf "the best rapper alive" te noemen. Rot op joh.
Dit noemen mensen tegenwoordig ineens de 3e generatie van hiphop. Dit is geen hiphop te noemen.
Als ... een ziekte muziek zou maken, zou het klinken als soulja boy, new boyz en lil wayne. Hiphop.
Klacht lijkt me duidelijk.
Nas, Busta, Eminem, The Roots, Drake, Kanye is zijn vroegere jaren, wale, etc etc etc![]()
Wat ben jij voor mongool dan.quote:Op zondag 20 december 2009 11:16 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
OP aangepast
Opgelost.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon omdat het kan: Bonus Hayden Panettiere!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou Bertje, bedankt voor deze nutteloze bijdragen. Als je niet van hiphop houd open er lekker zelf een topic over en ga deze niet verzieken.quote:Op zondag 20 december 2009 11:16 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
OP aangepast
Opgelost.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon omdat het kan: Bonus Hayden Panettiere!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is datquote:Op zondag 20 december 2009 11:30 schreef Ereinion het volgende:
Er wordt nog steeds briljante hiphop gemaakt:
Ik luister muziek.quote:Op zondag 20 december 2009 11:18 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wat ben jij voor mongool dan.
Je luistert zeker metal.
Di's KLB.quote:Op zondag 20 december 2009 11:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou Bertje, bedankt voor deze nutteloze bijdragen. Als je niet van hiphop houd open er lekker zelf een topic over en ga deze niet verzieken.
Ja maar je geeft een beetje op een vreemde manier je mening. Kom dan met goede argumenten waarom je hiphop een ziekte vind.quote:Op zondag 20 december 2009 12:09 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Di's KLB.
Jij denkt echt hier een onverziekt topic te houden?![]()
Ik geef mijn mening. Dat mag. Punt.
Hij is vroeger gepest door allochtoontjes waarna hij zich opsloot in zijn kamer en keihard metal opzettequote:Op zondag 20 december 2009 12:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar je geeft een beetje op een vreemde manier je mening. Kom dan met goede argumenten waarom je hiphop een ziekte vind.
Dat dusquote:Op zondag 20 december 2009 12:12 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Hij is vroeger gepest door allochtoontjes waarna hij zich opsloot in zijn kamer en keihard metal opzette
TMF Top 40quote:Op zondag 20 december 2009 12:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat dusEn dan ook nog zeggen ik luister muziek hiphop hoort daar niet bij. Als je er niet naar luistert weet je ook niet of het wat is. Hij heeft waarschijnlijk zo'n verknipt beeld over hiphop door alleen naar dit soort nummers te luisteren op tv :
Niemand boeit jouw meningquote:Op zondag 20 december 2009 12:09 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Di's KLB.
Jij denkt echt hier een onverziekt topic te houden?![]()
Ik geef mijn mening. Dat mag. Punt.
Hiphop is juist meer muziek dan dat gare metalquote:Op zondag 20 december 2009 12:08 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Ik luister muziek.
Hiphop hoort daar niet bij.
Metal heel soms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |