Totdat de vellen er langs af hangen.quote:Op zondag 20 december 2009 01:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat hij even aan zijn pik sjorren.
Of: bek houden en pijpen.quote:Op zondag 20 december 2009 01:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bek houden en mooi liggen zijn ofzo?
Ik voeg wel even een rand() toe aan de refresh. Moment!quote:Op zondag 20 december 2009 01:31 schreef Dichterbijer het volgende:
@sirolf... in de player word het gebeurtenis log gecached... kun je daar iets aan doen?
GATVERRRRDAMMEquote:Op zondag 20 december 2009 01:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Totdat de vellen er langs af hangen.
Jup, even afwachten wat dat wordt dusquote:Op zondag 20 december 2009 01:32 schreef ScottTracy het volgende:
Heeft Annemieke straks de graveyard shift?
quote:Op zondag 20 december 2009 01:32 schreef ScottTracy het volgende:
Maakte vanmiddag ook al een beetje een vermoeide indruk. Hoop dat het nog goed komt met Annemieke want anders wordt het wel een heel erg lange rit..quote:Op zondag 20 december 2009 01:30 schreef 3FMaster het volgende:
Annemieke nog steeds niet kunnen slapen
Yup...daarna kan ze idd gelijk door naar de begraafplaats...want ze heeft nog steeds niet geslapenquote:Op zondag 20 december 2009 01:32 schreef ScottTracy het volgende:
Inderdaad, ik ben benieuwd. Naja, een paar jaar geleden zat Sander op dat timeslot en toen werd 't uiteindelijk ook best gezellig.quote:Op zondag 20 december 2009 01:32 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Jup, even afwachten wat dat wordt dus
quote:Op zondag 20 december 2009 01:32 schreef Krambo het volgende:
[..]
niet voorkruipen he, netjes achter in de rij aansluiten
Ach ja.... Dat heeft iedereen buiten zijn eigen stad/dorp....quote:Op zondag 20 december 2009 01:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Want hij is verkouden! echt ik heb Ralf Poelman live gezien hele zaal zong mee maarja niet groningers moeten altijd maar kritiek op Groningen hebben
Schuin oversteken richting Martini Toren, komt wel goedquote:Op zondag 20 december 2009 01:33 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Yup...daarna kan ze idd gelijk door naar de begraafplaats...want ze heeft nog steeds niet geslapen
Nou, dan slaagt ze er mooi in.quote:Op zondag 20 december 2009 01:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bek houden en mooi liggen zijn ofzo?
quote:Op zondag 20 december 2009 01:33 schreef Frishe het volgende:
[..]
Mooi! Dan arriveert mijn gyrosschotel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |