Nee, nee ik ben er nog....nog we...l ik was even bezig met 2010quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk dat dat laatste. Noek kijkt Burn after Reading, en Lays is bij lieve Paul in slaap gezwijmeld
.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:14 schreef FANN het volgende:
De eerste die na mij post in dit topic is Gek !
Nimmerquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
zomg, nog steeds niet Pietje-moe?
gefeliciteerd !!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeeeeeeeeeeeeeeehoeeeeeaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh
Je bent weleens gezelligquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee, nee ik ben er nog....nog we...l ik was even bezig met 2010
Scherp.quote:
Wies Lotje?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:16 schreef Toverheks het volgende:![]()
Laysa is dus van lotje getikt zegt Fann
Ow.......zomaar...ineens?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:17 schreef Deisyy het volgende:
Ik zat vanavond Disturbia te kijken, maar na 50 minuten hield hij ermee op
Er staat ook Pietje, maar ik zal mijn mening over naamtopics maar achterwege latenquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:18 schreef Toverheks het volgende:
Dtje er staat 449 hoor![]()
Ga ff Anouk kijken op Ned 3 intervieuw met haar enzo door die ene van de Jakhalzen
Hij zal wel niet helemaal oed binnengekomen zijnquote:
da's 2012quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zal wel niet helemaal oed binnengekomen zijn![]()
En wat zat jij met 2010 te doen, die draait toch alleen nog maar in de bios?
Dat is dat kind dat Leentje leerde lopen langs de Lange Lindenlaanquote:
Met mijn 2010quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zal wel niet helemaal oed binnengekomen zijn![]()
En wat zat jij met 2010 te doen, die draait toch alleen nog maar in de bios?
Liesje, toch?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is dat kind dat Leentje leerde lopen langs de Lange Lindenlaan
Kutkind dusquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is dat kind dat Leentje leerde lopen langs de Lange Lindenlaan
quote:
De maatschappij?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Met mijn 2010....ik heb wilde plannen om langzaam in de maatschappij terug te keren
Goed van jouquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Met mijn 2010....ik heb wilde plannen om langzaam in de maatschappij terug te keren
Dan is 't wel erg jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blondje, ben ik ook, ik ben er vorige week nog geweest
Nee, Leentje, zo ver ben ik nou ook niet heenquote:
Het is toch echt liesjequote:Op zaterdag 19 december 2009 23:22 schreef Deisyy het volgende:
Nee, Leentje, zo ver ben ik nou ook niet heen
Spannend joh, maar wel leuk spannendquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:23 schreef Laysa het volgende:
Heel haalbare plannen...via mn moeder al ijzertjes in het vuur, maar mocht dat niets worden dan is er zat te vinden op vrijwilllige basis....en ik heb er echt zin in....ik stuiter er bijna van....maar eerst even dat via mn moeder afwachten
Neuh, het bestaat beide.quote:
Klinkt ook zo lekker concreetquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:23 schreef Laysa het volgende:
Heel haalbare plannen...via mn moeder al ijzertjes in het vuur, maar mocht dat niets worden dan is er zat te vinden op vrijwilllige basis....en ik heb er echt zin in....ik stuiter er bijna van....maar eerst even dat via mn moeder afwachten
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spannend joh, maar wel leuk spannend
Niet altijdquote:
Zodra het concreet is gaat Laysa ons er alles over vertellenquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klinkt ook zo lekker concreet.
Ok, ok ik ga al ver heenquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Die mensen zijn net zo ver heen als Deisyy
Geen dubbel D meer in het topic?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
D heeft vrouwelijke D weggejaagd, boefje
tja....hoe concreet wil je het hebben....ik wil gewoon mezelf weer nuttig maken....heb daarin wel mn beperkingen en ik wil inmiddels wel wat terug doen naar de maatschappij die dat ook voor mij heeft gedaan....ben nu ruim 2 jaar thuis en echt ''normaal'werken zit er gewoon niet in voor mij....dus als je wat concreet wil horen: ik hoop op vrijwillige basis wat te gaan doen in het museum waar mn moeder werkt....mocht dit niets worden of langer duren ben ik van plan om me met de ouderenzorg bezig te gaan houden....dus eigenlijk best concreet....ik ben makkelijk in de om\gang en lul lekker weg....maar wil ook graag weer mn hersenen gaan gebruiken...net zoals die 13 jaar waarin ik wel heb gewerkt....ik heb nu rust in mn hoofd....alles in mn leven klopt nu weer....ik voel me heel erg goed qua mn ziekte, dus is er weer plaats voor andere dingenquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klinkt ook zo lekker concreet.
Dat lijkt me best concreetquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
tja....hoe concreet wil je het hebben....ik wil gewoon mezelf weer nuttig maken....heb daarin wel mn beperkingen en ik wil inmiddels wel wat terug doen naar de maatschappij die dat ook voor mij heeft gedaan....ben nu ruim 2 jaar thuis en echt ''normaal'werken zit er gewoon niet in voor mij....dus als je wat concreet wil horen: ik hoop op vrijwillige basis wat te gaan doen in het museum waar mn moeder werkt....mocht dit niets worden of langer duren ben ik van plan om me met de ouderenzorg bezig te gaan houden....dus eigenlijk best concreet....ik ben makkelijk in de om\gang en lul lekker weg....maar wil ook graag weer mn hersenen gaan gebruiken...net zoals die 13 jaar waarin ik wel heb gewerkt....ik heb nu rust in mn hoofd....alles in mn leven klopt nu weer....ik voel me heel erg goed qua mn ziekte, dus is er weer plaats voor andere dingen
Nice, mooi voornemenquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:30 schreef Laysa het volgende:
tja....hoe concreet wil je het hebben....ik wil gewoon mezelf weer nuttig maken....heb daarin wel mn beperkingen en ik wil inmiddels wel wat terug doen naar de maatschappij die dat ook voor mij heeft gedaan....ben nu ruim 2 jaar thuis en echt ''normaal'werken zit er gewoon niet in voor mij....dus als je wat concreet wil horen: ik hoop op vrijwillige basis wat te gaan doen in het museum waar mn moeder werkt....mocht dit niets worden of langer duren ben ik van plan om me met de ouderenzorg bezig te gaan houden....dus eigenlijk best concreet....ik ben makkelijk in de om\gang en lul lekker weg....maar wil ook graag weer mn hersenen gaan gebruiken...net zoals die 13 jaar waarin ik wel heb gewerkt....ik heb nu rust in mn hoofd....alles in mn leven klopt nu weer....ik voel me heel erg goed qua mn ziekte, dus is er weer plaats voor andere dingen
Dank jequote:Op zaterdag 19 december 2009 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Dat lijkt me best concreet
Succes ermee
Welk lichaamsdeel van die baas dan ookquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nice, mooi voornemen. Loop jezelf nu niet ineens voorbij zodat je straks een terugslag hebt. Een baan bij iemand die je kent zou wat dat betreft ideaal zijn, die heeft er iets meer begrip voor dan een lul van een baas.
Het gaat maar over dagdelen en ik wil niet meer dan 2 dagen max.....ik wil nl ook gewoon blijven sporten, maar ik merk gewoon dat ik weer bezig wil zijn....gewoon ook een andere omgeving om me heen....en daarom ook vrijwillig want om de zoveel weken kan ik niet van de bank afkomen....komt helemaal goed want dit speelt al even,,,,,,e na alle goede ziekenhuisuitslagen kon ik gewoon echt voor de volle 100% die beslissing nemen.....quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nice, mooi voornemen. Loop jezelf nu niet ineens voorbij zodat je straks een terugslag hebt. Een baan bij iemand die je kent zou wat dat betreft ideaal zijn, die heeft er iets meer begrip voor dan een lul van een baas.
Spannend en eng is...eh....spannend en engquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dank je![]()
Stiekum vind ik het wel een beetje erg spannend en miss ook wel eng.....maar ik bluf me dr wel binnen
ik sta nou niet bepaald bekend als iemand die zich laat afbekken door wie dan ookquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:36 schreef D. het volgende:
[..]
Welk lichaamsdeel van die baas dan ook
Heb je dat vele sporten nodig dan? Zou eerder een paar uur sporten opgeven dan een paar uur werk (als je toch al zoveel sport).quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:37 schreef Laysa het volgende:
Het gaat maar over dagdelen en ik wil niet meer dan 2 dagen max.....ik wil nl ook gewoon blijven sporten, maar ik merk gewoon dat ik weer bezig wil zijn....gewoon ook een andere omgeving om me heen....en daarom ook vrijwillig want om de zoveel weken kan ik niet van de bank afkomen....komt helemaal goed want dit speelt al even,,,,,,e na alle goede ziekenhuisuitslagen kon ik gewoon echt voor de volle 100% die beslissing nemen.....
Jaaaaaaaaaaaaa Adrenalinequote:Op zaterdag 19 december 2009 23:37 schreef D. het volgende:
[..]
Spannend en eng is...eh....spannend en engMaar da's juist ook wel weer leuk
Adrenaline
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Een gewaarschuwd mens telt voor 2quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik sta nou niet bepaald bekend als iemand die zich laat afbekken door wie dan ook....dat heeft mn moeder ook maar gelijk verteld daar.....mijn dochter is erg mondig dus beware!!!!
Nou vooruit, nog even danquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa Adrenaline![]()
en verder was ik nog wat andere dingen van plan maar die hou ik nog even bij mezelf
ik sport 4 x per week....waarvan 2x 1,5 uur en 2x 0.75 uur...en juist door dat sporten gaat het zo ontzettend goed met me...daar twijfelen mn artsen ook niet meer over...dus nee dat hou ik in stand...en het is meestal ook in de avonduren....en daarbij voel ik me ook erg goed....dat werken is ook meer om gewoon weer meer in het sociale leven te zijn...niet dat het daar veel aan schort, maar ik heb dus altijd gewerkt en mis het leuek contact met collega's inmiddels wel.....ik heb een flinke break gehad en nu is het gewoon tijd voor meer actie....omdat het kanquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je dat vele sporten nodig dan? Zou eerder een paar uur sporten opgeven dan een paar uur werk (als je toch al zoveel sport).
Had je al sneeuw?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Shit... Beetje lange powernap... Word nu pas weer wakkerEn daar ging je zaterdagavond
Trusten en een kus meer voor de nacht ...: zei de gekquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zal voor je duimen !
mijn koppie thee is op dus ik ben d'r weer vandoor
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik sport 4 x per week....waarvan 2x 1,5 uur en 2x 0.75 uur...en juist door dat sporten gaat het zo ontzettend goed met me...daar twijfelen mn artsen ook niet meer over...dus nee dat hou ik in stand...en het is meestal ook in de avonduren....en daarbij voel ik me ook erg goed....dat werken is ook meer om gewoon weer meer in het sociale leven te zijn...niet dat het daar veel aan schort, maar ik heb dus altijd gewerkt en mis het leuek contact met collega's inmiddels wel.....ik heb een flinke break gehad en nu is het gewoon tijd voor meer actie....omdat het kan
dat heb ik ook welquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:42 schreef Laysa het volgende:
... en mis het leuek contact met collega's inmiddels wel.....
mmmmja er is geloof ik 0.0736 millimeter bij gekomen en in een hoekje gewaaid.quote:
Slaap lekker meisquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:45 schreef Laysa het volgende:
![]()
....en dan ga ik nu naar mn bedje....lekker warm onder eindeloos veel dekbedden....slaap lekker allemaal en morgen gezond weer op (
)......
![]()
![]()
goed ideequote:Op zaterdag 19 december 2009 23:45 schreef Laysa het volgende:![]()
....en dan ga ik nu naar mn bedje....lekker warm onder eindeloos veel dekbedden....slaap lekker allemaal en morgen gezond weer op (
)......
![]()
![]()
TRuste en verdwaal niet onder de dekbeddenquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:45 schreef Laysa het volgende:![]()
)......
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Shit... Beetje lange powernap... Word nu pas weer wakkerEn daar ging je zaterdagavond
Ja ik zit ook te verzinnen of ik nog ff de kroeg in duik, het is tenslotte pas 12 uur en ben echt klaarwakker.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hier, maar gelukkkg toch nog een stuk zaterdagavond over
Nog 5 minuten voor de zaterdag om isquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hier, maar gelukkkg toch nog een stuk zaterdagavond over
Dat boeit niet als je vakantie hebtquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog 5 minuten voor de zaterdag om is
Zijn jullie net nog even buiten geweestquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja ik zit ook te verzinnen of ik nog ff de kroeg in duik, het is tenslotte pas 12 uur en ben echt klaarwakker.![]()
Ga jij ook nog wat doen dan?
Welnee, hij begint pas!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog 5 minuten voor de zaterdag om is
Net ff de kat binnen gelaten, en idd het is echt modderfokkin' koudquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zijn jullie net nog even buiten geweestEcht steenkoud ook door die wind
![]()
Ben blij dat ik binnen ben en voorlopig daar ook blijf, maar ik ben al een ouwe knakker
True!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat boeit niet als je vakantie hebt
Nee, fietsen is a bad idea, dan ga je op je plaat. Zeker weten.quote:Op zondag 20 december 2009 00:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Net ff de kat binnen gelaten, en idd het is echt modderfokkin' koud![]()
Maar ik ga me toch op zeer heldhaftige wijze naar de kroeg begeven, te voet, want ik durf niet te fietsen
Crap, ik geef het op. Hij scheid er gewoon zomaar mee uitquote:
Bankhangenquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja ik zit ook te verzinnen of ik nog ff de kroeg in duik, het is tenslotte pas 12 uur en ben echt klaarwakker.![]()
Ga jij ook nog wat doen dan?
Avond HiDiquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:59 schreef HiDiHo het volgende:
Nou, als Pietje het zegt![]()
tis alweer zondag![]()
Avond
Nog 2 dagen werken en dan ben ik 19!!! dagen vrij.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat boeit niet als je vakantie hebt
quote:Op zondag 20 december 2009 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog 2 dagen werken en dan ben ik 19!!! dagen vrij.
Stoerquote:Op zondag 20 december 2009 00:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Net ff de kat binnen gelaten, en idd het is echt modderfokkin' koud![]()
Maar ik ga me toch op zeer heldhaftige wijze naar de kroeg begeven, te voet, want ik durf niet te fietsen
19 dagen! quelle luxeryquote:Op zondag 20 december 2009 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker! Ga je nog weg, wintersport ofzo of lekker van je dagen genieten?quote:Op zondag 20 december 2009 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van lotje getikt is een uitdrukkingquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 00:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Lekker! Ga je nog weg, wintersport ofzo of lekker van je dagen genieten?
Lekkerquote:Op zondag 20 december 2009 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heerlijk!quote:Op zondag 20 december 2009 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker van mijn dagen genieten
In huis rommelen en huiswerk maken
En 2e kerstdag ga ik naar mijn ouders en ik blijf daar slapen.
Verder nog helemaal geen plannen
Truste! Was net te laat met antwoorden, woon in die nieuwbouwwijk tegenover de IKEA.quote:Op zondag 20 december 2009 00:13 schreef Toverheks het volgende:
allemaal nog veel plezier hier met elkaar, en voor straks slaap lekker allemaal
Dat gaat bij mij wel eens hand in handquote:Op zondag 20 december 2009 00:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heerlijk!
Kan je nu je vrij bent niet beter je huis opruimen inplaats van rommelen te maken![]()
Dan woon je mooiquote:Op zondag 20 december 2009 00:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Truste! Was net te laat met antwoorden, woon in die nieuwbouwwijk tegenover de IKEA.
Haha, ken dat, begin ik met de trapkast, ga via de garage naar de zolder om te eindigen in de kelderquote:Op zondag 20 december 2009 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij wel eens hand in hand
Ja of ik vind opeens dat ik een deur moet hebben in de keuken. Ben ik dan dagen mee bezig en daarna is het hier net een bouwput. Gelukkig hoef ik met niemand rekening te houden en zelf heb ik er niet zoveel last van ';)quote:Op zondag 20 december 2009 00:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Haha, ken dat, begin ik met de trapkast, ga via de garage naar de zolder om te eindigen in de kelder
en dan is het alleen maar een grotere puinhoop
Dat kan natuurlijk ookquote:Op zondag 20 december 2009 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja of ik vind opeens dat ik een deur moet hebben in de keuken. Ben ik dan dagen mee bezig en daarna is het hier net een bouwput. Gelukkig hoef ik met niemand rekening te houden en zelf heb ik er niet zoveel last van ';)
Truste Toverheks, ik duik er ook inquote:Op zondag 20 december 2009 00:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dan woon je mooi![]()
nou allemaal toedeloe en slaap lekker straks
Dank jequote:Op zondag 20 december 2009 00:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dan woon je mooi![]()
nou allemaal toedeloe en slaap lekker straks
Ook getruste en duik zequote:Op zondag 20 december 2009 00:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Truste Toverheks, ik duik er ook in![]()
Dan heeft Pietje een probleemquote:
Tijdloos nummerquote:Op zondag 20 december 2009 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
Tof nummer, draaien ze nu.
En ik zie nog steeds af en toe Lieke, maar ik kijk op tv en dat capt zo lastig
Deze?quote:Op zondag 20 december 2009 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
Tof nummer, draaien ze nu.
En ik zie nog steeds af en toe Lieke, maar ik kijk op tv en dat capt zo lastig
Deze is knapperquote:
quote:
Zou zo maar kunnen, als wel, dan ligt ze nu onder Chiel op dit moment...quote:Op zondag 20 december 2009 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik!
Wat lief, dank je wel.
Is het haar nou of niet, ze lijkt er heel erg op vind ik.
quote:Op zondag 20 december 2009 03:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
En weer terug. Nog steeds klaarwakker
Hier ook. Ik raak d'r helemaal van in de war.quote:Op zondag 20 december 2009 04:17 schreef liesje1979 het volgende:
Het sneeuwt hier best hard en alles is wit.
Ik wilde wakker blijven om zodra het licht was wat foto's van de onbedorven sneeuw te maken.quote:Op zondag 20 december 2009 04:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Hier ook. Ik raak d'r helemaal van in de war.
Heidi, hier ligt inmiddels twee keer zoveel, jij vindt het nog mooi maar van mij mag het stoppenquote:Op zondag 20 december 2009 09:42 schreef HiDiHo het volgende:
Goedemorgen,
Lekker pak sneeuw
[ [url=http://ss.servepics.com/16/IMG000[07].jpg]afbeelding[/url] ]
Disana, ga je nog naar het glazen huis???? is nu lekker stil daar, zelf Giel zegt blijf maar lekker thuis.quote:Op zondag 20 december 2009 09:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Heidi, hier ligt inmiddels twee keer zoveel, jij vindt het nog mooi maar van mij mag het stoppen
Nou echt hoor, mij niet gezien. Het is veel te koud en de sneeuw slaat in je gezicht. Morgenmiddag lijkt me beter, misschien schijnt de zon dan weer en ik moet toch naar de bieb (zit er vlakbij).quote:Op zondag 20 december 2009 09:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Disana, ga je nog naar het glazen huis???? is nu lekker stil daar, zelf Giel zegt blijf maar lekker thuis.
Ja, ik wordt straks opgehaald, moet de boel inpakken bij nichtje die gaat 4 jan. verhuizen maar weet niet of ze met de auto erdoor komt er rijd niks in amsterdam, en ik kijk uit via keukenraam schuin is eindhalte trams maar die staan er ook niet dus zal allemaal wel stapvoets gaan in amsterdamquote:Op zondag 20 december 2009 09:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou echt hoor, mij niet gezien. Het is veel te koud en de sneeuw slaat in je gezicht. Morgenmiddag lijkt me beter, misschien schijnt de zon dan weer en ik moet toch naar de bieb (zit er vlakbij).
Moet jij er nog uit vandaag? Is echt geen aanrader.
Ik zou thuisblijven, kan het niet morgen? Ik hoor dat de bussen en trams al problemen hebben en dat de snelwegen wit zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 10:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, ik wordt straks opgehaald, moet de boel inpakken bij nichtje die gaat 4 jan. verhuizen maar weet niet of ze met de auto erdoor komt er rijd niks in amsterdam, en ik kijk uit via keukenraam schuin is eindhalte trams maar die staan er ook niet dus zal allemaal wel stapvoets gaan in amsterdam
ik kan ook lopend er naar toe, lekker door het park is 15 min, denk dat ik dat doe want wil gewoon naar buiten, is zo mooi hier en het park zal wel een sprookje zijn,quote:Op zondag 20 december 2009 10:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou thuisblijven, kan het niet morgen? Ik hoor dat de bussen en trams al problemen hebben en dat de snelwegen wit zijn.
Ja ik ga morgen echt wel, maar nu vind ik het echt veel te koud ook; ben je al buiten geweest?
Is het voor jou de eerste sneeuw? Wij hadden al een pak dus ik heb dat gevoel niet meerquote:Op zondag 20 december 2009 10:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kan ook lopend er naar toe, lekker door het park is 15 min, denk dat ik dat doe want wil gewoon naar buiten, is zo mooi hier en het park zal wel een sprookje zijn,gewoon ff genieten, doet me zo aan vroeger denken dit, toen haalde mijn moeder ons (in mijn herrindering snachts) maar savonds uit bed en gingen we wandelen in de eerste sneeuw.
Gisteren met de zon was het juist wel lekker, maar dit, met die wind die de sneeuw in je gezicht slaat, is echt afzien.quote:Op zondag 20 december 2009 10:16 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen, wat is het wit buiten!
Het schijnt buiten koud te zijn hoor Toverheks, door de wind is de gevoelstemperatuur nog kouder dan gisteren. Ik heb dus helemaal geen plannen om eruit te gaan
In de loop van de dag was het inderdaad lekker winterweer, maar ik was om half 9 al buiten en toen was het zo ontzettend koud, de tranen liepen over mijn wangenquote:Op zondag 20 december 2009 10:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Gisteren met de zon was het juist wel lekker, maar dit, met die wind die de sneeuw in je gezicht slaat, is echt afzien.
Zelfs hier sneeuwt het, geen dik pak nog, maar het sneeuwt.quote:Op zondag 20 december 2009 09:05 schreef Noek het volgende:
CarO, het wordt em niet. Het sneeuwt heel hard én mijn auto is wéér stuk.![]()
Nu stap ik dapper op de fiets om te gaan fietsen. Ik ga zo hard op mijn bek dadelijk!
Oh toen was het hier ook al lekker (Groningen), ik heb toen staan shovelen in de tuin om een pad vrij te krijgen. Had het helemaal niet koud, maar nu was ik even in de tuin en wist ik niet hoe snel ik weer naar binnen moest vluchten.quote:Op zondag 20 december 2009 10:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de loop van de dag was het inderdaad lekker winterweer, maar ik was om half 9 al buiten en toen was het zo ontzettend koud, de tranen liepen over mijn wangen
Wann mazzel!!quote:Op zondag 20 december 2009 10:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben echt wel heel erg klaar met de sneeuw. Echt heel. Kan me niet herinneren dat het ooit zo was, eerder. Alle parkeerplaatsen vol met hopen sneeuw, glijen,glibberen alles onbereikbaar. Niet voor te stellen bijna. Maar wel de krant gehaald, als durp zijnde.meeste sneeuw van de provincie.
Die sneeuw die in je gezicht slaat is ook hlemaal niet fijn, hier is het het al bijna gestopt, wat ik dan toch weer een beetje jammer vindquote:Op zondag 20 december 2009 10:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh toen was het hier ook al lekker (Groningen), ik heb toen staan shovelen in de tuin om een pad vrij te krijgen. Had het helemaal niet koud, maar nu was ik even in de tuin en wist ik niet hoe snel ik weer naar binnen moest vluchten.
En jij een kusje op je oog.quote:Op zondag 20 december 2009 10:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wann mazzel!!![]()
Ik kan het me zo goed voorstellen! Kusje
gvd, wie heeft mijn fiets omgetraptquote:Op zondag 20 december 2009 10:18 schreef sunny16947 het volgende:
goede morgen allemaal. Op 16 km vanaf Amsterdam ligt er hier zo'n 20 cm en het sneeuwt maar door. Via de webcam lijkt het in Amsterdam nog wel mee te vallen.
http://www.terena.org/~visser/webcam-hd.php
De auto's rijden ook wel heel netjes rustig....quote:Op zondag 20 december 2009 10:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
gvd, wie heeft mijn fiets omgetrapt![]()
Met liefde. Ik heb voor 10 jaar genoeg.quote:Op zondag 20 december 2009 10:36 schreef Anniebab het volgende:
Hier ook alles wit en t sneeuwt nog steeds!!!Ennu, niet erover zeuren ,voor je t weet moet je er weer een jaar of 5 op wachten....
Ik reed gister met iemand mee met brede zomerbanden onder zijn auto, bij een bocht ging ie al schuivenquote:Op zondag 20 december 2009 10:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
De auto's rijden ook wel heel netjes rustig....
Ik maak zelf wel uit of ik erover zeur, tenslotte zitten wij hier in het noorden er al dagen mee en dan is het echt niet zo leuk meerquote:Op zondag 20 december 2009 10:36 schreef Anniebab het volgende:
Hier ook alles wit en t sneeuwt nog steeds!!!Ennu, niet erover zeuren ,voor je t weet moet je er weer een jaar of 5 op wachten....
Mijn vader zou zoonlief vandaag gaan ophalen, maar ik heb al met Jr. gebeld dat ie opa maar moet bellen dat hij m niet hoeft te komen halen, ongeacht het feit dat opa net winterbanden onder z'n auto heeft laten zetten.quote:Op zondag 20 december 2009 10:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik reed gister met iemand mee met brede zomerbanden onder zijn auto, bij een bocht ging ie al schuiven
Ja dat geloof ik. Veel mens-erger-je-nieten!quote:Op zondag 20 december 2009 10:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En jij een kusje op je oog.![]()
Ja muh. en vooral dat de jongens niet zo veel naar buiten kunnen als andersEnergieoverschot....
Als je al weinig rijdt is het nog gevaarlijker, lijkt me. Wijs planquote:Op zondag 20 december 2009 10:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn vader zou zoonlief vandaag gaan ophalen, maar ik heb al met Jr. gebeld dat ie opa maar moet bellen dat hij m niet hoeft te komen halen, ongeacht het feit dat opa net winterbanden onder z'n auto heeft laten zetten.
Wat ik wel weer humor (en verstandig) vind, want Sr. rijdt minder dan 10.000 km per jaar.
Ziet er niet lekker uitquote:Op zondag 20 december 2009 10:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik. Veel mens-erger-je-nieten!
Kijk, wij hebben ook sneeuw, wel even zoeken hoor
[ afbeelding ]
En zeer oog
Mwah, Sr. heeft al bijna 50 jaar een rijbewijs hè..... het is niet zo dat ie al die andere jaren zo weinig reed, dat is pas van de laatste paar jaarquote:Op zondag 20 december 2009 10:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je al weinig rijdt is het nog gevaarlijker, lijkt me. Wijs plan
Ongeveer net zoveel als hierquote:
Ja, even een herinnering voor als ik ooit nog denk dat ik wel zo'n leuk kitten kan adopteren: NEE!quote:
Genoeg eten in huis tot aan Maart?quote:Op zondag 20 december 2009 10:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier twee keer zoveel, en ik hoor net dat er nog eens 10cm wordt verwacht
Je zou er wel aan gaan denken he? Morgen maar eens vast flink in gaan slaan.quote:Op zondag 20 december 2009 10:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Genoeg eten in huis tot aan Maart?
Lastig denk ik, want best veel mensen hebben katten.quote:Op zondag 20 december 2009 10:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, even een herinnering voor als ik ooit nog denk dat ik wel zo'n leuk kitten kan adopteren: NEE!![]()
Want ik dacht dat het best een stuk beter ging met de allergie. NEE!
Oeh, strak plan, dan is het ook heul niet erg als het smeltquote:Op zondag 20 december 2009 10:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Goed idee, ik moet nog Vienetta in de vriezer hebben liggen
Maar bij jullie gaat het eerder dooien.quote:Op zondag 20 december 2009 10:58 schreef liesje1979 het volgende:
Wij hebben ook zoveel als dementor ongeveer, en het valt nog steeds
Ik wil naar buiten.
Ja, maar vandaag nog nietquote:Op zondag 20 december 2009 11:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar bij jullie gaat het eerder dooien.
Eigenwijs als ik ben, ga ik straks maar even een schep in m'n auto mikken en met de videocamera op pad. Volgens mij is het hartstikke mooi buiten. Hier ligt in ieder geval een flink pak. En nu maar hopen dat de woensdagnacht geen roet in het eten gaat gooien.quote:Op zondag 20 december 2009 09:45 schreef Toverheks het volgende:
Goedenmorgen![]()
Noek, er wordt aangeraden niet de weg op te gaan in het hele land, treinen rijden niet en zelf schuin kijk ik op de weg altijd verkeer van richting en naar Osdorp geen auto te bekennen, het is me een pak dat gevallen is in Amsterdam, echt sprookjesachtig en het sneeuwd maar door.
Vorige week voorspelde men voor dit weekend eigenlijk geen sneeuw, heel af en toe durfde men het wel aan zie sneeuw!quote:
Is dat landelijk?quote:Op zondag 20 december 2009 11:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Eigenwijs als ik ben, ga ik straks maar even een schep in m'n auto mikken en met de videocamera op pad. Volgens mij is het hartstikke mooi buiten. Hier ligt in ieder geval een flink pak. En nu maar hopen dat de woensdagnacht geen roet in het eten gaat gooien.
[ afbeelding ]
Ja, eigenlijk wel.quote:Op zondag 20 december 2009 11:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lastig denk ik, want best veel mensen hebben katten.
Heb je er altijd last van, wij hadden een vriend die van de onze ene kat heel veel last had, van de andere veel minder.
De wind is dan zuid, een warmtefrontje dus. En ik neem aan dat die over heel Nederland heen gaat trekken en het ijzel op gaat leveren (kijk ook naar de temperatuur die -3 is).quote:Op zondag 20 december 2009 11:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Is dat landelijk?
Anders kan iedereen wel zijn of haar weerbericht plaatsen.
Ach ik voel me nu al grieperig, als het morgen weer een puinhoop is op de weg blijf ik mooi thuis.quote:Op zondag 20 december 2009 11:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De wind is dan zuid, een warmtefrontje dus. En ik neem aan dat die over heel Nederland heen gaat trekken en het ijzel op gaat leveren (kijk ook naar de temperatuur die -3 is).
Welke? van sneeuw?quote:Op zondag 20 december 2009 10:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gister deed die streampagina van jou het niet?
Nu wel? (ik wil dat wel eens zien).
't Smeert alleen zo, tis met chocolaquote:Op zondag 20 december 2009 11:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, strak plan, dan is het ook heul niet erg als het smelt
Heb je er niets voor in huis? Ik heb altijd Vividrin oogdruppels bij me.quote:Op zondag 20 december 2009 10:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, even een herinnering voor als ik ooit nog denk dat ik wel zo'n leuk kitten kan adopteren: NEE!![]()
Want ik dacht dat het best een stuk beter ging met de allergie. NEE!
Wat heb je met je oog gedaanquote:
Hij blijft hangen op waiting for video..quote:Op zondag 20 december 2009 11:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als het goed is doet hij het nu
3FM Serious Request
Hier werkt iequote:Op zondag 20 december 2009 11:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als het goed is doet hij het nu
3FM Serious Request
Er is vast wel iemand die die chocola er dan af wil likkenquote:Op zondag 20 december 2009 11:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
't Smeert alleen zo, tis met chocola![]()
Nu gaan mn oog en ik weer even onder de wol.
Dicht is fijner dan open namelijk.
quote:Op zondag 20 december 2009 11:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij blijft hangen op waiting for video..
Werkte prima, en Peter stuurde een smsjequote:Op zondag 20 december 2009 02:35 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
http://powersmash.nl/powerstreams/glazenhuis/stream15.html
Als je buienradar moet geloven wordt t gewoon ver boven nul rond de kerstdagen.quote:Op zondag 20 december 2009 11:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De wind is dan zuid, een warmtefrontje dus. En ik neem aan dat die over heel Nederland heen gaat trekken en het ijzel op gaat leveren (kijk ook naar de temperatuur die -3 is).
Oogdruppels heb ik niet omdat ik normaalgesproken geen last van mn ogen heb.quote:Op zondag 20 december 2009 11:08 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Heb je er niets voor in huis? Ik heb altijd Vividrin oogdruppels bij me.
Als ik namelijk aardappels schil of nog erger appels of kiwi en ik was niet goed mijn handen en veeg langs mijn oog dan krijg ik dat ook.
Ik heb bij onze nieuwe kat ook dat als ik hem heb geaaid en ik wrijf langs mijn oog, dan krijg ik jeuk, bij de andere kat heb ik dat nooit. Dat vind ik dan wel heel raar alsof het per kat wisselend is.
Maar waarschijnlijk weet je wel wat je er wel of niet aan kan doen, allergiepil nemen helpt vast ook wel.
Tis wel een enorm heftige reactie.
Vaag, ik heb het op 3 pc's lopenquote:Op zondag 20 december 2009 11:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Sterkte, voor jou en je oog.quote:Op zondag 20 december 2009 11:08 schreef CarOnline het volgende:
[..]
't Smeert alleen zo, tis met chocola![]()
Nu gaan mn oog en ik weer even onder de wol.
Dicht is fijner dan open namelijk.
Hier doet ie het gewoon goedquote:Op zondag 20 december 2009 11:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Afwachten maar, ze zitten met die 24-uurs voorspellingen er ook regelmatig naast. Ik ga liever af op Weather Underground, die hebben het vaker bij het rechte eind dan onze eigen KNMI (met hun weer alarmeringen)quote:Op zondag 20 december 2009 11:12 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Als je buienradar moet geloven wordt t gewoon ver boven nul rond de kerstdagen.
Nee klopt, FF kent die besturing van mediaplayer niet. IE onlyquote:
Ja, daar kijk ik ook altijd (en Yahoo Weather).quote:Op zondag 20 december 2009 11:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Afwachten maar, ze zitten met die 24-uurs voorspellingen er ook regelmatig naast. Ik ga liever af op Weather Underground, die hebben het vaker bij het rechte eind dan onze eigen KNMI (met hun weer alarmeringen)
Geen probleem, ik stuur de link gewoon rond met die info.quote:Op zondag 20 december 2009 11:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee klopt, FF kent die besturing van mediaplayer niet. IE only
Ik eet ook geen kiwi en geen steenvruchten, krijg ik een opgezette pijnlijke mond vanen enorme jeuk in mijn holtes. Van aardappel schillen ga ik niezen. En dat zijn de milde vormen van allergie bij mij. Boompollen en graspollen zit ik in de hoogste catagorie, jij waarschijnlijk wat betreft meerdere dingen, als je zelfs met pillen zo heftig reageerd. Dat heb ik namelijk in t voorjaar, dat ik ondanks de pillen nog loop te proesten en jeukogen heb dankzij de bloeiende natuur.quote:Op zondag 20 december 2009 11:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oogdruppels heb ik niet omdat ik normaalgesproken geen last van mn ogen heb.
Ik heb niks in huis waar ik zo op reageer en normaal zorg ik altijd dat ik bij de katten uit de buurt blijf.
Allergietabletten heb ik ook en neem ik ook dagelijks maar ondanks dat, toch dit![]()
Oh ja, kiwi, dat kan ik ook niet schillen, dan jeuken mn handen en wordt mn keel dik.
Van schillen alleen! Dan eet ik het nog niet eens. Irritant.
quote:Op zondag 20 december 2009 10:09 schreef Disana het volgende:
De politie en de ANWB adviseren thuis te blijven.
Er staat weleen Nihola bakfiets, beste bakfiets die je kan vindenquote:Op zondag 20 december 2009 10:18 schreef sunny16947 het volgende:
goede morgen allemaal. Op 16 km vanaf Amsterdam ligt er hier zo'n 20 cm en het sneeuwt maar door. Via de webcam lijkt het in Amsterdam nog wel mee te vallen.
http://www.terena.org/~visser/webcam-hd.php
ja he....ik vind het wel gaaf dat alles zo opstuiftquote:Op zondag 20 december 2009 11:23 schreef Leandra het volgende:
Zo... het was hier net ff rustig met de sneeuw, maar inmiddels sneeuwt het weer volop.... en met een beetje windvlaag ziet dat er heel spannend uit
Als je nog geen hopen eerdere sneeuw hebt en opgevroren stoepen, dan is het best lekker om er even uit te gaan en ervan te genieten. Nu kan het wel, daarstraks was er zo'n gemene wind.quote:Op zondag 20 december 2009 11:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat maakt de uitdaging wel extra groot om er toch nog ff uit te gaan
Beetje vage verschoven foto, maar je hebt een ideequote:Op zondag 20 december 2009 11:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Geen probleem, ik stuur de link gewoon rond met die info.
Zeer vervelend voor je, beterschap...quote:Op zondag 20 december 2009 11:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oogdruppels heb ik niet omdat ik normaalgesproken geen last van mn ogen heb.
Ik heb niks in huis waar ik zo op reageer en normaal zorg ik altijd dat ik bij de katten uit de buurt blijf.
Allergietabletten heb ik ook en neem ik ook dagelijks maar ondanks dat, toch dit![]()
Oh ja, kiwi, dat kan ik ook niet schillen, dan jeuken mn handen en wordt mn keel dik.
Van schillen alleen! Dan eet ik het nog niet eens. Irritant.
Juist, ik ben er van tussenquote:Op zondag 20 december 2009 11:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat maakt de uitdaging wel extra groot om er toch nog ff uit te gaan
Ik zou eigenlijk even naar beneden moeten, dan heb ik wat meer zicht, maar dat komt strax wel.quote:Op zondag 20 december 2009 11:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja he....ik vind het wel gaaf dat alles zo opstuift![]()
Hier sneeuwt het momentueel nog niet...wel vannacht
Het blijft nog wel even liggen denk ikquote:Op zondag 20 december 2009 11:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk even naar beneden moeten, dan heb ik wat meer zicht, maar dat komt strax wel.
Nou nee, dat is de afdruk van m'n voet in de sneeuw, op m'n balkon.quote:
Ja, steeds harder nuquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 11:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou nee, dat is de afdruk van m'n voet in de sneeuw, op m'n balkon.
Ja ik ging geheel voorbereid op m'n sloffenquote:Op zondag 20 december 2009 11:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ja
En nu een natte sok?
Ja , die je vorige week plaatstte is ook redelijk goed uitgekomen....quote:Op zondag 20 december 2009 11:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Afwachten maar, ze zitten met die 24-uurs voorspellingen er ook regelmatig naast. Ik ga liever af op Weather Underground, die hebben het vaker bij het rechte eind dan onze eigen KNMI (met hun weer alarmeringen)
Dat is veelquote:
Hier glij je zo de straat uit richting brugquote:Op zondag 20 december 2009 11:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je nog geen hopen eerdere sneeuw hebt en opgevroren stoepen, dan is het best lekker om er even uit te gaan en ervan te genieten. Nu kan het wel, daarstraks was er zo'n gemene wind.
Je tafel barst zo in z'n voegen, zomgquote:
Djeez buuf..... er ligt zo'n enorme laag sneeuw op je tuintafel dat het een kindertafeltje lijktquote:
Have funnnnnquote:Op zondag 20 december 2009 11:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Juist, ik ben er van tussen![]()
![]()
met vermoedelijk een teveel aan jeugdige overmoed![]()
Ja, te veel sneeuw is niet leuk. Ik vind t geweldig, maar je moet idd nog wel enigzins normaal je boodschappen kunnen doen en met de auto op pad kunnen. Als je het idee hebt dat je uit de kasten moet eten omdat je er niet meer door kan dan is de lol er wel af. Gelukkig heb je alles dus al in huis tot na de kerst.quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
En dit was vanochtend. Hier gaat dus nóg 10 cm op vallen.Had ik al gezegd hoe blij ik ben dat ik gister naar Appie ben geglibberd?
Ah, je hebt dus iig alles in huis?!quote:Op zondag 20 december 2009 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
En dit was vanochtend. Hier gaat dus nóg 10 cm op vallen.Had ik al gezegd hoe blij ik ben dat ik gister naar Appie ben geglibberd?
Ben je gek?! dan moet ik naar buitenquote:
Tot ná de kerst!quote:Op zondag 20 december 2009 11:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, je hebt dus iig alles in huis?!
Doe eens gekquote:Op zondag 20 december 2009 11:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Ben je gek?! dan moet ik naar buiten
Jaquote:
Ik weet precies wat je bedoelt. Morgen weer sneeuw scheppen want mijn vriend kan er zo niet eens uit.quote:Op zondag 20 december 2009 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Je hebt toch wel gehoord dat er veel botbreuken bij de ziekenhuizen binnen komen he?quote:Op zondag 20 december 2009 11:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hier glij je zo de straat uit richting brug![]()
Ik heb energie te over dus ik moet echt ff eruit
En lineaal is toch 30 cm?? Heb je daar wel genoeg aan?quote:Op zondag 20 december 2009 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Piet, ik ga eerst ff douchen. En ik denk dat de rolmaat in de schuur ligt. Die zie je op de foto, dat groene achterin?? dus.
Lineaal mag ook wel?
Alleen omdat je zo'n goede reden hebtquote:Op zondag 20 december 2009 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Piet, ik ga eerst ff douchen. En ik denk dat de rolmaat in de schuur ligt. Die zie je op de foto, dat groene achterin?? dus.
Lineaal mag ook wel?
quote:
Ik ga met de autoquote:Op zondag 20 december 2009 11:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt toch wel gehoord dat er veel botbreuken bij de ziekenhuizen binnen komen he?
Ik had de afgelopen twee dagen echt moeite met boodschappen doen, als je niet liep te glibberen dan klom je wel hijgend over de sneeuwhopen heen.
quote:Op zondag 20 december 2009 11:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
woehoe, voetstappen in de sneeuw. Jij hebt ook ongeveer 5cm
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |