Kan niet haten nigga, als het je niet bevalt luister je het toch lekker niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:30 schreef Schenkstroop het volgende:
Eminiem klinkt als een Circus Clown. Hij mist alleen zn feestneus en oversized Timbos. De orgel-muziek heeft ie al.
Wat een autistquote:Op woensdag 30 december 2009 17:06 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik heb mijn mening gegeven, ik presenteer mijn mening altijd hard, mijn mening is namelijk mijn eigen waarheid.
mijn tweede punt is geheel correct.
het derde punt is vanuit mijn ogen ook geheel correct.
wat hebben we hier nou voor belachelijke discussie over je mening brengen?
Zo ietsquote:
Iddquote:Op woensdag 30 december 2009 22:17 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gasten zijn zo cool heoveral schijt aan. Mach en Jesse.
Jammer brengen ze niks meer uit en zijn ze spoorloos.
Wel rauwe beats en toffe flow. En de teksten zijn gewoon grappig
Wat een onzin.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:31 schreef Pienn_ het volgende:
Tegenwoordig is het maar zo; Zitten er sletjes in de clip? Yoooo![]()
Alle hiphop met sletjes in de clip verkoopt
-edit- ach whateverquote:Op woensdag 30 december 2009 22:31 schreef Pienn_ het volgende:
Tegenwoordig is het maar zo; Zitten er sletjes in de clip? Yoooo![]()
Alle hiphop met sletjes in de clip verkoopt
Hell yeah! Geen enkel nummer kan hier aan tippenquote:
Een kennerquote:Op woensdag 30 december 2009 22:32 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Iddkan je niet genoeg draaien die shit
wat, jij gelooft niet in je eigen mening?quote:
Ik geloof zeer zeker in mijn mening, maar dan is het nog altijd bij te stellen binnen een discussie. Je eigen mening alleen als de waarheid te zien is autistisch.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:10 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wat, jij gelooft niet in je eigen mening?
faalhaas.
ik geloof in mijn mening als mijn eigen waarheid, natuurlijk is die bij te stellen, anders zou het geen mening zijn.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik geloof zeer zeker in mijn mening, maar dan is het nog altijd bij te stellen binnen een discussie. Je eigen mening alleen als de waarheid te zien is autistisch.
Faalhaas.
Je presenteert hem altijd hard, want het is jouw eigen waarheid. Maar hij is hoe dan ook bij te stellen voor anderen?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:53 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik geloof in mijn mening als mijn eigen waarheid, natuurlijk is die bij te stellen, anders zou het geen mening zijn.
faalhaas.
argumenten, discussies, bronnen etc?quote:Op woensdag 30 december 2009 23:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je presenteert hem altijd hard, want het is jouw eigen waarheid. Maar hij is hoe dan ook bij te stellen voor anderen?
Hiermee laat je heel duidelijk merken dat het een mening is die gevormd kan worden door middel van discussie, vraag ik mij af?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:06 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik heb mijn mening gegeven, ik presenteer mijn mening altijd hard, mijn mening is namelijk mijn eigen waarheid.
nee dat laat ik niet duidelijk zien.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hiermee laat je heel duidelijk merken dat het een mening is die gevormd kan worden door middel van discussie, vraag ik mij af?
Welja.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:53 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik geloof in mijn mening als mijn eigen waarheid, natuurlijk is die bij te stellen, anders zou het geen mening zijn.
faalhaas.
Die had ik nog Live gezien :-P was wel geinig. heel slecht, maar wel geinig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |