Koop een e-bow, hoef je niet met zo'n middeleeuwse viool te zeulen!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:52 schreef Witchfynder het volgende:
Idd.
En ik zou graag contrabas met strijkstok willen leren bespelen. Kan ik eindelijk barok spelen
.
(Die zag je vast niet aankomen, he?)
Dan is er ook gelijk niks meer aanquote:Op woensdag 23 december 2009 19:17 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Koop een e-bow, hoef je niet met zo'n middeleeuwse viool te zeulen!
Ja ik. Ik heb ze op mijn fretloze. Speelt lekker gladquote:Op woensdag 23 december 2009 23:21 schreef J0ttem het volgende:
Hmmm ik kan niet echt omgaan met dunnere plectra, ik moet altijd een wat dikkere hebben om er een redelijke klank uit te krijgen(niet dat mijn plectrum-techniek goed genoeg is om het daadwerkelijk te gebruiken @ gigs en dergelijke
)
Heb sinds kort ook Flatwounds op mijn basje gespannen, moet zeggen dat ik ze echt lekker vind spelen![]()
Nog meer liefhebbers?
Zoiets?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:14 schreef IkBenOzan het volgende:
Hoi. Soms zie ik een metalen plaat aan een bass. Zo'n ding dat over je snaren loopt en aan een pickup zit? Wat is dat?
Dat jaquote:Op donderdag 24 december 2009 22:59 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
Das een Pickup-cover, heeft verder geen nut behalve dat het er leuk uit kan zien
Had het ooit wel, maar later werd het puur cosmetisch. Ik meen dat bij het eerste type element (single coil) het ervoor zorgde dat er minder brom ontstond. Later is het ontwerp aangepast en waren de pickupcovers niet meer nodig. Men plaatste hen toen nog alleen maar voor de sier. Zelfde met bridge covers eigenlijk. Ooit had men daar weleens schuim tussen om het basgeluid te dempen, zodat het meer het doffe contrabasgeluid kreeg. Later veranderde de smaak qua geluid en liet men het er liever af.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:11 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Dat jaEn ik dacht dat het nuttig was
ja G&L tribute serie ^^quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:09 schreef KaMo het volgende:
Das een mooie G&L?
Jamiroquai, geniale basslijnen...
PS:
fijne kerst:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |