Waar moet je het ophalen?? Ik wil het best ff voor jr halen hoorquote:Op maandag 28 december 2009 17:20 schreef m@x het volgende:
Het is nog steeds één van mijn favoriete boeken.
Ik baal. Dacht dat ik vandaag de vulling voor mijn beestjes zou krijgen maar de postbode is geweest toen ik onder de douche stond. Dat was al de tweede keer. Nu moet ik het hier in de buurt ophalen maar ik voel me nog te wiebelig om die kant op te gaan
Dat is helemaal mijn ding. Die wil ik ook!quote:Op maandag 28 december 2009 21:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kitscherig en bloemvormig vind ik wel wat, die onderste (in andere kleuren):
[ afbeelding ]
Bij die sigarenwinkel op het rijtje van de hubo. Niet heel ver maar net te ver voor wiebelige ik. Misschien lukt het morgen en anders moet mijn vader het woensdag even doen.quote:Op maandag 28 december 2009 21:12 schreef Vicky het volgende:
[..]
Waar moet je het ophalen?? Ik wil het best ff voor jr halen hoor
ik ga morgen zwemmen met Amber en dan wil ik het daarna eventueel wel halen hoor.quote:Op maandag 28 december 2009 21:14 schreef m@x het volgende:
[..]
Bij die sigarenwinkel op het rijtje van de hubo. Niet heel ver maar net te ver voor wiebelige ik. Misschien lukt het morgen en anders moet mijn vader het woensdag even doen.
Op de site waar het plaatje vandaan komt staan er nog meer.quote:Op maandag 28 december 2009 21:13 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat is helemaal mijn ding. Die wil ik ook!
Ik zag het. Heel leuk, alleen geen patroon te vinden. Dat is wel weer een beetje jammer.quote:Op maandag 28 december 2009 21:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Op de site waar het plaatje vandaan komt staan er nog meer.
ik vind ze geweldigquote:Op maandag 28 december 2009 21:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Alleen voor die rondjespannelap inderdaadquote:Op maandag 28 december 2009 21:23 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik zag het. Heel leuk, alleen geen patroon te vinden. Dat is wel weer een beetje jammer.
quote:Op maandag 28 december 2009 17:52 schreef Wampi het volgende:
[..]
heb je gezien dat je de plaatjes kan verschuiven binnen het kadertje zeg maar?
o maar die zijn wel heel erg leuk.quote:Op maandag 28 december 2009 21:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Weet ik, kan ook makkelijk want oma deelde de bollen toch al vaak op in meerdere bollen. Maar het moet maar net je kleur zijn en buiten dat stinken de bollen en die kan je (neem ik aan) niet van tevoren in de wasmachine wassenquote:Op maandag 28 december 2009 22:18 schreef lady-wrb het volgende:
en sydn3y, je kan ook met dubbele draad haken
geinig, dat zag ik zelf dus niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |