Ik heb ooit dat likken-fragment van 'm gezien... no way dat dat gastje aan poesjes likt... die houdt echt meer van toverballen en vleeslolly'squote:Op zondag 20 december 2009 10:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij is wel gegroeid! En hij epilleert zn wenkbrauwen denk ik.
VeilingTVquote:Op zondag 20 december 2009 09:58 schreef pronkjewail het volgende:
Heeft Do nog iets gedaan voordat ze vertrok? Of is ze opgestaan en het huis uitgelopen?
Volgende keer dan maar een minder lief maar meer actief persoon uitnodigen?quote:Op zondag 20 december 2009 10:01 schreef Giel.Beelen het volgende:
Do was best lief hoor. Snap jullie wel een beetje hoor maar 't kom hier ook allemaal maar ineens op je af...Ik ga ff een kopje thee doenTot later
Wij hebben liever entertaining dan lief!quote:Op zondag 20 december 2009 10:01 schreef Giel.Beelen het volgende:
Do was best lief hoor. Snap jullie wel een beetje hoor maar 't kom hier ook allemaal maar ineens op je af...Ik ga ff een kopje thee doenTot later
Chase & Status, titel weet ik niet, maar mensen hier ongetwijfeld welquote:Op zondag 20 december 2009 10:04 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Welk nummer speelde op de achtergrond tijdens die Zwitserland special
succesquote:Op zondag 20 december 2009 10:11 schreef Aaiphone het volgende:
En ik moet vanmiddag nog naar Amsterdam vanuit Zwolle met de auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |