Ik hoor het zo wel voorbij komen dan hier in Amsterdamquote:
1x meegemaakt op 25 november 2005. Toen was het ook chaos...quote:Op zondag 20 december 2009 13:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Was een goeie flitsquote:Op zondag 20 december 2009 13:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Dank je! Het is een Bengaal (uit het asielquote:Op zondag 20 december 2009 12:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zo, wat een mooie kat. Hij kijkt een beetje wild uit zijn ogen, eerste keer echt sneeuw?
Correct, temperatuur ook rond 1 graad.quote:Op zondag 20 december 2009 13:14 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
natte sneeuw / regen hier bij spijkenisse
Ik zit hier 30 km richting het oosten, en hier gelukkig nog sneeuwquote:Op zondag 20 december 2009 13:14 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
natte sneeuw / regen hier bij spijkenisse
Op die avond is mijn WAP-telefoon in permanente staat van onderkoeldheid geraakt. Was niet meer te reanimeren. Enkele van de foto's die ik toen heb gemaakt hangen hier aan de muur nu. Mooi aandenken van de laatste echte sneeuw die ik gezien heb.quote:Op zondag 20 december 2009 13:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
1x meegemaakt op 25 november 2005. Toen was het ook chaos...
De kans op echt onweer is vrij klein, maar wat meer gerommel is zeer zeker mogelijk.quote:Op zondag 20 december 2009 13:15 schreef Qebbel het volgende:
Ik hoorde net gerommel in Amsterdam! Ben benieuwd of het echt gaat onweren zometeen!
Mooi dier. Moet ik niet met mijn poes proberen...aan een lijntje naar buiten laten. Denk dat het dier zichzelf zou ophangen.quote:Op zondag 20 december 2009 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je! Het is een Bengaal (uit het asiel).
Dus ik weet niet of het zijn eerste keer sneeuw is, wel sinds hij bij ons woont in elk geval!
Hier zie je hem nog iets beter, zo was hij van de week in het mindere sneeuw
[ afbeelding ]
/F&F
Whow!quote:Op zondag 20 december 2009 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je! Het is een Bengaal (uit het asiel).
Dus ik weet niet of het zijn eerste keer sneeuw is, wel sinds hij bij ons woont in elk geval!
Hier zie je hem nog iets beter, zo was hij van de week in het mindere sneeuw
[ afbeelding ]
/F&F
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |