Ik kijk over je heen petitequote:Op zondag 20 december 2009 17:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je rent weg als je me ziet ouwe
Grapjas, kazen zijn haram. En je weet dat ik toch niet 1-2-3 in Nederland kan komenquote:Op zondag 20 december 2009 17:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij weer met je edit.
Wel serieus. Ik nodig je graag uit voor vanavond.
M'n ouders hebben graag Nederlanders hier over de vloer. Lekker samen eten.quote:Op zondag 20 december 2009 17:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Grapjas, kazen zijn haram. En je weet dat ik toch niet 1-2-3 in Nederland kan komen.
quote:Op zondag 20 december 2009 17:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Niet langs me heen, ik ben fucking breed.
Hollandalestiremediklerimizdenmisiniz?quote:Op zondag 20 december 2009 17:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij weer met je edit.
Wel serieus. Ik nodig je graag uit voor vanavond.
Ik hang je aan je jas op aan de kapstokquote:
Hayir, ben 100% Turkum! Napacam Hollandali olup?quote:Op zondag 20 december 2009 17:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hollandalestiremediklerimizdenmisiniz?
Stil nu aubquote:Op zondag 20 december 2009 17:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Bilmiyorem hoe KON je nou 'vieze kind' zeggen? Schande! Schande!
Afiyet olsun vetzak.quote:Op zondag 20 december 2009 17:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik hang je aan je jas op aan de kapstok![]()
En ik ga nu al eten, wtfDag klein, weerloos en schattig petite meisje, je krijgt een aai over je bolletje
![]()
Weet je wel wat er stondquote:Op zondag 20 december 2009 17:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hayir, ben 100% Turkum! Napacam Hollandali olup?
ja, ik beantwoordde je vraag toch, maar het klopt grammaticaal niet, van wie heb je het? Verneuking van de Turkse taal..quote:
Moge je de hele nacht lang piekeren over deze groffe fout!quote:Op zondag 20 december 2009 17:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Stil nu aubwas echt een rare en domme fout
Wat betekent 'napacan'?quote:Op zondag 20 december 2009 17:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja, ik beantwoordde je vraag toch, maar het klopt grammaticaal niet, van wie heb je het? Verneuking van de Turkse taal..
groffequote:Op zondag 20 december 2009 17:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moge je de hele nacht lang piekeren over deze groffe fout!
nee, napacaM, wat ga ik doen? zoiets... raar hoor, daar moet je niets van overnemen, jij niet, omdat jij geen grammaticale fouten wil maken, iig niet in het Nederlands, weet niet hoe t in het Turks zitquote:Op zondag 20 december 2009 17:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat betekent 'napacan'?
Ik had het hiervan:
Turks voor beginners
De vlag maakt 'm perfect!quote:Op zondag 20 december 2009 17:41 schreef ClioSporT het volgende:
Het duurde een tijdje maar hij is cool![]()
2.75M lang
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |