die is er alquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:51 schreef djkoelkast het volgende:
Ik wacht op de NL versie, vind ik veel leuker
Ik heb hem in het vliegtuig gezien, het kan aan mij liggen, maar ik vond hem ZO verschrikkelijk tegenvallen!quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:50 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik had hem in Londen gezien in het Vinex theater op zoeen heeeel groot beeld.
Nee, officiële stemmen ftw.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:51 schreef djkoelkast het volgende:
Ik wacht op de NL versie, vind ik veel leuker
Top film is het.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:52 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ik heb hem in het vliegtuig gezien, het kan aan mij liggen, maar ik vond hem ZO verschrikkelijk tegenvallen!
On:
Nou komt het .....
Ik ga stuk van het lachen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:53 schreef Dagoduck het volgende:
Maak giel wakker!!! hij moet bijna!! ohnee hij slaapt niet - hahaha
Ik heb digitale televisie.quote:
Gieren jonge!quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:53 schreef Dagoduck het volgende:
Maak giel wakker!!! hij moet bijna!! ohnee hij slaapt niet - hahaha
Ik heb alle Pixars in NL. De Engelse zijn niet aan mij besteed (en niet vanwege de 'moeilijkheid')quote:
Tja, ik kon hem niet in het Nederlands kijken omdat ik in England zat.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb alle Pixars in NL. De Engelse zijn niet aan mij besteed (en niet vanwege de 'moeilijkheid')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |