Goede tent dat ze nu nog bezorgen, is hier wel andersquote:Op zondag 20 december 2009 01:33 schreef Frishe het volgende:
[..]
Mooi! Dan arriveert mijn gyrosschotel
Lekker! Ik heb net een broodje bakpao achter de kiezenquote:Op zondag 20 december 2009 01:33 schreef Frishe het volgende:
[..]
Whehehe.quote:Op zondag 20 december 2009 01:33 schreef Frishe het volgende:
[..]
Wie maakt er een compilatie van?quote:Op zondag 20 december 2009 01:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ook mooi dat ze zo inzoomen op Do. Kun je goed zien dat ze geen fuck doet.
Vrijdag en zaterdag tot 04:00. Is wel mooi inderdaad.quote:Op zondag 20 december 2009 01:34 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Goede tent dat ze nu nog bezorgen, is hier wel anders
Die van mij gaat straks in de microwave.quote:Op zondag 20 december 2009 01:35 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Lekker! Ik heb net een broodje bakpao achter de kiezen
Hier gaan ze sowieso tot een uurtje of 5 door met bezorgen.quote:Op zondag 20 december 2009 01:34 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Goede tent dat ze nu nog bezorgen, is hier wel anders
Een screenshot is voldoendequote:Op zondag 20 december 2009 01:35 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Wie maakt er een compilatie van?
wat is het probleem van daarvan?quote:Op zondag 20 december 2009 01:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik voeg wel even een rand() toe aan de refresh. Moment!
Treinkaartjes kostten meer.quote:Op zondag 20 december 2009 01:36 schreef Horloge het volgende:
Kom je dan uit Breda. Met 110 euro. En wordt je plaatje dus (vooralsnog) niet gedraaid.
Had je godverdomme vorig jaar maar moeten gaan!quote:Op zondag 20 december 2009 01:36 schreef Horloge het volgende:
Kom je dan uit Breda. Met 110 euro. En wordt je plaatje dus (vooralsnog) niet gedraaid.
Ah! Ik was ook net bezig aan mijn eerste Grolschjequote:Op zondag 20 december 2009 01:35 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Die van mij gaat straks in de microwave.
Voorlopig mijn eerste grolschje
Boeie, duik je lekker het nachtleven in.quote:Op zondag 20 december 2009 01:36 schreef Horloge het volgende:
quote:Jaaaaaaa op valreep!!!! Als we gaan...dan gaan we met zn allen (met bijpassende dansjes!) Ow....nu nie? Ok dan ga ik echt slapen! #sr09
eentje, ze stak er net weer eentje op, en de camera ging snel naar gielquote:Op zondag 20 december 2009 01:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nou, dan slaagt ze er mooi in.
Dat Do niet zou komen vanwege het rookverbod, vond ik al een zeer slap excuus. En bovendien heeft ze Serious Request 'verkracht' door stiekem een peuk op te steken.
Nu trap ik haar zeker het bed uit, onmens dat ze is.
Kut het is herfstbokquote:Op zondag 20 december 2009 01:37 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ah! Ik was ook net bezig aan mijn eerste Grolschje
Ja, met de luchtdrumband.quote:Op zondag 20 december 2009 01:37 schreef Frishe het volgende:
En Gijs Staverman is weer met de stille trom vertrokken?
Als je vanuit Breda alleen maar daarheen gaat om een plaatje aan te vragen, dan moet je nagekeken worden. Maak er gewoon een leuke avond van.quote:Op zondag 20 december 2009 01:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Boeie, duik je lekker het nachtleven in.
Dat is sowieso leuker dan in -10 buiten staan aapjes kijken.
Ze zou toch langskomen?quote:Op zondag 20 december 2009 01:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zelfs Ilse is teleurgesteld:
http://twitter.com/IlseDeLange
[..]
Inderdaad.quote:Op zondag 20 december 2009 01:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je vanuit Breda alleen maar daarheen gaat om een plaatje aan te vragen, dan moet je nagekeken worden. Maak er gewoon een leuke avond van.
Voornamelijk stilstaande beelden van Do... of was het toch bedoeld als bewegend beeld?quote:Op zondag 20 december 2009 01:38 schreef ScottTracy het volgende:
Effe het logboek checken of ik iets heb gemist.
quote:@annemieke3fm sterkte zo met do! Hopelijk krijg jij d'r wel van de bank!! #sr09
Do zit..quote:Op zondag 20 december 2009 01:38 schreef ScottTracy het volgende:
Effe het logboek checken of ik iets heb gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |