UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David -> jarig op 21 april
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin -> jarig op 10 december
Fems = Femke
haaKon = Machiel -> Jarig op 8 november
Jjstyle333 = Joost -> Jarig op 21 Januari
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea -> jarig op 9 mei
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko -> Jarig op 6 januari
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
naLuh = Frank
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
ReMcOrE = Remco -> jarig op 10 mei
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San -> Jarig op 8 februari
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie -> jarig op 5 juli
Komt nog welquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Oeh marko heeft zijn topic 300 gemist!!!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:47 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
en #321 voor nieuwjaar..
Da's waarquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:47 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
nee hij wou het 300ste topic makendat lukt em nu niet meer...
quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Oeh marko heeft zijn topic 300 gemist!!!
Ach, volgende keer een nieuwe kans!quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
WAAROM HEB IK DIT NOU GEMIST![]()
![]()
![]()
![]()
De 400 is voor Markoquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:51 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ach, volgende keer een nieuwe kans!
HOIquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:47 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
nee hij wou het 300ste topic makendat lukt em nu niet meer...
Uhm, nee?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Al heel ons leven zijn we bezig om hier aan te voldoen: TOPIC NUMMER 300 wooo!!!!!
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
voor 31/12/09 gaan we 321 halen, desnoods dmv manipulatie.
arme schat....quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
WAAROM HEB IK DIT NOU GEMIST![]()
![]()
![]()
![]()
nee straks pas weer... dan hoef ik voorlopig ook niet weerquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:09 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
HOI, en nog spareribs gehad vanmiddag?
Maar verder is het wel goed dusquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
arme schat....![]()
![]()
![]()
[..]
nee straks pas weer... dan hoef ik voorlopig ook niet weerpff
joa de kerstboom eindelijk afmaken en straks komen een paar vriendinnen.... jij?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Maar verder is het wel goed dus, nog plannen?
Vanaf welk deel?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:21 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik kom er net achter dat ik toch al wel heel lang meepost eigenlijk
ik moet naar een verjaardag!, nog last van lekkage gehad?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
joa de kerstboom eindelijk afmaken en straks komen een paar vriendinnen.... jij?
ja 't lekt gewoon voordan he..... ze gaan er pas na nieuwjaar wat aan doen.... schijnt dat niemand wil werken met kerst... leuk toch buiten in de sneeuw op een hoogwerker een lekkage fiksen? ik zie het probleem niet zoquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik moet naar een verjaardag!, nog last van lekkage gehad?
Dan word je gebruikt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat moet je denken als je ineens gezoend wordt door zo ongeveer het mooiste meisje die je kent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |