192.168.1.2quote:
O men, is dat er zo eenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:28 schreef Chanel5 het volgende:
En als Martin de mod de dames op de chat zijn harem gaat noemen moet ik alleen maar
Ze gedragen zich toch ook als groupies?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:28 schreef Chanel5 het volgende:
En als Martin de mod de dames op de chat zijn harem gaat noemen moet ik alleen maar
Het mag daar dus echt nergens meer over gaan.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:42 schreef Chanel5 het volgende:
Mag geen opmerkinng plaatsen op chat dat Mod privé gaat, bericht verwijderd, nog geen ban, geloof ik
Ik probeerde iets te kopieëren maar lukte niet, kreeg dus reaktie op mijn opmerking.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Het mag daar dus echt nergens meer over gaan.
Chanel, ik ben bang dat die chat verloren is voor weldenkende Fokkers.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik probeerde iets te kopieëren maar lukte niet, kreeg dus reaktie op mijn opmerking.
Ik vond het wel ff grappig daar, gewoon een btje babbelen, niet scheef kijken v.w.b. evt. kloons e.d., nou moet ik zeggen dat dat de laatste tijd op Fok! ook beter gaat.Maar wat ik nu opquote:Op woensdag 23 december 2009 23:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Chanel, ik ben bang dat die chat verloren is voor weldenkende Fokkers.
Ach ik zag maar een klein clubje dus dan krijg je dat al gauw. Verwacht er niet teveel van, en gelukkig hebben we Fokquote:Op woensdag 23 december 2009 23:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vond het wel ff grappig daar, gewoon een btje babbelen, niet scheef kijken v.w.b. evt. kloons e.d., nou moet ik zeggen dat dat de laatste tijd op Fok! ook beter gaat.Maar wat ik nu op
de chat zie gebeuren, nee niet mijn ding en al helemaal niet met 2 maten meten. Modjes die konstant zeggen dat er een privébericht is, duidelijk vriendjespolitiek en van een nivo???
Je zou hem in full screen kunnen zetten. Dat is het laatste ikoontje onder de stream.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:04 schreef tuinfluiter het volgende:
Is het ook mogelijk om de stream te volgen zonder de chat te zien.
En ik heb met een paar mensen mijn eigen forum waar we af en toe van gedachten wisselen. Als het daar rustig is kom ik op Fok!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach ik zag maar een klein clubje dus dan krijg je dat al gauw. Verwacht er niet teveel van, en gelukkig hebben we Fok
Hoop dat ik die kan vinden. bedankt.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:05 schreef Disana het volgende:
Je zou hem in full screen kunnen zetten. Dat is het laatste ikoontje onder de stream.
DAT vroeg ik me ook af. Of bijtijds een print van van gemaakt?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:04 schreef tuinfluiter het volgende:
Is het ook mogelijk om de stream te volgen zonder de chat?
En Maanvis bij U-stream kan je toch niets terug lezen hoe kom jij dan aan die print?
De meest rechtse waarop die pijltjes naar buiten staanquote:Op donderdag 24 december 2009 00:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hoop dat ik die kan vinden. bedankt.
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:07 schreef Disana het volgende:
De meest rechtse waarop die pijltjes naar buiten staan
Oh dat klinkt inderdaad niet smakelijk.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:13 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Fijn ik zal het een andere dag uitproberen. Werd een beetje misselijk van die haren en
hond Kai die erdoor heen liep.
alles wat ze niet aanstaatquote:Op donderdag 24 december 2009 00:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat, kunnen moderators daar wel bannen?!?
Klik op 'pop out' en je krijgt een venster waarin alleen de stream te zien is.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:04 schreef tuinfluiter het volgende:
Is het ook mogelijk om de stream te volgen zonder de chat?
ik zit via mIRC in de chat. Ik heb een tijdje geleden een topique geopend hoe je dat doetquote:En Maanvis bij U-stream kan je toch niets terug lezen hoe kom jij dan aan die print?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |