abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 december 2009 @ 16:34:03 #276
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_76185073
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:23 schreef trui het volgende:
mmascha, ik moet erg lachen om je hamburger en enorme peren.

en wat ik nou toch vond.... jullie zullen 't wel in m'n favorieten zien.
Ik was mijn lijstje aan het maken en ik dacht: oke, dat kunnen anderen dus nu zien...
Ik dacht dat het misschien leuk zou zijn voor mijn nichtje. Ik hou van dat soort dingen. En dat zie je in mijn hele lijstje terug.

Nu ga ik even bij jou spieken
Edit: Nou ja!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_76186526
Ik kan nooit goed onthouden hoeveel steken ik nu al heb gedaan, hoe doen jullie dat? Of ligt het gewoon aan mijn slechte korte termijn geheugen? :$
Knowing is better than wondering, waking is better than sleeping, and even the biggest failure, even the worst, beat the hell out of never trying.
  dinsdag 29 december 2009 @ 17:17:24 #278
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_76186781
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:10 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ik kan nooit goed onthouden hoeveel steken ik nu al heb gedaan, hoe doen jullie dat? Of ligt het gewoon aan mijn slechte korte termijn geheugen? :$
Ik ook niet. Ik rijg altijd een draadje door de laatste steek van de voorgaande ronde. Dan weet ik in ieder geval waar ik moet stoppen.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_76186874
Ik hang een kleine gekleurde veiligheidsspeld of paperclip aan de laatste steek, draadjes blijven bij mij nooit zitten.
pi_76187932
En een toer is dus ook gewoon een ronde?

Vanmiddag bij Pipoos katoen gekocht en merk al gelijk dat het makkelijker gaat dan met acryl en het ziet er ook beter uit.
Knowing is better than wondering, waking is better than sleeping, and even the biggest failure, even the worst, beat the hell out of never trying.
  dinsdag 29 december 2009 @ 18:05:23 #281
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_76188537

Gelijk de blusher maar even getest

En een beetje erg mislukte olifant (maar ik kon toen al wel 2 hele dagen haken )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
pi_76188658
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:54 schreef m@x het volgende:
Heeft iemand nog tips over hoe ik verschillende kleuren het mooist in elkaar kan laten overgaan? Bij mij is die overgang altijd zo duidelijk zichtbaar en dat vind ik niet zo mooi.
Volgens mij moet je met de nieuwe kleur draad beginnen als je van de vorige steek nog 2 lussen op je haaknaald hebt zitten. Als je met een nieuwe toer begint in een nieuwe kleur, moet je dus bij de laatste steek van de vorige toer bij 2 lussen op de haaknaald met de nieuwe kleur beginnen en daarna de keerlossen haken in je nieuwe kleur.
De losse draadjes daarna door je haakwerk weven
pi_76188955
trui en die ga je ook echt een keer haken??

manda-rijn, leeeeuk je beestjes joh! die olifant is ook super!

ik heb op m'n werk wat patroontjes geprint: ga vanaf morgen 5 dagen met vrienden in een boerderij in friesland zitten, en daar moet ik wel wat te doen hebben natuurlijk! ben benieuwd hoeveel topics jullie volgekletst hebben als ik terug kom .
Wat niet kan is nog nooit gebeurd..
  dinsdag 29 december 2009 @ 18:58:44 #284
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_76190433
Ik denk dat we deze wel vol krijgen. Veel plezier daar!

En dat olifantje is ook goed gelukt hoor!
Die blush staat wel lief. op een trollbeads tasje
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_76191113
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:14 schreef knorretje het volgende:

[..]

Zonder flapjes etc etc gaat het dan om een langwerpig lappie wat je haakt wat als je dubbel doet net groot genoeg is voor wat je er maar in wil schuiven. ?? of heb je een andere voorstelling van een recht-toe-recht aan hoesje ?? Ik heb best wel wat patronen dus wil wel zoeken maar een beetje richtlijn is handig
Zoiets:

Waarschijnlijk doodsimpel, maar ja. Ik ben ook nog maar net begonnen natuurlijk
pi_76191182
Gut, wat een drukte hier.
pi_76191494
deze misschien arual? http://www.ravelry.com/patterns/library/crochet-iphone-cozy
er zit een flapje aan maar dat is vast makkelijk weg te laten
pi_76191625
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:23 schreef Wampi het volgende:
deze misschien arual? http://www.ravelry.com/patterns/library/crochet-iphone-cozy
er zit een flapje aan maar dat is vast makkelijk weg te laten
Ik heb alleen maar een 3.0 haak.
pi_76191848
hmm, dan heb je vast ook dunnere wol. maar dit patroon laat wel zien dat het een kwestie is van een aantal steken als basis haken en dan gewoon doorhaken op dezelfde manier. als je dat nou eens probeert met je wol en je 3.0 haaknaald, en dan net zoveel steken opzetten tot het de juiste breedte heeft, en doorhaken tot je de juiste lengte hebt om het dubbel te klappen? gewoon beginnen joh, als je mis zit is het ook zo weer uitgehaald .
  dinsdag 29 december 2009 @ 19:52:42 #290
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_76192740
Trui, dat ding!

Oja jongens, ik ben dus hookar, even voor de duidelijkheid
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 29 december 2009 @ 20:06:38 #291
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_76193314
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 18:08 schreef Sidn3y het volgende:

[..]

Volgens mij moet je met de nieuwe kleur draad beginnen als je van de vorige steek nog 2 lussen op je haaknaald hebt zitten. Als je met een nieuwe toer begint in een nieuwe kleur, moet je dus bij de laatste steek van de vorige toer bij 2 lussen op de haaknaald met de nieuwe kleur beginnen en daarna de keerlossen haken in je nieuwe kleur.
De losse draadjes daarna door je haakwerk weven
Wat is een keerlosse?

De Happy Hookar PM?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 29 december 2009 @ 20:07:42 #292
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_76193356
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 20:06 schreef m@x het volgende:

[..]

Wat is een keerlosse?

De Happy Hookar PM?
Zoiets!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_76194161
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:52 schreef PM-girl het volgende:
Trui, dat ding!

Oja jongens, ik ben dus hookar, even voor de duidelijkheid
Hihi, ik wilde net een wie is wie topicje openen

*is helemaal niet nieuwsgierig
pi_76197464
In mijn patroon staat 'Sc 3, sc2 tog* around (24 sts)'. Ik moet dit dus 6x herhalen toch om aan 24 steken te komen?
pi_76197548
ja, je moet aan 24 steken komen, dus dat is 6 keer herhalen. of zorgen dat je bij de 1e steek van je toer weer uitkomt . je bent een stadsgenoot zag ik op ravelry
pi_76197638
Zo vlak voor het topic weer eens vol is, en ik ben letterlijk en figuurlijk nog geen (haak)steek verder, heb ik mezelf ook maar even voor de haakgroep op Ravelry aangemeld.
O en trui.... Hij is leuk, je laatste fave
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_76197768
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:44 schreef Wampi het volgende:
ja, je moet aan 24 steken komen, dus dat is 6 keer herhalen. of zorgen dat je bij de 1e steek van je toer weer uitkomt . je bent een stadsgenoot zag ik op ravelry
Ok thnx! Die plaats klopt niet helemaal, maar ligt er wel vlakbij
  dinsdag 29 december 2009 @ 21:51:48 #298
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76197879
haha nou ik was niet van plan 'm ook echt te gaan haken hoor, don't worry. maar ik vond 'm zo lachwekkend, 't leek me wel iets om ons fok! cluppie even mee op te eh leuken.
in de haak.
  dinsdag 29 december 2009 @ 21:55:46 #299
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_76198063
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:51 schreef trui het volgende:
haha nou ik was niet van plan 'm ook echt te gaan haken hoor, don't worry. maar ik vond 'm zo lachwekkend, 't leek me wel iets om ons fok! cluppie even mee op te eh leuken.
Ach, een jasje voor je appel of een jasje voor je vibrator, wat is het verschil eigenlijk? Als het maar niet vies wordt in je tas tenslotte

Ik ga voor 't eerst iets decreasen... tot nu toe deed ik alleen increasen of vlak haken. Ik voel me weer helemaal een beginner. Gebruiken jullie deze decreasing invisible techniek? Of een andere?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_76198071
hahaha trui, jouw gechat tegen jezelf !!

ik heb in de trein aan Charly t zeepeerd zitten haken. dat werd enthousiast bekeken door twee oudere dames en hun mannen, best geinig, en zij vonden het ook leuk om een 'jong iemand' te zien haken geloof ik . Charly wordt trouwens paars, dat was toch geen kleur voor een zeepeerd zei een van de mannen. dat ik toevallig paars bij me had was geen excuus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')