UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David -> jarig op 21 april
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin -> jarig op 10 december
Fems = Femke
haaKon = Machiel -> Jarig op 8 november
Jjstyle333 = Joost -> Jarig op 21 Januari
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea -> jarig op 9 mei
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko -> Jarig op 6 januari
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
naLuh = Frank
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
ReMcOrE = Remco -> jarig op 10 mei
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San -> Jarig op 8 februari
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie -> jarig op 5 juli
Komt nog welquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Oeh marko heeft zijn topic 300 gemist!!!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:47 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
en #321 voor nieuwjaar..
Da's waarquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:47 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
nee hij wou het 300ste topic makendat lukt em nu niet meer...
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ach, volgende keer een nieuwe kans!quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
WAAROM HEB IK DIT NOU GEMIST![]()
![]()
![]()
![]()
De 400 is voor Markoquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:51 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ach, volgende keer een nieuwe kans!
HOIquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:47 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
nee hij wou het 300ste topic makendat lukt em nu niet meer...
Uhm, nee?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Al heel ons leven zijn we bezig om hier aan te voldoen: TOPIC NUMMER 300 wooo!!!!!
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
voor 31/12/09 gaan we 321 halen, desnoods dmv manipulatie.
arme schat....quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
WAAROM HEB IK DIT NOU GEMIST![]()
![]()
![]()
![]()
nee straks pas weer... dan hoef ik voorlopig ook niet weerquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:09 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
HOI, en nog spareribs gehad vanmiddag?
Maar verder is het wel goed dusquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
arme schat....![]()
![]()
![]()
[..]
nee straks pas weer... dan hoef ik voorlopig ook niet weerpff
joa de kerstboom eindelijk afmaken en straks komen een paar vriendinnen.... jij?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Maar verder is het wel goed dus, nog plannen?
Vanaf welk deel?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:21 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik kom er net achter dat ik toch al wel heel lang meepost eigenlijk
ik moet naar een verjaardag!, nog last van lekkage gehad?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
joa de kerstboom eindelijk afmaken en straks komen een paar vriendinnen.... jij?
ja 't lekt gewoon voordan he..... ze gaan er pas na nieuwjaar wat aan doen.... schijnt dat niemand wil werken met kerst... leuk toch buiten in de sneeuw op een hoogwerker een lekkage fiksen? ik zie het probleem niet zoquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik moet naar een verjaardag!, nog last van lekkage gehad?
Dan word je gebruikt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat moet je denken als je ineens gezoend wordt door zo ongeveer het mooiste meisje die je kent?
stond je onder een mistletoe? of ze was dronken?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat moet je denken als je ineens gezoend wordt door zo ongeveer het mooiste meisje die je kent?
Nee, in een kroeg. Na 2 biertjes ofzo?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
stond je onder een mistletoe? of ze was dronken?
je hebt toch wel teruggezoend he?
Jij kan nog veel leren van die players hierquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, in een kroeg. Na 2 biertjes ofzo?
Dan ben toch nog niet dronken?
Ik heb niet teruggezoendHet overviel me te veel
Of juist niet, denk dat het verstandig was van mequote:Op zaterdag 19 december 2009 18:35 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Jij kan nog veel leren van die players hier*aai over de bol*
want??? ze heeft een vriend die rugby speelt?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of juist niet, denk dat het verstandig was van me
Nee, maar ik zag het neit aankomen, heb nog niet eens zo vaak met haar gepraat ofzoquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:37 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
want??? ze heeft een vriend die rugby speelt?
Players hier?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:35 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Jij kan nog veel leren van die players hier*aai over de bol*
Ik zeg doen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja dat is ook wel zo, maar blijft lastig.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja 't lekt gewoon voordan he..... ze gaan er pas na nieuwjaar wat aan doen.... schijnt dat niemand wil werken met kerst... leuk toch buiten in de sneeuw op een hoogwerker een lekkage fiksen? ik zie het probleem niet zo
Onbekendquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
* -_Guitarist_- wijst naar Marko en Justin.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, maar ik zag het neit aankomen, heb nog niet eens zo vaak met haar gepraat ofzo
Why? Ik hou niet van zoenen met alles dat vrouwelijk isquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Marko/Justin help die jongen eens... dat ken toch niet zo....![]()
Ieje bint meer gek op kerels?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Why? Ik hou niet van zoenen met alles dat vrouwelijk is
Neeeeeeeeeequote:Op zaterdag 19 december 2009 18:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ieje bint meer gek op kerels?
vooral niet als het mooie dames zijn dus....quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik bedoelde daarmee: ik wil niet iedereen zomaar zoenen
Whehee, dat kwam doodat ik schrokquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:47 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
vooral niet als het mooie dames zijn dus....
ik snap het niet
arme jijquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehee, dat kwam doodat ik schrok
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
arme jijheb je d'r nog wel een breezer gegeven?
en je dacht laatst nog wel dat ik breezers dronk...quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ga neit om met breezersletjes
Zei ik dat?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
en je dacht laatst nog wel dat ik breezers dronk...![]()
ik voel me beledigt!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
* MarkoAlmelo geeft Andrea een breezer
* LilDutchPrincess pakt Marko plat op de bekquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
* MarkoAlmelo geeft Andrea een breezer
Lekkerquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
* LilDutchPrincess pakt Marko plat op de bek
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:56 schreef STTSJT het volgende:
Beetje laat maar toch, Gefeliciteerd allen met nummertje 300![]()
oh.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
zo dronken word ik nou ook weer niet van een breezer...
Ik weet al wat Marko nu gaat zeggenquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
zo dronken word ik nou ook weer niet van een breezer...
Dat dusquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
oh.![]()
* MarkoAlmelo geeft Andrea meer breezers
Davequote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
oh.![]()
* MarkoAlmelo geeft Andrea meer breezers
Probablyquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:08 schreef rulerofdeath het volgende:
Zoo, waarschijnlijk m'n enigste post in dit jubileumtopic
En ook meeeeeeeeeeeer dan genoegquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:08 schreef rulerofdeath het volgende:
Zoo, waarschijnlijk m'n enigste post in dit jubileumtopic
*proest*quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En ook meeeeeeeeeeeer dan genoeg
Welke James?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom zegt niemand iets over James?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En ook meeeeeeeeeeeer dan genoeg
quote:
Jamesquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er gaat me een drank om in ToF
[ afbeelding ]
dat viel mij ook al opquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
jammer hequote:Op zaterdag 19 december 2009 19:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zijn er al 2 teveel Wouter
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:22 schreef rulerofdeath het volgende:
nu ben ik echt weg.
Doot henig an
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja, jij hebt nog een hoop te leren![]()
Hoezo? Zeg alleen iets van wat ik concludeerquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja, jij hebt nog een hoop te leren![]()
Lekker is dat he?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik heb mie net toch een lekker potje zitten schijten!
Heerlijk. Jij houd daar ook van?quote:
Wie niet?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Heerlijk. Jij houd daar ook van?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
awww dan moet je maar aan mij denkenval je zo in slaap
Beter is om naast jou te liggen!1quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
awww dan moet je maar aan mij denkenval je zo in slaap
Nu al? Die is er ook lekker optijd bijquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:36 schreef ACT-F het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar en de beste wensen allemaal
Wat is er mis met Hoken?quote:
Omdat ik het niet laten kan: Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoezo snel op je kleine Oldenzaalse pikkie getrapt?
Kan best. Jas aan, handschoenen aan en spelen in de sneeuwquote:
Dan krijg ik koude oortjesquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:57 schreef Samzz het volgende:
Kan best. Jas aan, handschoenen aan en spelen in de sneeuw
Een tijd geleden nog gekart daarquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dinsdag sollictatiegesprek voor een bijbaan bij een kartbaan in nijverdal![]()
Dan is het voor altijd![]()
Mc
inderdaad hehe, maar kheb nu lang genoeg bij de mc gewerkt in Almelo, tijd voor wat andersquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een tijd geleden nog gekart daarEn de Mac is dichtbij
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ga maar op mijn hoofd zitten dan, muts
verkoudheid op komstquote:Op zondag 20 december 2009 01:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Goed!! lekker relaxt avondjeen daar?
Aiii... nah ja om je dag wat op te vrolijken: Marko zegt dat jij zijn nummer 1 bent...quote:Op zondag 20 december 2009 01:24 schreef norich het volgende:
[..]
verkoudheid op komstmaar verder wel goed
ga nu ook maar eens slapen.
quote:Op zondag 20 december 2009 01:28 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Aiii... nah ja om je dag wat op te vrolijken: Marko zegt dat jij zijn nummer 1 bent...
en ik kom pas op 3![]()
Dat welquote:Op zondag 20 december 2009 01:26 schreef norich het volgende:
[..]
Hier ligt ook alweer extra laag sneeuw, i like it
Levende sneeuwpop dus?quote:Op zondag 20 december 2009 01:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat wel
Maar ik moest erdoor fietsen
Jow, ik kom eraan !quote:Op zondag 20 december 2009 01:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja
Druk jij een wortel in m'n gezicht?
quote:Op zondag 20 december 2009 01:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja
Druk jij een wortel in m'n gezicht?
quote:Op zondag 20 december 2009 01:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
![]()
waar is justin als je em nodig hebt
Jij denkt toch wel wat anders dan ikquote:Op zondag 20 december 2009 01:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
welke manier?ik weet van niks
quote:Op zondag 20 december 2009 01:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij denkt toch wel wat anders dan ik
tot morguquote:Op zondag 20 december 2009 01:51 schreef LilDutchPrincess het volgende:
ik ga lekker slapen, tot morgen toffertjes
Hoe laat ging jer er in dan en was je wakker?quote:
Nou, ik sliep om 7 uur, wakker om 12 uurquote:Op zondag 20 december 2009 01:57 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Hoe laat ging jer er in dan en was je wakker?
Ik ging er tegen 4 uur er in en werdt rond 10en wakker
Nee, de McDquote:Op zondag 20 december 2009 02:01 schreef STTSJT het volgende:
Das een uurtje minder (in totaal dan)
Hield tof je wakker?
McD?quote:
Ja, McDonald'squote:Op zondag 20 december 2009 02:03 schreef STTSJT het volgende:
[..]
McD?
Zou bijna denken aan de Mac Donald maar dat zou een beetje heel laat/vroeg zijn
Daar werk ik jaquote:
Ha ha haquote:Op zondag 20 december 2009 02:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar werk ik ja
We zijn open tot 2 uur, kan pas om half 3 weg, 3 uur thuis. Dan mail, fok, msn checken, bier drinken, honden uitlaten, douchen... Duurt allemaal lang
Dan ben i niet de enigequote:
Achja, ik schijn oneindige energie te hebbenquote:Op zondag 20 december 2009 02:11 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Ha ha ha
Ja, dan is het nog geen eens zo gek. Nog wel "knap" dat je dan nog de honden uitlaat, zou er dan echt geen zin/puf meer voor hebben
hahah das wel mooi jaquote:Op zondag 20 december 2009 02:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Achja, ik schijn oneindige energie te hebben
Whehehe. Die hondjes van m'n ma zijn gek op sneeuw, en het sneeuwt nogal hard, dus ze willen nu alweerquote:Op zondag 20 december 2009 02:13 schreef STTSJT het volgende:
[..]
hahah das wel mooi ja
Zijn die honden ook weer blij. Zou ik eens moeten proberen bij onze honden op dat tijdstip, die zouden je aan kijken en dan zo iets hebben van: ga lekker zelf
![]()
Ben je dronken?quote:Op zondag 20 december 2009 02:14 schreef Redbaron het volgende:
ik niet, morn btje bijtijds eruit, anders slaap ik mornaaf nie genoeg. Maandag gewoon weer werken
Goh, die lijken dan wel op jouquote:Op zondag 20 december 2009 02:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehe. Die hondjes van m'n ma zijn gek op sneeuw, en het sneeuwt nogal hard, dus ze willen nu alweer
Hoezo er dan optijd uit? je kan toch beter uitslapen?quote:Op zondag 20 december 2009 02:14 schreef Redbaron het volgende:
ik niet, morn btje bijtijds eruit, anders slaap ik mornaaf nie genoeg. Maandag gewoon weer werken
quote:Op zondag 20 december 2009 02:16 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Goh, die lijken dan wel op jou![]()
[..]
Hmm, ga slapen danquote:Op zondag 20 december 2009 02:18 schreef Redbaron het volgende:
als ik tot 1u ofzo slaap, kom ik savonds niet in slaap en krijg ik weer een nacht van misschien 4/5 uurtjes
Dan zou hij wel flink aangeschoten zijnquote:
Is toch zo ? als die nu al zoveel energie hebben om te gaanquote:
dan moet je de smsjes van mij en beste kameraad ni leze. Daar verdwijnen nogal wat letters.quote:
Truequote:Op zondag 20 december 2009 02:19 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Dan zou hij wel flink aangeschoten zijn
[..]
Mja, dat is ook wel zoquote:Is toch zo ? als die nu al zoveel energie hebben om te gaan
Whehehe, voorbeeldje?quote:Op zondag 20 december 2009 02:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
dan moet je de smsjes van mij en beste kameraad ni leze. Daar verdwijnen nogal wat letters.
Zn vriendin weet nooit wat wij bespreken over sms
Laat die dan ofzo alle klinkrs weg?quote:Op zondag 20 december 2009 02:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
dan moet je de smsjes van mij en beste kameraad ni leze. Daar verdwijnen nogal wat letters.
Zn vriendin weet nooit wat wij bespreken over sms
Maak het danquote:Op zondag 20 december 2009 02:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
True
[..]
Mja, dat is ook wel zo
Ik heb zin om muziek te maken
dn mt j d smsjs vn my n bste kamrd ni leze. Dr vrdwijnen ngl wt lttrs.quote:
Omfgquote:Op zondag 20 december 2009 02:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
dn mt j d smsjs vn my n bste kamrd ni leze. Dr vrdwijnen ngl wt lttrs.
Zn vrdn w ni wt w bsprkn ovr sms
zelfde tekst
ja dus zonder klinker squote:Op zondag 20 december 2009 02:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
dn mt j d smsjs vn my n bste kamrd ni leze. Dr vrdwijnen ngl wt lttrs.
Zn vrdn w ni wt w bsprkn ovr sms
zelfde tekst
Denk niet dat ik dan ooit nog online komquote:Op zondag 20 december 2009 02:22 schreef STTSJT het volgende:
Maak het dan, maar dan wel zo har dat we t hier kunnen horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de spoiler hierboven kampioenskandidaten voor dit seizoen. In de spoiler hieronder een ietwat ongenuanceerde mening:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Donno, weet niet hoe laat de lan hier afgelopen is.quote:Op zondag 20 december 2009 02:25 schreef Redbaron het volgende:
morn nog mense die naar enschede gaan voor de surprisetruck van 3fm?
Gewoon doenquote:Op zondag 20 december 2009 02:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dan ooit nog online kom
hehe best leuk hoor...j moe r wl f an wennequote:Op zondag 20 december 2009 02:25 schreef STTSJT het volgende:
[..]
ja dus zonder klinker s
Is best nogal iri als je er niet op ingesteld bent
Woon in Deventerquote:Op zondag 20 december 2009 02:27 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Gewoon doen(waar woon je trouwens?)
Wat kan de rest jou schelen
WS wel, toch pas 3u smiddags in e'de. steun ik ook nog ffquote:Op zondag 20 december 2009 02:26 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Donno, weet niet hoe laat de lan hier afgelopen is.
Jij wel?
ja dat weet ikquote:Op zondag 20 december 2009 02:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hehe best leuk hoor...j moe r wl f an wenne
Daar heeft mn zus ene poos gewoondquote:
Hoeveel hebben we dan nog nodig?quote:
Nog 40quote:Op zondag 20 december 2009 02:30 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Daar heeft mn zus ene poss gewoond
Kom zelf vaak genoeg met de trein lang devneter
[..]
Hoeveel hebben we dan nog nodig?
Ik vergeet ook wel ns wie ik sms, gaat zon sms naar mn neef die lysdectisch isquote:Op zondag 20 december 2009 02:28 schreef STTSJT het volgende:
[..]
ja dat weet ik
Soms sms't mn nicht en als ze dan in een vrolijke bui is dan is het ook zonder de klinkers en dan is je eerste reactie WTF? Was da? Totdat je er op concentreert.
Whehehequote:Op zondag 20 december 2009 02:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik vergeet ook wel ns wie ik sms, gaat zon sms naar mn neef die lysdectisch is
Doe je goed :pquote:Op zondag 20 december 2009 02:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik vergeet ook wel ns wie ik sms, gaat zon sms naar mn neef die lysdectisch is
Hoezo elke dag? werk/school ? en die 40 kunnen redden we welquote:Op zondag 20 december 2009 02:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nog 40
Ik zit elke dag in de trein in Deventer
Schoolquote:Op zondag 20 december 2009 02:33 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Doe je goed :p
Zou hij ook wel leuk vinden![]()
[..]
Hoezo elke dag? werk/school ? en die 40 kunnen redden we wel
Whehehequote:Op zondag 20 december 2009 02:34 schreef Redbaron het volgende:
jup, krijg dan een sms wat ik bedoelde
Inderdaad ik verklaar je ook voor gek gekquote:Op zondag 20 december 2009 02:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
School
Elke dag heen en weer naar Hengelo. Iedereen verklaart me voor gek, maar het is maar ruim een half uur. Henrike heeft wel wat meer reistijd
Van Nijverdal naar Maastricht?quote:Op zondag 20 december 2009 02:35 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Inderdaad ik verklaar je ook voor gek gek
Hoeveel heeft zij dan ? een uur?
Moet je terug sms'n leer lezenquote:Op zondag 20 december 2009 02:34 schreef Redbaron het volgende:
jup, krijg dan een sms wat ik bedoelde
Matigquote:Op zondag 20 december 2009 02:36 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Moet je terug sms'n leer lezen(sorry maar kon het niet laten)
Ohja :pquote:Op zondag 20 december 2009 02:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Van Nijverdal naar Maastricht?
Ruim 4 uur
Mja, NS en snelweg is nou niet bepaald te combinerenquote:Op zondag 20 december 2009 02:37 schreef Redbaron het volgende:
maar dat doet ze toch niet dagelijks neem ik aan?
Met de vrachtwaggel ben ik zelfs sneller in mstrich
Zoals Eindhovenquote:Op zondag 20 december 2009 02:37 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Ohja :p
Die kan je eerder een gek noemen :p
maar jah zo zie je wel wat van Nederland
Nee door de week daar en meestal (of elk, dat weet ik niet) in nijverdalquote:Op zondag 20 december 2009 02:37 schreef Redbaron het volgende:
maar dat doet ze toch niet dagelijks neem ik aan?
Met de vrachtwaggel ben ik zelfs sneller in mstrich
Mja, volgens mij in weekenden en vakanties in N'dal indd.quote:Op zondag 20 december 2009 02:38 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Nee door de week daar en meestal (of elk, dat weet ik niet) in nijverdal
Plaats?quote:Op zondag 20 december 2009 02:38 schreef STTSJT het volgende:
[..]
die plaats mogen ze zo snel mogelijk voor bij denderen
Whehehequote:Op zondag 20 december 2009 02:39 schreef Redbaron het volgende:
ik heb eik nooit gebruik gemaakt van ov....ja om vrijdags na school t cafe in te kunnen
*eenschquote:
zolang een bepaalde stadion met clubje daar staat wel jaquote:Op zondag 20 december 2009 02:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Plaats?
Op 4 na grootste stad van NL
Hm, jij volgt echt geen voetbal he?quote:Op zondag 20 december 2009 02:41 schreef STTSJT het volgende:
[..]
zolang een bepaalde stadion met clubje daar staat wel ja![]()
Namen worden in het Nederlands met hoofdletter geschreven.quote:
Nee, maar weet donders goed dat daar de sportvereniging van Philips zitquote:Op zondag 20 december 2009 02:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hm, jij volgt echt geen voetbal he?
Zeur niet zo, tis vroegquote:Op zondag 20 december 2009 02:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Namen worden in het Nederlands met hoofdletter geschreven.
Justin dus ook
Goeie zaakquote:Op zondag 20 december 2009 02:43 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Nee, maar weet donders goed dat daar de sportvereniging van Philips zit
Whehehe, ga je er geld ophalen?quote:Op zondag 20 december 2009 02:44 schreef Redbaron het volgende:
Zo 20-dec Enschede Kerstmarkt Van Heekplein 12.00-18.00
damn das wel vroeg voor 3fm
Vraag is wil ik dat?quote:Op zondag 20 december 2009 02:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goeie zaak
Dat is alles wat jij moet weten.
Jusp nog ffquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |