Nee dr. Dunno dat was je vriendin.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:18 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
want jij zag 'm laatst up close and personal?
wat deed jij met mijn imaginaire vriending?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:24 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Nee dr. Dunno dat was je vriendin.
Of vertel ik je nu iets you 'dunno'.. Dr??
pimpen!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:44 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
wat deed jij met mijn imaginaire vriending?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
Ik vind 'm leuk.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:22 schreef noregret het volgende:
[ afbeelding ]
Scoor je wel chicks mee.
maar jij houdt op te bestaan, dus dat doet niet terzake.quote:
Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:10 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
maar jij houdt op te bestaan, dus dat doet niet terzake.
Hoe kom je nou bij zo'n boek terecht?!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:21 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik heb nog een nuttig boekje voor je.
Zitten zijn neus en mond niet gewoon te hoog in zijn gezicht?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:22 schreef noregret het volgende:
[ afbeelding ]
Scoor je wel chicks mee.
als bouwen niet lukt, is er nog altijd de optie van een occassion.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:23 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Hoe kom je nou bij zo'n boek terecht?!Maar bedankt, ik ga hem meteen bestellen.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:27 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
als bouwen niet lukt, is er nog altijd de optie van een occassion.
ben je aan het vissen naar kwantumkorting? ik durf bijna niet te vragen welke plannen je hebt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:31 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Zit jij in de business ofzo? Ik wil wel zaken doen
Nou, kwantumkorting niet, ik laat immers maar 1 lijk achter. Maar ik vis stiekem wel naar korting.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:32 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ben je aan het vissen naar kwantumkorting? ik durf bijna niet te vragen welke plannen je hebt.
Wie is het eigenlijk, iemand die je zwart wilt maken?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |