Sorry.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:02 schreef JaneDoe het volgende:
had op zn minst iets over dikke do en dr te grote hangtieten in de tt verwacht
Nee man. JEEEEEEEUUUJJJ bij het voetbal.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:02 schreef Dagoduck het volgende:
Porsche kom maar in over die luiers
Ja, moddervet is dat wijfquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:02 schreef JaneDoe het volgende:
had op zn minst iets over dikke do , dr hangbuik en dr te grote hangtieten in de tt verwacht
Ik ook, ik herkende het nieuwe topic nu niet eensquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:02 schreef JaneDoe het volgende:
had op zn minst iets over dikke do , dr hangbuik en dr te grote hangtieten in de tt verwacht
Den helder, het afvalputje van noord hollandquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is het zo slecht gesteld op de middelbare scholen?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:03 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee man. JEEEEEEEUUUJJJ bij het voetbal.
Vind je het gek? Denk jij dat jij de enige bent die liedjes aanvraagd?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:04 schreef Fosfolipide het volgende:
wel stom trouwens, had om 2 uur snachts de beegees aangevraagd en pas om 11 uur sochtends was het te horen, kan je niet ergens zien wanneer jouw nummertje wordt gedraaid of iets dergelijks? is wel zo makkelijk
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:04 schreef Fosfolipide het volgende:
wel stom trouwens, had om 2 uur snachts de beegees aangevraagd en pas om 11 uur sochtends was het te horen, kan je niet ergens zien wanneer jouw nummertje wordt gedraaid of iets dergelijks? is wel zo makkelijk
meestal zitten achter iedere plaat die ze draaien 1 of meerdere requests.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:04 schreef Fosfolipide het volgende:
Ja, daar ben ik ook zeer bekend mee.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Den helder, het afvalputje van noord holland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |