om je op te beuren, tegen jay leno kun je toch niet op.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:24 schreef D.D.W. het volgende:
Beste lezers van forum.fok.nl,
Ik voel me een beetje onzeker over mijn gezicht, volgens mij heb ik een prominente kin. Het ziet er ong. uit zoals op het plaatje hieronder:
[ afbeelding ]
Meer mensen die hier een prominente kin hebben? Kunnen ze hier geen stuk vanaf "zagen" ofzo?
Klacht: prominente kin
idd, zo'n blote-billen-gezicht.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:28 schreef Stoeprand het volgende:
Ik vind zo'n kin erger:
[ afbeelding ]
Hij heeft er gewoon tweequote:Op zaterdag 19 december 2009 20:28 schreef Stoeprand het volgende:
Ik vind zo'n kin erger:
[ afbeelding ]
Hoe krijg je het toch altijd voor elkaar van die kwaliteitspost te maken?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik heb er persoonlijk ook last van, het is zelfs zo erg dat als ik een meisje bef.. Haar dan gelijk kinvinger met met mn kin
Dat is aangeborenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:37 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Hoe krijg je het toch altijd voor elkaar van die kwaliteitspost te maken?
Leer het mij alsjeblieft, ik zal voortaan elke avond een chick voor je regelenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat is aangeboren
Een gevoel, ik kan het niet uitleggen
Het spijt me et is niet aan te lerenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:38 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Leer het mij alsjeblieft, ik zal voortaan elke avond een chick voor je regelen
Buffalo-soldier heeft al een vriendin.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:38 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Leer het mij alsjeblieft, ik zal voortaan elke avond een chick voor je regelen
ynuhh?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Het spijt me et is niet aan te leren![]()
En ik heb al alles wat ik nodig heb gevonden in een meisje
Nee mijnes is te mooi voor fokquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:43 schreef Apebeer het volgende:
[..]
ynuhh?
Ik heb het idee dat ik soms wel kwaliteitsposts heb, ik ga de goede kant op
Dat lijken wel testikels.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:28 schreef Stoeprand het volgende:
Ik vind zo'n kin erger:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nee mijnes is te mooi voor fok![]()
Ja mijn mondhoeken trekken zich regelmatig een beetje omhoog door jouw posts
Die en de prachtigequote:
Hahahah een bil-kin..quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:28 schreef Stoeprand het volgende:
Ik vind zo'n kin erger:
[ afbeelding ]
borsten en een paar gaten?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
En ik heb al alles wat ik nodig heb gevonden in een meisje
Nee ze is shemalequote:
Mmmmmm als jou kin voorbij je neus uitsteek is er serieus iets fout gegaan in de ontwikkeling..quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:24 schreef D.D.W. het volgende:
Beste lezers van forum.fok.nl,
Ik voel me een beetje onzeker over mijn gezicht, volgens mij heb ik een prominente kin. Het ziet er ong. uit zoals op het plaatje hieronder:
[ afbeelding ]
Meer mensen die hier een prominente kin hebben? Kunnen ze hier geen stuk vanaf "zagen" ofzo?
Klacht: prominente kin
Of meteen anaal oprekt met je reuze kin.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik heb er persoonlijk ook last van, het is zelfs zo erg dat als ik een meisje bef.. Haar dan gelijk kinvinger met met mn kin
zou je niet eerst vragen waar die kin van hem geweest is?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:35 schreef Pinkerton het volgende:
Ik heb geen uitstekende kinMag ik niet een stukje van de jouwe TS om bij ons allebei te compenseren
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
En een kleine pik!quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:57 schreef SvenM het volgende:
Doe gelijk ff klagen dat je lang haar hebt dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |