quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:23 schreef trui het volgende:
mmascha, ik moet erg lachen om je hamburger en enorme peren.
en wat ik nou toch vond.... jullie zullen 't wel in m'n favorieten zien.
Ik ook niet. Ik rijg altijd een draadje door de laatste steek van de voorgaande ronde. Dan weet ik in ieder geval waar ik moet stoppen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:10 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ik kan nooit goed onthouden hoeveel steken ik nu al heb gedaan, hoe doen jullie dat? Of ligt het gewoon aan mijn slechte korte termijn geheugen? :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
Volgens mij moet je met de nieuwe kleur draad beginnen als je van de vorige steek nog 2 lussen op je haaknaald hebt zitten. Als je met een nieuwe toer begint in een nieuwe kleur, moet je dus bij de laatste steek van de vorige toer bij 2 lussen op de haaknaald met de nieuwe kleur beginnen en daarna de keerlossen haken in je nieuwe kleur.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:54 schreef m@x het volgende:
Heeft iemand nog tips over hoe ik verschillende kleuren het mooist in elkaar kan laten overgaan? Bij mij is die overgang altijd zo duidelijk zichtbaar en dat vind ik niet zo mooi.
Zoiets:quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:14 schreef knorretje het volgende:
[..]
Zonder flapjes etc etc gaat het dan om een langwerpig lappie wat je haakt wat als je dubbel doet net groot genoeg is voor wat je er maar in wil schuiven. ?? of heb je een andere voorstelling van een recht-toe-recht aan hoesje ?? Ik heb best wel wat patronen dus wil wel zoeken maar een beetje richtlijn is handig
Ik heb alleen maar een 3.0 haak.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:23 schreef Wampi het volgende:
deze misschien arual? http://www.ravelry.com/patterns/library/crochet-iphone-cozy
er zit een flapje aan maar dat is vast makkelijk weg te laten
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:08 schreef Sidn3y het volgende:
[..]
Volgens mij moet je met de nieuwe kleur draad beginnen als je van de vorige steek nog 2 lussen op je haaknaald hebt zitten. Als je met een nieuwe toer begint in een nieuwe kleur, moet je dus bij de laatste steek van de vorige toer bij 2 lussen op de haaknaald met de nieuwe kleur beginnen en daarna de keerlossen haken in je nieuwe kleur.
De losse draadjes daarna door je haakwerk weven
Zoiets!quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:06 schreef m@x het volgende:
[..]
Wat is een keerlosse?
De Happy Hookar PM?
Hihi, ik wilde net een wie is wie topicje openenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:52 schreef PM-girl het volgende:
Trui, dat ding!
Oja jongens, ik ben dus hookar, even voor de duidelijkheid
Ok thnx! Die plaats klopt niet helemaal, maar ligt er wel vlakbijquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:44 schreef Wampi het volgende:
ja, je moet aan 24 steken komen, dus dat is 6 keer herhalen. of zorgen dat je bij de 1e steek van je toer weer uitkomt. je bent een stadsgenoot zag ik op ravelry
Ach, een jasje voor je appel of een jasje voor je vibrator, wat is het verschil eigenlijk? Als het maar niet vies wordt in je tas tenslottequote:Op dinsdag 29 december 2009 21:51 schreef trui het volgende:
haha nou ik was niet van plan 'm ook echt te gaan haken hoor, don't worry. maar ik vond 'm zo lachwekkend, 't leek me wel iets om ons fok! cluppie even mee op te eh leuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |