Ik vind het juist erg chill componerenquote:Op maandag 28 december 2009 23:41 schreef Sautor het volgende:
Ik werk ook met Guitar ProMaar het componeert echt kut; maar het is wel makkelijk om ideetjes "snel"in uit te tikken en terug te luisteren.
Ook primaquote:Op maandag 28 december 2009 23:50 schreef J0ttem het volgende:
M'n bandleden & ik gebruiken Tuxguitar, in principe een gratis Guitarpro-kloon
Sorry, had nog helemaal niet gekekenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:54 schreef isitreal het volgende:
Is er dan niemand die uit die solo komt van never be clever van herman brood?
En toch zou ik wel een Lakland of, nog liever, een Sandberg willen denk ik. Sowieso vind ik de pick up configuratie van Sandberg erg interessantquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:47 schreef tony_clifton- het volgende:
Ach, qua bassen blijf ik wel bij fender. Die hebben de mojo die high end boutique stuff zoals lakland en sadowsky missen.
Klinkt qua arrangement bijna hetzelfde als Zombie. En volgens mij zijn de bass noten bijna hetzelfde op de laatste in de maat na.quote:Op maandag 28 december 2009 23:44 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik vind het juist erg chill componeren
vandaag dit ermee geschreven:
http://soundclick.com/share?songid=8535327
Sommige noten zinj inderdaad dezelfde valt me nu op, maar laatste akkoord steeds niet, dat is een B, en geen Gisquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Klinkt qua arrangement bijna hetzelfde als Zombie. En volgens mij zijn de bass noten bijna hetzelfde op de laatste in de maat na.Of hoor ik dat fout.
Hangt van je muzieksmaak af. In een metalband kun je bijna niet bright genoeg zijn. Ik draai ook altijd bas terug en push ontzettend veel mid met een dikke lepel treble, anders hoor je mij echt niet terug. Ik heb trouwens een 'brite' knopje op mijn versterker zittenquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:46 schreef tony_clifton- het volgende:
Op 't eerste zicht klink die EMG beter, maar kvraag mij af of dat niet te bright is in bandcontext...
Lemon Oilquote:Op donderdag 7 januari 2010 19:39 schreef Brammie1 het volgende:
ben m'n snaren aan het vervangen en ik zie dat m'n hals en frets nogal smerig zijn. Waar kan ik die goed mee schoonmaken? Heb een rosewood fretboard.
Ja je moet hem niet onder de kraan houden neequote:Op donderdag 7 januari 2010 23:18 schreef tony_clifton- het volgende:
Niet te veel, dat kan ervoor zorgen dat je frets beschadigd raken (wordt geabsorbeert en kan de frets van positie doen veranderen) (heb ik gehoord).
Dat is een beetje ver wegquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:48 schreef Rooligan het volgende:
Even reclame maken voor mijn band:
Morgen avond spelen we in Venlo. Komt dat zien, komt dat zien!
Waarom ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:25 schreef isitreal het volgende:
Mijn volgende bas word echt een violin bass van hofner (ik speel links)
maar wil geen groupie lijken dus neem hem in het old white.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:18 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Waarom ?![]()
Er zijn voor dat geld zoveel veeeeeeel betere mooiere bassen te koop
geen. puur vingerwerk!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:44 schreef Silver_Shark het volgende:
Wat voor effect is handig voor een beginnend basgitarist?
Mits je een goede amp hebtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:18 schreef Sautor het volgende:
En bovendien klinkt een bass clean al tof genoeg.
Tof! Laat weten hoe het speelt, klinkt, eruitziet en allesquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:43 schreef Witchfynder het volgende:
Net een akoestische bas met koffer en wat Cordial/Neutrik kabeltjes besteld bij Thomann.
Ben erg benieuwd naar die Harley Benton voor maar 145,-. Iemand op BGF was er erg tevreden over. "Klinkt als een bas van 300,-".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |