Faalangst, bindingsangst etcquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:12 schreef emiliana het volgende:
[..]
wel ja, als hij al iedere vrouw in zijn leven die interesse in hem heeft getoond heeft afgewezen, dan zit er toch wel iets serieus mis in zijn bovenkamer, sorry!
Heb je je al wel beseft dat jij misschien wel eens de eerste zou kunnen zijn die interesse getoond heeft?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:12 schreef emiliana het volgende:
[..]
wel ja, als hij al iedere vrouw in zijn leven die interesse in hem heeft getoond heeft afgewezen, dan zit er toch wel iets serieus mis in zijn bovenkamer, sorry!
Nou, ik zal vannacht in de stad en bij het glazen huis goed om me heen kijken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Have a little faith. Wie weet kom je morgen de liefde van je leven tegen en klikt het.
Doe datquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ik zal vannacht in de stad en bij het glazen huis goed om me heen kijken.
zodus, toch een soort afdankertje !quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:15 schreef RealZeus het volgende:
Maar volgens mij wil het er bij jou niet in dat jij wel eens de eerste zou kunnen zijn die hem wel ziet/zag zitten
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:18 schreef emiliana het volgende:
[..]
zodus, toch een soort afdankertje !
Hoe moet ik dat weten? Ik ben het niet. Ik kan alleen maar gokken wat hij denkt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:20 schreef Moja het volgende:
Dan nog RealZeus. Waarom gaat ie er dan niet gewoon voor. Waarom dan zich zó terugtrekken, ja tuurlijk is het voor hem enger dan voor iemand anders, maar komop. Ik snap niet dat je je daar zo door laat leiden dat je je eigen mogelijke geluk afneemt?
Hij heeft eventjes gerijptquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een afdankertje is bij mij iets wat al heel vaak gebruikt is en niemand meer hoeft.
Hij zit gewoon nog nieuw in de verpakking maar ze zijn hem destijds vergeten uit de stelling te halen en nou komt hij wat later op de markt.
Jaja:quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe datmisschien kan je een oproep doen op 3fm
dit dus.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:20 schreef Moja het volgende:
Dan nog RealZeus. Waarom gaat ie er dan niet gewoon voor. Waarom dan zich zó terugtrekken, ja tuurlijk is het voor hem enger dan voor iemand anders, maar komop. Ik snap niet dat je je daar zo door laat leiden dat je je eigen mogelijke geluk afneemt?
Of als oude kaasquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]Mooi
Hij is als goede wijn. Het moet even liggen maar als het dan ook geopend wordt....
Ik snap het wel, maar kan het niet uitleggen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:20 schreef Moja het volgende:
Hij had je gewoon vol op je snavel moeten zoenen vorige week. Nie nadenken, jou gewoon laten leiden. Maar goed, ik speel alleen maar een beetje advocaat van de duivel. Deels omdat ik in het zelfde schuitje zit, deels omdat ik het woord afdankertje zie.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:21 schreef emiliana het volgende:
[..]
dit dus.
Hij is nu echt niet goed bezig. Als hij maar enigszins verder wou met mij, had hij nu al lang moeten mailen!
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jaja:
Welk leuk meisje wil zich door deze mug laten steken?"
Ik wil wel een poging wagen: het is dat alles overheersende gevoel. Dat gevoel dat zegt dat je niet goed genoeg bent. Dat gevoel is er altijd en elke gram verstand lijkt dan compleet verdwenen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:23 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar kan het niet uitleggen.
vreemd toch, als ik iets begrijp, is het wel dat hij niet durfde zoenenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hij had je gewoon vol op je snavel moeten zoenen vorige week. Nie nadenken, jou gewoon laten leiden. Maar goed, ik speel alleen maar een beetje advocaat van de duivel. Deels omdat ik in het zelfde schuitje zit, deels omdat ik het woord afdankertje zie.
Dat is een gemiste kans.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik verstandig en doe ik het toch maar even niet.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wil wel een poging wagen: het is dat alles overheersende gevoel. Dat gevoel dat zegt dat je niet goed genoeg bent. Dat gevoel is er altijd en elke gram verstand lijkt dan compleet verdwenen.
En dan ga je domme dingen doen en achteraf vind je dat heel stom en schaam je je voor jezelf wat het gevoel dat je niet goed genoeg bent weer versterkt.
Zoiets denk ik.
Misschien denkt hij dat, als jullie nu verdergaan, hij aan bepaalde verwachtingen van jou moet voldoen en kan hij daar niet aan voldoen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:28 schreef emiliana het volgende:
[..]
vreemd toch, als ik iets begrijp, is het wel dat hij niet durfde zoenen. Ik was ook bloednerveus bij de eerste zoen, en ik bakte er niets van, en dat is toch wel een afknapper.
Maar wat hij nu doet, begrijp ik niet. We zouden er toch over kunnen praten, maar hij wil blijkbaar geen contact meer, dus dan weet ik wel genoeg, vrees ik...
Ik was vooral dronken bij die helicopterzoen met rooksmaak en dat was misschien maar beter ook.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:28 schreef emiliana het volgende:
[..]
vreemd toch, als ik iets begrijp, is het wel dat hij niet durfde zoenen. Ik was ook bloednerveus bij de eerste zoen, en ik bakte er niets van, en dat is toch wel een afknapper.
Maar wat hij nu doet, begrijp ik niet. We zouden er toch over kunnen praten, maar hij wil blijkbaar geen contact meer, dus dan weet ik wel genoeg, vrees ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |