Do is al weg, staat hopelijk ergens ingesneeuwd...quote:Op zondag 20 december 2009 09:51 schreef Cee het volgende:
Haaaaaai! Ik word net wakker, denk "Wat voor smoes kan ik deze ochtend bedenken om niet naar de sportschool te hoeven?", ik doe de gordijnen open en m'n smoes ligt buiten op de straten. Sneeeeeuw!
En dan word je wakker met Miss Montreal.
Is die grafkut van een Do al wakker?
Boeiend, sneeuw is tof. Dan doen we allemaal maar rustiger aan.quote:Op zondag 20 december 2009 09:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het stomme is dat het blijft liggen waar het gestrooid is
Die is al op straat geDOnderdquote:
minder auto's, minder verspreiding van het zoutquote:Op zondag 20 december 2009 09:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het stomme is dat het blijft liggen waar het gestrooid is
miss montreal, do,... waar hebben we dit aan verdiend?!quote:Op zondag 20 december 2009 09:51 schreef Cee het volgende:
Haaaaaai! Ik word net wakker, denk "Wat voor smoes kan ik deze ochtend bedenken om niet naar de sportschool te hoeven?", ik doe de gordijnen open en m'n smoes ligt buiten op de straten. Sneeeeeuw!
En dan word je wakker met Miss Montreal.
Is die grafkut van een Do al wakker?
is dat niet genoeg?quote:Op zondag 20 december 2009 09:58 schreef pronkjewail het volgende:
Heeft Do nog iets gedaan voordat ze vertrok? Of is ze opgestaan en het huis uitgelopen?
Hij is wel gegroeid! En hij epilleert zn wenkbrauwen denk ik.quote:Op zondag 20 december 2009 09:59 schreef JaneDoe het volgende:
jordy van loon gooi je toch gelijk met kop en kont je huis uit
gerard heeft em afgespoeld en kruipt nu weer achter de micquote:Op zondag 20 december 2009 09:59 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Wat is het schema nu? Nu Gerard of..
das eerlijkquote:Op zondag 20 december 2009 10:01 schreef Giel.Beelen het volgende:
Do was best lief hoor. Snap jullie wel een beetje hoor maar 't kom hier ook allemaal maar ineens op je af...Ik ga ff een kopje thee doenTot later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |