Ik snap echt niet waarom. Er is niets zo fijn als jezelf even klaarmaken in de trein.quote:
In de trein heb ik paar keer zulke lekkere chicks gezien, dat ik toen maar op de plee ging fappenquote:
Voor vrouwen is dat veel makkelijkerquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom. Er is niets zo fijn als jezelf even klaarmaken in de trein.
Waarom ging je niet naar de hoeren?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:43 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
In de trein heb ik paar keer zulke lekkere chicks gezien, dat ik toen maar op de plee ging fappen
Het geld groeit me niet op de rug..quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:44 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Waarom ging je niet naar de hoeren?
Wat maakt jou dat nou uit dat iedereen het ziet?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:43 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Voor vrouwen is dat veel makkelijker
Ik wil mensen niet afschrikken met mijn enorme piemelquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat maakt jou dat nou uit dat iedereen het ziet?
Ik vind dat je het gewoon bij de meisjes moest doenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:45 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het geld groeit me niet op de rug..
Inderdaad, voor je het weet zwaai je er iemand zo per ongeluk mee in het gezicht...quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:47 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik wil mensen niet afschrikken met mijn enorme piemel
Jij hebt vast dit verhaal gelezen:quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Inderdaad, voor je het weet zwaai je er iemand zo per ongeluk mee in het gezicht...
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom. Er is niets zo fijn als jezelf even klaarmaken in de trein.
Een eckte baas hoeft niet te zoekenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:51 schreef Ringo het volgende:
[..]Zoek je daarvoor het toilet op of zijn er handiger manieren?
Te laat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |