om je op te beuren, tegen jay leno kun je toch niet op.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:24 schreef D.D.W. het volgende:
Beste lezers van forum.fok.nl,
Ik voel me een beetje onzeker over mijn gezicht, volgens mij heb ik een prominente kin. Het ziet er ong. uit zoals op het plaatje hieronder:
[ afbeelding ]
Meer mensen die hier een prominente kin hebben? Kunnen ze hier geen stuk vanaf "zagen" ofzo?
Klacht: prominente kin
idd, zo'n blote-billen-gezicht.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:28 schreef Stoeprand het volgende:
Ik vind zo'n kin erger:
[ afbeelding ]
Hij heeft er gewoon tweequote:Op zaterdag 19 december 2009 20:28 schreef Stoeprand het volgende:
Ik vind zo'n kin erger:
[ afbeelding ]
Hoe krijg je het toch altijd voor elkaar van die kwaliteitspost te maken?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik heb er persoonlijk ook last van, het is zelfs zo erg dat als ik een meisje bef.. Haar dan gelijk kinvinger met met mn kin
Dat is aangeborenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:37 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Hoe krijg je het toch altijd voor elkaar van die kwaliteitspost te maken?
Leer het mij alsjeblieft, ik zal voortaan elke avond een chick voor je regelenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat is aangeboren
Een gevoel, ik kan het niet uitleggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |