Nee, nee ik ben er nog....nog we...l ik was even bezig met 2010quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk dat dat laatste. Noek kijkt Burn after Reading, en Lays is bij lieve Paul in slaap gezwijmeld
.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:14 schreef FANN het volgende:
De eerste die na mij post in dit topic is Gek !
Nimmerquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
zomg, nog steeds niet Pietje-moe?
gefeliciteerd !!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeeeeeeeeeeeeeeehoeeeeeaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh
Je bent weleens gezelligquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee, nee ik ben er nog....nog we...l ik was even bezig met 2010
Scherp.quote:
Wies Lotje?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:16 schreef Toverheks het volgende:![]()
Laysa is dus van lotje getikt zegt Fann
Ow.......zomaar...ineens?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:17 schreef Deisyy het volgende:
Ik zat vanavond Disturbia te kijken, maar na 50 minuten hield hij ermee op
Er staat ook Pietje, maar ik zal mijn mening over naamtopics maar achterwege latenquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:18 schreef Toverheks het volgende:
Dtje er staat 449 hoor![]()
Ga ff Anouk kijken op Ned 3 intervieuw met haar enzo door die ene van de Jakhalzen
Hij zal wel niet helemaal oed binnengekomen zijnquote:
da's 2012quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zal wel niet helemaal oed binnengekomen zijn![]()
En wat zat jij met 2010 te doen, die draait toch alleen nog maar in de bios?
Dat is dat kind dat Leentje leerde lopen langs de Lange Lindenlaanquote:
Met mijn 2010quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zal wel niet helemaal oed binnengekomen zijn![]()
En wat zat jij met 2010 te doen, die draait toch alleen nog maar in de bios?
Liesje, toch?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is dat kind dat Leentje leerde lopen langs de Lange Lindenlaan
Kutkind dusquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is dat kind dat Leentje leerde lopen langs de Lange Lindenlaan
quote:
De maatschappij?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Met mijn 2010....ik heb wilde plannen om langzaam in de maatschappij terug te keren
Goed van jouquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Met mijn 2010....ik heb wilde plannen om langzaam in de maatschappij terug te keren
Dan is 't wel erg jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blondje, ben ik ook, ik ben er vorige week nog geweest
Nee, Leentje, zo ver ben ik nou ook niet heenquote:
Het is toch echt liesjequote:Op zaterdag 19 december 2009 23:22 schreef Deisyy het volgende:
Nee, Leentje, zo ver ben ik nou ook niet heen
Spannend joh, maar wel leuk spannendquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:23 schreef Laysa het volgende:
Heel haalbare plannen...via mn moeder al ijzertjes in het vuur, maar mocht dat niets worden dan is er zat te vinden op vrijwilllige basis....en ik heb er echt zin in....ik stuiter er bijna van....maar eerst even dat via mn moeder afwachten
Neuh, het bestaat beide.quote:
Klinkt ook zo lekker concreetquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:23 schreef Laysa het volgende:
Heel haalbare plannen...via mn moeder al ijzertjes in het vuur, maar mocht dat niets worden dan is er zat te vinden op vrijwilllige basis....en ik heb er echt zin in....ik stuiter er bijna van....maar eerst even dat via mn moeder afwachten
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spannend joh, maar wel leuk spannend
Niet altijdquote:
Zodra het concreet is gaat Laysa ons er alles over vertellenquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klinkt ook zo lekker concreet.
Ok, ok ik ga al ver heenquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Die mensen zijn net zo ver heen als Deisyy
Geen dubbel D meer in het topic?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
D heeft vrouwelijke D weggejaagd, boefje
tja....hoe concreet wil je het hebben....ik wil gewoon mezelf weer nuttig maken....heb daarin wel mn beperkingen en ik wil inmiddels wel wat terug doen naar de maatschappij die dat ook voor mij heeft gedaan....ben nu ruim 2 jaar thuis en echt ''normaal'werken zit er gewoon niet in voor mij....dus als je wat concreet wil horen: ik hoop op vrijwillige basis wat te gaan doen in het museum waar mn moeder werkt....mocht dit niets worden of langer duren ben ik van plan om me met de ouderenzorg bezig te gaan houden....dus eigenlijk best concreet....ik ben makkelijk in de om\gang en lul lekker weg....maar wil ook graag weer mn hersenen gaan gebruiken...net zoals die 13 jaar waarin ik wel heb gewerkt....ik heb nu rust in mn hoofd....alles in mn leven klopt nu weer....ik voel me heel erg goed qua mn ziekte, dus is er weer plaats voor andere dingenquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klinkt ook zo lekker concreet.
Dat lijkt me best concreetquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
tja....hoe concreet wil je het hebben....ik wil gewoon mezelf weer nuttig maken....heb daarin wel mn beperkingen en ik wil inmiddels wel wat terug doen naar de maatschappij die dat ook voor mij heeft gedaan....ben nu ruim 2 jaar thuis en echt ''normaal'werken zit er gewoon niet in voor mij....dus als je wat concreet wil horen: ik hoop op vrijwillige basis wat te gaan doen in het museum waar mn moeder werkt....mocht dit niets worden of langer duren ben ik van plan om me met de ouderenzorg bezig te gaan houden....dus eigenlijk best concreet....ik ben makkelijk in de om\gang en lul lekker weg....maar wil ook graag weer mn hersenen gaan gebruiken...net zoals die 13 jaar waarin ik wel heb gewerkt....ik heb nu rust in mn hoofd....alles in mn leven klopt nu weer....ik voel me heel erg goed qua mn ziekte, dus is er weer plaats voor andere dingen
Nice, mooi voornemenquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:30 schreef Laysa het volgende:
tja....hoe concreet wil je het hebben....ik wil gewoon mezelf weer nuttig maken....heb daarin wel mn beperkingen en ik wil inmiddels wel wat terug doen naar de maatschappij die dat ook voor mij heeft gedaan....ben nu ruim 2 jaar thuis en echt ''normaal'werken zit er gewoon niet in voor mij....dus als je wat concreet wil horen: ik hoop op vrijwillige basis wat te gaan doen in het museum waar mn moeder werkt....mocht dit niets worden of langer duren ben ik van plan om me met de ouderenzorg bezig te gaan houden....dus eigenlijk best concreet....ik ben makkelijk in de om\gang en lul lekker weg....maar wil ook graag weer mn hersenen gaan gebruiken...net zoals die 13 jaar waarin ik wel heb gewerkt....ik heb nu rust in mn hoofd....alles in mn leven klopt nu weer....ik voel me heel erg goed qua mn ziekte, dus is er weer plaats voor andere dingen
Dank jequote:Op zaterdag 19 december 2009 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Dat lijkt me best concreet
Succes ermee
Welk lichaamsdeel van die baas dan ookquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nice, mooi voornemen. Loop jezelf nu niet ineens voorbij zodat je straks een terugslag hebt. Een baan bij iemand die je kent zou wat dat betreft ideaal zijn, die heeft er iets meer begrip voor dan een lul van een baas.
Het gaat maar over dagdelen en ik wil niet meer dan 2 dagen max.....ik wil nl ook gewoon blijven sporten, maar ik merk gewoon dat ik weer bezig wil zijn....gewoon ook een andere omgeving om me heen....en daarom ook vrijwillig want om de zoveel weken kan ik niet van de bank afkomen....komt helemaal goed want dit speelt al even,,,,,,e na alle goede ziekenhuisuitslagen kon ik gewoon echt voor de volle 100% die beslissing nemen.....quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nice, mooi voornemen. Loop jezelf nu niet ineens voorbij zodat je straks een terugslag hebt. Een baan bij iemand die je kent zou wat dat betreft ideaal zijn, die heeft er iets meer begrip voor dan een lul van een baas.
Spannend en eng is...eh....spannend en engquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dank je![]()
Stiekum vind ik het wel een beetje erg spannend en miss ook wel eng.....maar ik bluf me dr wel binnen
ik sta nou niet bepaald bekend als iemand die zich laat afbekken door wie dan ookquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:36 schreef D. het volgende:
[..]
Welk lichaamsdeel van die baas dan ook
Heb je dat vele sporten nodig dan? Zou eerder een paar uur sporten opgeven dan een paar uur werk (als je toch al zoveel sport).quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:37 schreef Laysa het volgende:
Het gaat maar over dagdelen en ik wil niet meer dan 2 dagen max.....ik wil nl ook gewoon blijven sporten, maar ik merk gewoon dat ik weer bezig wil zijn....gewoon ook een andere omgeving om me heen....en daarom ook vrijwillig want om de zoveel weken kan ik niet van de bank afkomen....komt helemaal goed want dit speelt al even,,,,,,e na alle goede ziekenhuisuitslagen kon ik gewoon echt voor de volle 100% die beslissing nemen.....
Jaaaaaaaaaaaaa Adrenalinequote:Op zaterdag 19 december 2009 23:37 schreef D. het volgende:
[..]
Spannend en eng is...eh....spannend en engMaar da's juist ook wel weer leuk
Adrenaline
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Een gewaarschuwd mens telt voor 2quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik sta nou niet bepaald bekend als iemand die zich laat afbekken door wie dan ook....dat heeft mn moeder ook maar gelijk verteld daar.....mijn dochter is erg mondig dus beware!!!!
Nou vooruit, nog even danquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa Adrenaline![]()
en verder was ik nog wat andere dingen van plan maar die hou ik nog even bij mezelf
ik sport 4 x per week....waarvan 2x 1,5 uur en 2x 0.75 uur...en juist door dat sporten gaat het zo ontzettend goed met me...daar twijfelen mn artsen ook niet meer over...dus nee dat hou ik in stand...en het is meestal ook in de avonduren....en daarbij voel ik me ook erg goed....dat werken is ook meer om gewoon weer meer in het sociale leven te zijn...niet dat het daar veel aan schort, maar ik heb dus altijd gewerkt en mis het leuek contact met collega's inmiddels wel.....ik heb een flinke break gehad en nu is het gewoon tijd voor meer actie....omdat het kanquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je dat vele sporten nodig dan? Zou eerder een paar uur sporten opgeven dan een paar uur werk (als je toch al zoveel sport).
Had je al sneeuw?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Shit... Beetje lange powernap... Word nu pas weer wakkerEn daar ging je zaterdagavond
Trusten en een kus meer voor de nacht ...: zei de gekquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zal voor je duimen !
mijn koppie thee is op dus ik ben d'r weer vandoor
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik sport 4 x per week....waarvan 2x 1,5 uur en 2x 0.75 uur...en juist door dat sporten gaat het zo ontzettend goed met me...daar twijfelen mn artsen ook niet meer over...dus nee dat hou ik in stand...en het is meestal ook in de avonduren....en daarbij voel ik me ook erg goed....dat werken is ook meer om gewoon weer meer in het sociale leven te zijn...niet dat het daar veel aan schort, maar ik heb dus altijd gewerkt en mis het leuek contact met collega's inmiddels wel.....ik heb een flinke break gehad en nu is het gewoon tijd voor meer actie....omdat het kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |