En maak een wheelie....quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:12 schreef Desunoto het volgende:
Stap op de motor en haal het op.
Opgelost, slotje.quote:
Maar je werd gered door de bezorggriek?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:19 schreef Genius-F het volgende:
Ik gleed vanmiddag bijna tegen een andere auto aan
Ren naar binnen met je helm op en schreeuw..... DIT IS EEN OVERVAL!!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En een stoppie bij de griek. Doe het in stijl.
Stap op de fiets en ga het halen. Wie weet vriezen je klauwen er wel af.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:11 schreef Yreal het volgende:
Die huilie durft niet de weg op mijn zijn auto om mij een pita met zalige gyros te bezorgen...
Godverdomme leer eens rijden mensen, met dit weer rijd ik nog rustig motor
Nee, TS zegt dat de mensen moeten leren rijden. Aangezien zelfs ik bijna bots terwijl ik de definitie ben van goed rijden. Dus TS is een hater.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar je werd gered door de bezorggriek?
zie je niet wat er naast je en achter je gebeurt...quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:21 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Ren naar binnen met je helm op en schreeuw..... DIT IS EEN OVERVAL!!!
2 PITA GYROS EN EEN COLA..... SNEL BITCH!!!
Mmmm das waar.. Of mss heeft hij wel een eierdop.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:23 schreef H-blast het volgende:
[..]
zie je niet wat er naast je en achter je gebeurt...
Ik denk meer dat jij in de ontkenning zitquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:23 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Nee, TS zegt dat de mensen moeten leren rijden. Aangezien zelfs ik bijna bots terwijl ik de definitie ben van goed rijden. Dus TS is een hater.
Da week zo nie.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk meer dat jij in de ontkenning zit
Bij mij staat er:quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:33 schreef Fha het volgende:
Die reclame hier onder![]()
![]()
"de fobiedokter" . Meteen doorsturen naar de griek, ts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |