Hij heeft een grote kin en zit op scouting, daar kan ik niks aan doen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:40 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Wie is het eigenlijk, iemand die je zwart wilt maken?
Waar ze alleen maar bier drinken.quote:
haha nee, niet meer daneen paar blikjes. Daarna prik. Heeftie me vertelt, dat hij maar liefst 2!!! blikjes had gedronken. En zijn maat wel een HELE FLES wijn:O En die pakjes... maargoed daarvoor is dat andere topic.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:42 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Waar ze alleen maar bier drinken.
Waar heb je het nou weer over? Ik zit zelf op scouting en het enige wat we doen is bier zuipenquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:43 schreef noregret het volgende:
[..]
haha nee, niet meer daneen paar blikjes. Daarna prik. Heeftie me vertelt, dat hij maar liefst 2!!! blikjes had gedronken. En zijn maat wel een HELE FLES wijn:O En die pakjes... maargoed daarvoor is dat andere topic.
Stoer hoor. Waarom zit je er dan op> SSpreek dan gewoon bij een maat af ofzo.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:49 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Waar heb je het nou weer over? Ik zit zelf op scouting en het enige wat we doen is bier zuipen
hoe zeker ben je daarvan? draag je ook wel eens een lange zwarte regenjas?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:37 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Nou, kwantumkorting niet, ik laat immers maar 1 lijk achter.
jij bent duidelijk nooit scout geweest, dan zul je het ook nooit kunnen begrijpen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:53 schreef noregret het volgende:
[..]
Stoer hoor. Waarom zit je er dan op> SSpreek dan gewoon bij een maat af ofzo.
eensch, ziet eruit alsof die tractor die over haar hoofd reed vlak voor het einde van haar kin op de rem trapte.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |