Gelukkig neem ik wel een paar foto's. Kan jij er ook van genieten en wordt je pijn ietwat verzacht.quote:Op zondag 20 december 2009 15:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij kan ze tenminste opnieuw beleven. Ik? Ho maar.
quote:Op zondag 20 december 2009 15:58 schreef zarGon het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=120921191.
Lezen. Kek verhaal.
quote:All of this could have ****ing been prevented if I had just brought my goddamn pee bottles!!! WTF?!?! The FIRST girl that shows interest in me.. I have to go and **** in her bathtub???? This is ****ing retarded (yes mad).
to all you people saying "peeing in bottles is stupid/gross"... well **** that... not only is it more convenient and cleaner, but it also prevents epic disaters like this one....
This is what WOULD have happened if I had my trustee pee bottle... I would have on sat on the can and then simultaneosly peed into the bottle and pooed into the toilet. No disaster... no mess.... and none of this would have happened.
DAT ZEG IK AL JAREN MAAR NIEMAND GELOOFT MEquote:
M'n opa zei het vandaag voor de grap.quote:Op zondag 20 december 2009 16:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
DAT ZEG IK AL JAREN MAAR NIEMAND GELOOFT ME![]()
!11!
![]()
!11!!1
Hoe is de sneeuw in Zaanstad?Meisje dat ik ken moest naar Madrid vanmiddag, iig 2,5 uur vertraging
![]()
Bij 3 uur vertraging krijgt ze 400 eu terug
Ziet er mooi uitquote:Op zondag 20 december 2009 17:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
M'n opa zei het vandaag voor de grap.![]()
http://img97.imageshack.us/i/dsc03330m.jpg/
De sneeuw in Zaanstad.
Laat haar dan hopen op een vertraging als de reis niets belangrijks is.Nja, eigk toch niet, is best kut.
Ik meende hetquote:Op zondag 20 december 2009 17:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
M'n opa zei het vandaag voor de grap.![]()
http://img97.imageshack.us/i/dsc03330m.jpg/
De sneeuw in Zaanstad.
Laat haar dan hopen op een vertraging als de reis niets belangrijks is.Nja, eigk toch niet, is best kut.
Verzin iets beters dan.quote:Op zondag 20 december 2009 17:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Een goede Turk is een...
Jij, met je rare topics.
GA WEG UIT DIT TOPIC!quote:Op zondag 20 december 2009 17:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik meende het![]()
![]()
Dat valt wel mee, hier bij Utrecht is er zeker 10cm gevallen en het sneeuwt nu af en toe weer verder. Sinds donderdag ligt er dik 20 cm![]()
Ik zou wel 3 uur willen zitten voor 400 euro hoor
Je bent gewoon een uitlokturk (ja, net zelf verzonnen). Dit is een Nederlander van Turkse origine die koste wat het kost negatieve reacties uit wil lokkenquote:
Ik wilde echt positieve dingen horen.quote:Op zondag 20 december 2009 17:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een uitlokturk (ja, net zelf verzonnen). Dit is een Nederlander van Turkse origine die koste wat het kost negatieve reacties uit wil lokken.
Geloof je het zelfquote:Op zondag 20 december 2009 17:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik wilde echt positieve dingen horen.
Ja.. nee , ik wilde geen positieve, maar ook geen negatieve dingen horen, gewoon kijken wat fok zou zeggen.quote:
En ook dát wist je al van tevoren.quote:Op zondag 20 december 2009 17:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja.. nee , ik wilde geen positieve, maar ook geen negatieve dingen horen, gewoon kijken wat fok zou zeggen.
Wat in Allah's naamquote:Op zondag 20 december 2009 17:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wat eten jullie vanavond?
Wij: http://img97.imageshack.us/i/dsc03362h.jpg/
Ja.. pff, wilde gewoon iets origineels horen.quote:Op zondag 20 december 2009 17:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En ook dát wist je al van tevoren.
mooie editquote:Op zondag 20 december 2009 17:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat in Allah's naam![]()
![]()
.
Ik ga nooit bij een (neder)Turk eten![]()
![]()
.
Die foto was toch niet serieus, of welquote:Op zondag 20 december 2009 17:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
mooie edit![]()
dit eten we niet altijd hoor
en ik eet het nooit
Jij weer met je edit.quote:Op zondag 20 december 2009 17:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die foto was toch niet serieus, of wel?
Een beetje met een dood beest gaan spelen.
Je rent weg als je me ziet ouwequote:Op zondag 20 december 2009 17:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, daar heb je een echte Turk voor nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |