Keymusicquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]. Van Tanglewood heb ik eerlijk gezegd alleen nog maar akoestische gitaren bekeken (die tof zijn btw). Vroeger zat er hier in Rotterdam een Keymusic die Tanglewood dealer was, maar die is helaas weg
.
Aha voldoet aan de specsquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:10 schreef Witchfynder het volgende:
Hey, ik zat met een bas in mijn hoofd waar ik niet op kon komen, dus ff gezocht en het was een ESP/LTD:
http://www.thomann.de/nl/esp_ltd_d4_ns.htm
Als deze bas er LH zou zijn, had ik hem wel gekocht.
Thanks voor de infoquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:16 schreef Sjoegerd het volgende:
Voor een T-Bird mag je wel goede schouders kweken.. Hij is best zwaar. Ook gaat de achterste "punt" een beetje irritant zijn bij staand plectrumspel
Ja, ze wilden uitbreiden in NL en nu zijn ze er wegquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:17 schreef KaMo het volgende:
[..]
Keymusic![]()
(is de muziekwinkel waar ik heenga om te testen etc) (in Sint Niklaas)
Geluid zit, mits je het allemaal lekker insteld, wel goed. Het is niet de meest comfortabele bas om te bespelen, maar het geluid en de looks maken het wel goedquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:21 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Thanks voor de info![]()
Maar voor de rest bevalt ie nog goed? geluid bespeelbaarheid etc... ?
Ik heb zelf ook een Mockingbird gitaar *quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:47 schreef J0ttem het volgende:
Leuke modellen die Mockingbirds, onze gitarist heeft daar de gitaar versie van (goh)
Nu ik goed kijk was er nog meer anders de bas had geen kop maar had tuners in de brug zitten en had ook 2 elementen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:52 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Gaaf onze ouwe bassist had ook zo'n model Status maar dan helemaal grafiet![]()
Klonk echt gaaf. wel was de toets wennen om op te spelen erg glad.
Hier nog zo'n conservatieveling. Maar wel eentje die ook houdt van de Jazz Basquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:59 schreef Brammie1 het volgende:
wat ben ik toch een conservatieve bassist, ik vind de standaard Precision het mooist
Ik heb wel eens zo'n ding in handen gehad. Fijn om op te slappen maar daarmee is dan ook alles gezegd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:36 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Nu ik goed kijk was er nog meer anders de bas had geen kop maar had tuners in de brug zitten en had ook 2 elementen.
Zo maar dan met zwarte hardware;
[ afbeelding ]
* Geen led lampjes helaas![]()
Er werd anders behoorlijk stevige metal mee gespeeldquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zo'n ding in handen gehad. Fijn om op te slappen maar daarmee is dan ook alles gezegd.
Tja, ik speelde alleen jazz en funk, ook alleen maar met mijn vingers en daarvoor voelde hij erg onprettig aan. Heb 'm niet versterkt uitgeprobeerd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:34 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Er werd anders behoorlijk stevige metal mee gespeeld![]()
En dat klonk prima![]()
Helaas niet. Ik heb er ooit naar gekeken. Ding lijkt me tof, maar nergens zien hangen. Uiteindelijk maar mijn Dean Edge 4 gekochtquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:53 schreef Sjoegerd het volgende:
Iemand info over de Ibanez SR 300 FM? Als de kleuren een beetje mooi uitkomen ziet ie er tofjes uit
Hey, ik hoor veel over Focusrites afgelopen week. Welke was dat in jouw voorbeeld, weet je dat (nog)?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:34 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Er werd anders behoorlijk stevige metal mee gespeeld![]()
En dat klonk prima![]()
icm Hartke versterker/cabs en een focusrite 19 inch preamp
Net even opgezochtquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hey, ik hoor veel over Focusrites afgelopen week. Welke was dat in jouw voorbeeld, weet je dat (nog)?
Tja ik zit er mee of de P/J configuratie wel wat is. Of ik niet humbuckers ga missenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Helaas niet. Ik heb er ooit naar gekeken. Ding lijkt me tof, maar nergens zien hangen. Uiteindelijk maar mijn Dean Edge 4 gekocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja ik zit er mee of de P/J configuratie wel wat is. Of ik niet humbuckers ga missenJe hebt toch pas nog die Epiphone gekocht ? of zoek je een reserve bas ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
Die Epiphone heb ik in mei gekochtquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:05 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Je hebt toch pas nog die Epiphone gekocht ? of zoek je een reserve bas ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |