abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 december 2009 @ 23:04:50 #126
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_75819729
Anderhalf jaar geleden was alles heel anders dan het nu is.

Toen zou ik mij makkelijk herkennen met de meeste mensen hier.

Ik ben nu 23 en ben pas op mijn 22e ontmaagd, maar sindsdien is er veel veranderd.

Onzekerheid en dan voornamelijk met betrekking tot mijn uiterlijk was de hoofdoorzaak waardoor ik erg moeilijk met meisjes kon communiceren. Een meisje redelijk antwoord geven ging al moeilijk, laat staan op een meisje afstappen bij het stappen.

Mijn eerste vriendin kreeg ik toen ik net 22 was geworden, zij had me op werk wel eens zien lopen en in de pauze lunchte ze meestal met de andere vrouwen van de afdeling. Toen bleek de secretaresse van de grote baas gezegd te hebben dat ze wel een leuke jongen voor haar had gezien en bij de eerst volgende borrel stapte ze op me af en zijn we in gesprek geraakt. Helaas durfde ik niet haar naam te vragen en zo eindigde die dag ondanks het geslaagde gesprek toch enigszins in mineur, helemaal daar het mijn laatste werkdag was.

Een week later kreeg ik opeens een krabbel van haar, ze bleek mijn naam via het personeelsbestand opgevraagd te hebben. Van een krabbel kwam MSN en van MSN kwamen dates, met als resultaat mijn eerste vriendin!

Helaas wist ik me in de buurt van haar (en dan vooral haar ouders) zelden een (goede) houding aan te nemen. Ik werd steeds onzekerder en zat helemaal niet goed in mijn vel. Toen is het als een neerwaartse cirkel erger en erger geworden en heeft ze het dan ook uiteindelijk uitgemaakt, toch wel the ''all time low'' wat mijn (on)zekerheid betreft.

Toen een paar hele trieste maanden gehad, expres al het contact met haar ontlopen. Op een gegeven moment ging het steeds iets beter en werd ik ook zelfverzekerder (ik kreeg opeens krullen )!

En toen ging het balletje rollen! Ondanks dus op mijn 23e nog redelijk groen te zijn is 2009 een super jaar geworden die daar volledig verandering in heeft gebracht.

Doordat ik steeds zelfverzekerder werd kreeg ik al snel een nieuwe vriendin (via paiq.nl ) en uiteindelijk heb ik het uitgemaakt omdat ik toch niet écht verliefd was. Toen verschillende dates gehad die allen positief zijn ver- en afgelopen!

Toch nog enkele maanden vrijgezel geweest, omdat ik daar voor koos. Ik had zo gezegd wat in te halen! Nu heb ik weer een leuke vriendin, maar het vrijgezel zijn mis ik toch en heb best veel moeite om soms (en dan vooral) met uitgaan niet vreemd te gaan.

Maar waar het ten slotte dus omgaat is werk aan je zelfvertrouwen en dan kan je best 23 of 33 jaar zonder seks zitten, maar komt het uiteindelijk toch allemaal goed! Geen paniek, maar negeer het ook niet. Bovendien zal je de eerste relatie wellicht veel moeite hebben met bepaalde dingen, als je dan fouten maakt probeer ze te zien als leermoment! En gaat de relatie toch over, dan gaat je tweede waarschijnlijk al een stuk beter!

[ Bericht 0% gewijzigd door Salt_Seafood op 19-12-2009 23:15:02 ]
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  zaterdag 19 december 2009 @ 23:21:33 #127
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_75820345
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 21:49 schreef Bartaz het volgende:

[..]

Hij heeft nog tijd genoeg. Stel, ik zou in zijn schoenen staan, dan zou ik niet direct terugmailen als ik me in een dergelijke kwetsbare situatie bevond, simpelweg om niet wanhopig over te komen...

Hoeveel van die 'een vrouw in bed binnen een week'-boeken zeggen niet dat je niet wanhopig moet overkomen en dus niet direct moet terugsmssen of mailen? Nu ben ik totaal geen voorstander van dat soort boekjes, maar wat dat betreft zit er denk ik wel een kern van waarheid in. Als je te makkelijk bent en wanhopig overkomt ben je voor een vrouw vaak minder interessant dan wanneer ze in spanning op je sms wacht...
Ik mag toch hopen dat een man van 33 gewoon doet wat zijn gevoel en gezond verstand hem ingeeft en dat hij niet dit soort malle "taktieken" er op los laat. Een beetje gaan invullen voor de vrouw dat zij het als wanhopig op zal vatten en gevoelens proberen te manipuleren
Als een man lang op zich laat wachten met reacties dan denk ik gewoon, hij is niet geinteresseerd, graag of niet.

Ik vind snel reageren juist een teken van interesse en zou er blij mee zijn. Als iemand verder gewoon leuk is en niet hijgend en kwijlend achter je aanloopt dan is er toch geen enkele reden iemand als "wanhopig" te gaan zien alleen omdat hij netjes, snel reageert?
pi_75820559
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 23:04 schreef Salt_Seafood het volgende:

Lang verhaal.
Wtf, is dit serieus? Ik snap werkelijk niet waarom je onzeker over je uiterlijk was/bent. Grappig dat sommige mensen zichzelf een minderwaardigheidscomplex kunnen aanpraten.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 19 december 2009 @ 23:30:09 #129
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_75820653
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 23:27 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wtf, is dit serieus? Ik snap werkelijk niet waarom je onzeker over je uiterlijk was/bent. Grappig dat sommige mensen zichzelf een minderwaardigheidscomplex kunnen aanpraten.
Ja elk woord is waar. En ik heb het toch 22 jaar volgehouden. Nu ben ik zelden nog onzeker en dat leeft toch een stuk fijner
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_75831120
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 20:28 schreef emiliana het volgende:

[..]

vreemd toch, als ik iets begrijp, is het wel dat hij niet durfde zoenen . Ik was ook bloednerveus bij de eerste zoen, en ik bakte er niets van, en dat is toch wel een afknapper.

Maar wat hij nu doet, begrijp ik niet. We zouden er toch over kunnen praten, maar hij wil blijkbaar geen contact meer, dus dan weet ik wel genoeg, vrees ik...
Heb alle topics meegelezen. Zoals jij het vertelt is hij op het zoenmoment gewoon echt bang geworden. Blijkbaar is het zo'n obstakel voor hem geworden dat hij haast een inzinking kreeg. Volgens mij gewoon onzekerheid. En nu kiest hij lekker veilig voor afstandelijk doen. Want oh jee als hij weer in dezelfde situatie met jou terechtkomt. En dan weer de kans te lopen dat hij afgaat. Dan is het makkelijker om afstandelijk te doen, jou af te stoten en dan weer rustig verder leven.
Volgens mij heeft bijna iedereen die eerste onzekerheid wel gehad, maar op den duur moet je gewoon doen. En dan groei je daar wel overheen. Hij vindt dat doen blijkbaar te moeilijk. En ik kan me goed voorstellen dat jouw geduld op den duur op is. Hij zal toch ook echt wat initiatief moeten laten zien.

En dat jij nu voor slet wordt uitgemaakt vind ik echt onbegrijpelijk. Af en toe met iemand zoenen of zelf met iemand naar bed is toch doodnormaal. Al die verkrampte moraalridders hier.
pi_75831179
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 23:04 schreef Salt_Seafood het volgende:
Anderhalf jaar geleden was alles heel anders dan het nu is.

Toen zou ik mij makkelijk herkennen met de meeste mensen hier.

Ik ben nu 23 en ben pas op mijn 22e ontmaagd, maar sindsdien is er veel veranderd.

Onzekerheid en dan voornamelijk met betrekking tot mijn uiterlijk was de hoofdoorzaak waardoor ik erg moeilijk met meisjes kon communiceren. Een meisje redelijk antwoord geven ging al moeilijk, laat staan op een meisje afstappen bij het stappen.

Mijn eerste vriendin kreeg ik toen ik net 22 was geworden, zij had me op werk wel eens zien lopen en in de pauze lunchte ze meestal met de andere vrouwen van de afdeling. Toen bleek de secretaresse van de grote baas gezegd te hebben dat ze wel een leuke jongen voor haar had gezien en bij de eerst volgende borrel stapte ze op me af en zijn we in gesprek geraakt. Helaas durfde ik niet haar naam te vragen en zo eindigde die dag ondanks het geslaagde gesprek toch enigszins in mineur, helemaal daar het mijn laatste werkdag was.

Een week later kreeg ik opeens een krabbel van haar, ze bleek mijn naam via het personeelsbestand opgevraagd te hebben. Van een krabbel kwam MSN en van MSN kwamen dates, met als resultaat mijn eerste vriendin!

Helaas wist ik me in de buurt van haar (en dan vooral haar ouders) zelden een (goede) houding aan te nemen. Ik werd steeds onzekerder en zat helemaal niet goed in mijn vel. Toen is het als een neerwaartse cirkel erger en erger geworden en heeft ze het dan ook uiteindelijk uitgemaakt, toch wel the ''all time low'' wat mijn (on)zekerheid betreft.

Toen een paar hele trieste maanden gehad, expres al het contact met haar ontlopen. Op een gegeven moment ging het steeds iets beter en werd ik ook zelfverzekerder (ik kreeg opeens krullen )!

En toen ging het balletje rollen! Ondanks dus op mijn 23e nog redelijk groen te zijn is 2009 een super jaar geworden die daar volledig verandering in heeft gebracht.

Doordat ik steeds zelfverzekerder werd kreeg ik al snel een nieuwe vriendin (via paiq.nl ) en uiteindelijk heb ik het uitgemaakt omdat ik toch niet écht verliefd was. Toen verschillende dates gehad die allen positief zijn ver- en afgelopen!

Toch nog enkele maanden vrijgezel geweest, omdat ik daar voor koos. Ik had zo gezegd wat in te halen! Nu heb ik weer een leuke vriendin, maar het vrijgezel zijn mis ik toch en heb best veel moeite om soms (en dan vooral) met uitgaan niet vreemd te gaan.

Maar waar het ten slotte dus omgaat is werk aan je zelfvertrouwen en dan kan je best 23 of 33 jaar zonder seks zitten, maar komt het uiteindelijk toch allemaal goed! Geen paniek, maar negeer het ook niet. Bovendien zal je de eerste relatie wellicht veel moeite hebben met bepaalde dingen, als je dan fouten maakt probeer ze te zien als leermoment! En gaat de relatie toch over, dan gaat je tweede waarschijnlijk al een stuk beter!
Dit is een mooi voorbeeld hoe het moet. Heb zelf dit proces ook doorlopen, op een andere manier. Maar het komt gewoon simpel neer op doen.
pi_75831366
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 22:45 schreef Salt_Seafood het volgende:
Jezus wat gaat deze reeks snel! Sneller dan het ontgroenen van de meeste posters volgens mij
LOL
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_75832296
Hoeveel t-shirts moeten er komen met het opschrift FOK!-maagd bij de volgende meet? Ik zet de teller op 20. Wie gaan hem naar 0 brengen?
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_75832367
quote:
Op zondag 20 december 2009 12:38 schreef Aarskaboutertje het volgende:
Hoeveel t-shirts moeten er komen met het opschrift FOK!-maagd bij de volgende meet? Ik zet de teller op 20. Wie gaan hem naar 0 brengen?
20 is wel erg optimistisch. Ik denk dat werkelijke aantal veel hoger ligt. Zeker omdat niet iedereen er voor uitkomt of er over liegt.

Hoe wil je het aantal verminderen dan?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_75832462
En wat kan ik verstaan onder "Fok! Maagd"? Maagd qua eerste keer of qua relaties?
pi_75832518
quote:
Op zondag 20 december 2009 12:43 schreef Jumping-Skippy het volgende:
En wat kan ik verstaan onder "Fok! Maagd"? Maagd qua eerste keer of qua relaties?
Goeie vraag Of maagd op het gebied van Fok! meets of maag op het gebied van posten op Fok!
14 SHADES OF GREY
pi_75832642
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 23:27 schreef Fascination het volgende:

[..]

Idd ik had dit nooit van Saltseafood verwacht eigenlijk. Wel heel knap trouwens.
pi_75832778
quote:
Op zondag 20 december 2009 12:40 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

20 is wel erg optimistisch. Ik denk dat werkelijke aantal veel hoger ligt. Zeker omdat niet iedereen er voor uitkomt of er over liegt.
Daarom houdt ik het voorlopig ff op 20...
quote:
Hoe wil je het aantal verminderen dan?
Daar kunnen we een nieuw topic over openen . Afhankelijk van de uitkomst van de meet die daaruit voortkomt heb je kans dat er bij de volgende ronde voor de FOK!-maagden opeens alleen nog maar maagden op FOK! zitten. Plots. Maar heet het dan nog een meet, of heet het wat anders? Ow...sorry, daar is al een subforum voor
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_75833022
quote:
Op zondag 20 december 2009 12:51 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

Daarom houdt ik het voorlopig ff op 20...
Waar is dat getal 20 op gebaseerd?
quote:
[..]

Daar kunnen we een nieuw topic over openen . Afhankelijk van de uitkomst van de meet die daaruit voortkomt heb je kans dat er bij de volgende ronde voor de FOK!-maagden opeens alleen nog maar maagden op FOK! zitten. Plots. Maar heet het dan nog een meet, of heet het wat anders? Ow...sorry, daar is al een subforum voor
Een Fok!-actie opstarten help Fokkers van hun maagdelijkheid af
14 SHADES OF GREY
pi_75833420
Ja, maar dat noemen we dan een meet. Eigenlijk is het een orgie maar dat is zo... stuitend Gna...

Neej, ik ben pro-altruïstische liefde

Time to go outside for a while kids.... ik ga het bos in. Mijn vriendjes wat te eten en te drinken brengen. En kijken of ik Sneeuwwitje nog terug kan vinden!

p.s. het getal van 20 is een uit de lucht gegrepen getal. En ik wil de eerste meet niet met t-shirts blijven zitten natuurlijk
pi_75833450
quote:
Op zondag 20 december 2009 12:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waar is dat getal 20 op gebaseerd?
[..]

Een Fok!-actie opstarten help Fokkers van hun maagdelijkheid af
Wat voor tagkleurtje krijg je daarbij?
Tap tap tap
pi_75833475
quote:
Op zondag 20 december 2009 12:43 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Hmm... in de letterlijke zin qua seks, maar het mag ook qua relaties zijn. Ook daar kunnen we een nieuw topic voor openen
pi_75833501
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:08 schreef CherryLips het volgende:

[..]

CherryLips Red
pi_75833581
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:07 schreef Aarskaboutertje het volgende:
Ja, maar dat noemen we dan een meet. Eigenlijk is het een orgie maar dat is zo... stuitend Gna...

Neej, ik ben pro-altruïstische liefde

Time to go outside for a while kids.... ik ga het bos in. Mijn vriendjes wat te eten en te drinken brengen. En kijken of ik Sneeuwwitje nog terug kan vinden!

p.s. het getal van 20 is een uit de lucht gegrepen getal. En ik wil de eerste meet niet met t-shirts blijven zitten natuurlijk
Have fun outside

Orgie
14 SHADES OF GREY
pi_75834211
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:08 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

Hmm... in de letterlijke zin qua seks, maar het mag ook qua relaties zijn. Ook daar kunnen we een nieuw topic voor openen
Qua seks geldt zo'n T-shirt niet meer voor mij; qua relaties is het wel toepasselijk
pi_75834303
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:28 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Qua seks geldt zo'n T-shirt niet meer voor mij; qua relaties is het wel toepasselijk
Voor mij hetzelfde
14 SHADES OF GREY
pi_75837540
I know, ik heb het topic gevolgd

Ik zou ook slechts een coordinerende taak op me nemen en me dan terugtrekken. Ik ben veel te bang dat iemand anders mijn naam letterlijk zou gaan nemen en ik daar een zeer hoge prijs voor zou moeten betalen..... En een beetje baldadigheid zou daar niet toe mogen leiden, eh... lijden. In mijn gevalllll... Geen binkenbos ambities hier

En OT: ik ben heel schieuwnierig of die zahkooi nog wat heeft laten horen aan Emiliana zo ondertussen... Persoonlijk vind ik wel dat hij nu best wat had mogen laten horen. Al is het maar een kleinigheidje. En als je date via het web, ik weet niet of jullie elkaar zo hebben leren kennen/contact hebben onderhouden en metwelke frequentie, maar dan heb je in het weekeind wel je mail gechecked zo ondertussen en kan je op zn minst even reageren of zeggen dat je bezig bent oid. Dan laat je de ander niet in spanning zitten, met dit soort dingen komt het daar toch op aan.

En als het echt zo'n onzekere bange jongen is dan heb je kans dat ie dat soort "tactieken" als lang(er) laten wachten dan wat ie eigenlijk wilt toch toe zou passen.

Tevens dan een nieuwe vraag aan Emiliana: als hij zou reageren, en positief zou zijn, zou je je er nu dan alsnog wel open voor willen/kunnen stellen, of is het mailen met hem nu meer bedoeld om de lucht een beetje te klaren?
pi_75846107
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:08 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Groen natuurlijk. Zie de TT
pi_75846165
quote:
Op zondag 20 december 2009 12:06 schreef Goldmund het volgende:

[..]

En dat jij nu voor slet wordt uitgemaakt vind ik echt onbegrijpelijk. Af en toe met iemand zoenen of zelf met iemand naar bed is toch doodnormaal. Al die verkrampte moraalridders hier.
Er zijn maar twee die dat gepost hebben. Waarvan één de meest gefrustreerde man ever is.
pi_75846188
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:08 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

Ik kan voor beide gaan.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')