Dat Do maar wat lingerie gaat showenquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:49 schreef djkoelkast het volgende:
Hopelijk wordt het met Do net zo gezellig als met Ilse Delange vorig jaar, ben bang van niet.
Da's voor de mensen die niet vaak kijken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:50 schreef Brainfish het volgende:
[..]
En het is veelal hetzelfde steeds.
Denk 't ook niet idd. Ik denk dat bijv. Nikki (ja, die van Idols) leuker was geweest als slaapgast.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:49 schreef djkoelkast het volgende:
Hopelijk wordt het met Do net zo gezellig als met Ilse Delange vorig jaar, ben bang van niet.
Dat dusquote:
Het is natuurlijk wel wat uurtjes meer dan vorig jaar bij de eerste tussenstand.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:52 schreef TheArt het volgende:
En wat een tussenstandDat had ik nooit verwacht.
Dat is waar, maar toch een ton meer dan vorig jaar. Dat is wel veul.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel wat uurtjes meer dan vorig jaar bij de eerste tussenstand.
Maak er meteen het anthem van. Ik heb hem op vinyl, ik vind het zo'n topplaat!quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat dus
Standaard uurvuller van Annemieke
Heuy, collegaquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:55 schreef marcodej het volgende:
Zo, net terug na een lange dag hard werken bij TNT? Nog wat boeiende dingen gemist?
Ja, "dat werk" dusquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat dus
Standaard uurvuller van Annemieke
Yep.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Heuy, collegaOok zaterdagbezorger?
Kijk eens in m'n sig.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:58 schreef djkoelkast het volgende:
Waar is dat gebeurtenissenlijstje eigenlijk heen?
Denk hierna Giel, dan Gerardquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:01 schreef Dichterbijer het volgende:
Hoe laat is Gerard? Of is ie al geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |