En wat doe jij voor opleiding ?quote:En dan ook nog geen huilen dat ze geen stageplek kunnen vinden.
Of jij nooit een typefout maaktquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:00 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
En wat doe jij voor opleiding ?
Neequote:Op zaterdag 19 december 2009 16:01 schreef Personan het volgende:
[..]
Of jij nooit een typefout maakt
Daar is de eerste alquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Kut huillie, ga ergens in een hoekje janken.
Ohja en ik heb 5 vrienden die hetzelfde kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:03 schreef Bosbeetle het volgende:
HoiIk heb mavo en mbo (en hbo en een master en ben nu aan het promoveren) gedaan en ik voel mij redelijk slim op bepaalde gebieden.
Ik deed eerst HAVO, en daarna heb ik inderdaad VMBO-TL gedaan. Nu zit ik weer op HAVO, dus optyfen.quote:
Ik maak me zo ontzettend druk over wat mensen vinden op FoK!.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Kut huillie, ga ergens in een hoekje janken.
Als je NT doet danquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik deed eerst HAVO, en daarna heb ik inderdaad VMBO-TL gedaan. Nu zit ik weer op HAVO, dus optyfen.
Ik heb niks met natuur en techniek. Ik doe C&M, en als alles goed gaat, ga ik hierna HBO-rechten doen. En hopelijk kom ik nog verder.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:08 schreef Personan het volgende:
[..]
Als je NT doet dan![]()
De andere profielen op Havo stellen weinig voor
Ik wil jou nog wel eens een keertje hard raken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik deed eerst HAVO, en daarna heb ik inderdaad VMBO-TL gedaan. Nu zit ik weer op HAVO, dus optyfen.
Is dat een nieuw ofzo? Iemand raken?quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik wil jou nog wel eens een keertje hard raken.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik wil jou nog wel eens een keertje hard raken.
Dure hoer ben je.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:15 schreef Jahr00n het volgende:
Haha zelfs het Gymnasium was voor mij te makkelijk, ik heb speciaal onderwijs gehad á 1500 euro per uur.
Checkt profielquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:56 schreef Personan het volgende:
Hier heb ik zo hekel aan![]()
"Ja ik had makkelijk havo gekund als ik beter mijn best had gedaan"
Ondertussen staan ze wel allemaal 6en omdat "Het toch geen nut heeft om hoger te halen" terwijl ze gewoon niet hoger kunnen halen
En dan ook nog geen huilen dat ze geen stageplek kunnen vinden.
Ik zou ook geen domme mbo'er in dienst willen hebben
En het leukste is nog dat mensen die op het mbo zitten zeggen dat ze studeren
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:17 schreef Penisbaard het volgende:
OnderwijsAlsof je tegenwoordig nog iets leert op school, het is veel beter om informatie gewoon van ouder op kind door te geven.
JA WANT DE HOGE HEREN IN DEN HAAG DOEN HELEMAAL NIKS AAN HET ONDERWIJS ZODAT ZIJ ZELF NOG MEER VERDIENEN. DENK MENSEN, DENK! BETAAL GEEN BELASTING MEER!!!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:17 schreef Penisbaard het volgende:
OnderwijsAlsof je tegenwoordig nog iets leert op school, het is veel beter om informatie gewoon van ouder op kind door te geven.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:17 schreef Penisbaard het volgende:
Alsof HBO moeilijker is als het MBO.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:25 schreef Serellyn het volgende:
Ik was ook een MBO'er vorig jaar, eerst van de havo gekickt omdat ik te weinig deed. Nu op het HBO gaat het meer dan prima, dus misschien moet TS eens ophouden met faaltopics maken
Niet alle MBO'ers zijn het zelfde
En na je HBO studie verdien je toch net zo veel als een gemiddelde MBO'erquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Alsof HBO moeilijker is als het MBO.
Grappig dat die domme MBO'ers bij mij vaker meer kennis hebben dan de boekenkennis van een HBO'er (ICT) het enige wat de HBO'ers bij mij doen is klagen dat ze meer loon willen en eisen stellen, nee scheer alle MBO'ers maar over één kam, ik ben er zwaar tevreden overquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:56 schreef Personan het volgende:
Hier heb ik zo hekel aan![]()
"Ja ik had makkelijk havo gekund als ik beter mijn best had gedaan"
Ondertussen staan ze wel allemaal 6en omdat "Het toch geen nut heeft om hoger te halen" terwijl ze gewoon niet hoger kunnen halen
En dan ook nog geen huilen dat ze geen stageplek kunnen vinden.
Ik zou ook geen domme mbo'er in dienst willen hebben
En het leukste is nog dat mensen die op het mbo zitten zeggen dat ze studeren
Tokkie pappa; kijk zoon, 1 bierflesje + 1 bierflesje zijn twee bierflesjesquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:17 schreef Penisbaard het volgende:
En op welk zigeunerkamp woon jij?quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:17 schreef Penisbaard het volgende:
Nee man, gewoon Ozan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:31 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ben jij ozan uit mijn klas? Oftewel: Ogushan
Op scholen leren ze je niet meer de dingen die er echt nog toe doen. Aan al die vakken en diploma's heb je niks, de aarde zal in de toekomst alleen maar verder vervallen en dan overleven alleen de sterkste mannen. Vanaf mijn 4e leerde mijn vader mij al hoe ik op wilde dieren moet jagen en welke wilde bessen eetbaar zijn. Ik weet nu precies hoe ik moet overleven in de wildernis, doe dat maar eens na met je nepdiplomaquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:19 schreef Apebeer het volgende:
[..]
JA WANT DE HOGE HEREN IN DEN HAAG DOEN HELEMAAL NIKS AAN HET ONDERWIJS ZODAT ZIJ ZELF NOG MEER VERDIENEN. DENK MENSEN, DENK! BETAAL GEEN BELASTING MEER!!!!
Je kunt veel beter alles jezelf leren.
Prijs het internet
Ja maar zo'n jongen uit mijn klas heet Ozanquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:33 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ja maar zo'n jongen uit mijn klas heet Ozan
En het is een mongol, jij kan het natuurlijk niet zijn want Ozan zou nooit met hoofdletters en punten typen
Maar hij wordt Ogushan genoemd ofzo
TS heeft niks anders in z'n leven en pronkt daarom met zijn opleidinkje.quote:
Dan wordt maar een beperkt deel van de samenleving vertegenwoordigt en dan krijg je alleen maar VVD stemmersquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:09 schreef Jahr00n het volgende:
Eigenlijk zouden ze het stemrecht af moeten pakken van iedereen die geen universitaire opleiding heeft gehad.
In dat geval; doorvoeren!quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:22 schreef Personan het volgende:
[..]
en dan krijg je alleen maar VVD stemmers
Roep het al jaren!quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:09 schreef Jahr00n het volgende:
Eigenlijk zouden ze het stemrecht af moeten pakken van iedereen die geen universitaire opleiding heeft gehad.
Ik zou nog steeds CDA stemmen hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:22 schreef Personan het volgende:
[..]
Dan wordt maar een beperkt deel van de samenleving vertegenwoordigt en dan krijg je alleen maar VVD stemmers
Ja, dit zijn wel de skills die je als man moet bezitten. Als puntje bij paaltje komt sterft 90% van de mensheid uit omdat ze niet weten hoe ze moeten overleven. De basis is verdwenen en heeft plaatsgemaakt voor misplaatst vertrouwen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Op scholen leren ze je niet meer de dingen die er echt nog toe doen. Aan al die vakken en diploma's heb je niks, de aarde zal in de toekomst alleen maar verder vervallen en dan overleven alleen de sterkste mannen. Vanaf mijn 4e leerde mijn vader mij al hoe ik op wilde dieren moet jagen en welke wilde bessen eetbaar zijn. Ik weet nu precies hoe ik moet overleven in de wildernis, doe dat maar eens na met je nepdiploma
Leugensquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:08 schreef IkBenOzan het volgende:
Ik ben ook MBO student, student ja. Heb geen slechte cijfers en ik heb een stage plek.
[ afbeelding ]
nou je bent er toch maar mooi gekomen zoverquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:41 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Mijn route: 1.vwo, 2. vwo, 3vwo, op het nippertje over maar naar 4havo gegaan, gestopt met school voor anderhalf jaar, mbo niv 4 3 jaar gedaan, nu 3e jaars hbo en 2e jaars uni![]()
faalhaasroute dus
Zodra je een toelatingsbewijs hebt voor HBO/WO komt het wel goed alleen ff je P halen en dan is het slechts een kwestie van tijd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:43 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
nou je bent er toch maar mooi gekomen zoverik ging van 1 havo naar 2 vwo naar 3 vwo naar 4 havo naar... 4 havo. en volgend jaar zit ik hopelijk in 5 havo
Hij bedoelde met een knuppel tegen je harses.quote:
ja dat kan ik me wel voorstellen. dat voelt een beetje achterbleven dan he. maar och, zolang je er maar komt voordat je bejaard bentquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:50 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Zodra je een toelatingsbewijs hebt voor HBO/WO komt het wel goed alleen ff je P halen en dan is het slechts een kwestie van tijd.
Soms is het wel kut omdat vroegere klasgenoten een stuk verder zijn dan ik nu
Vaktermen kennen heeft niks te maken met slim zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:57 schreef Koenani het volgende:
[..]
Hij bedoelde met een knuppel tegen je harses.
Maar sommige MBO'ers zijn slimmer dan mij, op bepaalde vlakken. Ik ken zo iemand die doet iets met kunst, design en reclame, die komt met allerlei (vak)termen die ik niet ken
Verder zijn het gewoon stumperds.
Op een willekeurige geriatrische afdeling zijn ze slimmer dan jij. En hoe maken vaktermen je intelligent? Eerder achterlijk, als je conversatiepartner niet thuis is in de materie.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:57 schreef Koenani het volgende:
[..]
Maar sommige MBO'ers zijn slimmer dan mij, op bepaalde vlakken. Ik ken zo iemand die doet iets met kunst, design en reclame, die komt met allerlei (vak)termen die ik niet ken
Onzekerheidsrelatie van Heisenberg, constante van Dirac, de potentiaal, imaginaire hoeveelheid, interferentie, diffractie.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:57 schreef Koenani het volgende:
[..]
Hij bedoelde met een knuppel tegen je harses.
Verder zijn het gewoon stumperds.
Sorry dat ik Brabander benquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:59 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Op een willekeurige geriatrische afdeling zijn ze slimmer dan jij. En hoe maken vaktermen je intelligent? Eerder achterlijk, als je conversatiepartner niet thuis is in de materie.
Nee, maar dan ben je op een bepaalde vlakken toch meer competentquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Vaktermen kennen heeft niks te maken met slim zijn.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Onzekerheidsrelatie van Heisenberg
..Dwight?quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Op scholen leren ze je niet meer de dingen die er echt nog toe doen. Aan al die vakken en diploma's heb je niks, de aarde zal in de toekomst alleen maar verder vervallen en dan overleven alleen de sterkste mannen. Vanaf mijn 4e leerde mijn vader mij al hoe ik op wilde dieren moet jagen en welke wilde bessen eetbaar zijn. Ik weet nu precies hoe ik moet overleven in de wildernis, doe dat maar eens na met je nepdiploma
Gelul. Als mensen maar 1 dag per week gaan is dat omdat ze niet naar hun colleges gaan, die er wel zijn. Ik heb minstens een halve week les, en daarnaast word je geacht zelfstudie te doen, en buiten de lessen om kun je over 't algemeen ook in contact komen met docenten. Soms is het niet goed geregeld, maar dat is niet uniek aan studeren.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:42 schreef Equites het volgende:
Mensen die studeren gaan 1 dag per week naar school en dat is dan nog veel. Daar betalen ze dan wel de hoofdprijs voor. Wie is er hier nu dom?
Hangt ook maar net af van je studie, ik studeer ook en zit toch echt 5 dagen in de week op de uni.quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:42 schreef Equites het volgende:
Mensen die studeren gaan 1 dag per week naar school en dat is dan nog veel. Daar betalen ze dan wel de hoofdprijs voor. Wie is er hier nu dom?
genoeg tijd voor leuke dingenquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:42 schreef Equites het volgende:
Stel je aan. Je bent wel een lief trolletjequote:Op zaterdag 19 december 2009 17:57 schreef Biels het volgende:
Op het MBO leer je tenminste nog wat, het HBO is voor de falers van deze maatschappij.
MBOers die denken dat ze de Universiteit aankunnen.quote:Op zondag 20 december 2009 14:08 schreef Muzz_ het volgende:
Ik heb vandaag nog met een MBO drop-out gesproken van 21, die kerel vertelde me dat hij gestopt was met het MBO omdat 'het zo tering makkelijk was'. De beste man wil nu de 21 plus toets doen van het HBO en volgend semester beginnen. De overschatting stopte daar niet, hij wil na zijn P jaar direct naar de universiteit omdat hij HBO niet echt studeren vindt. Hij keek zelfs neer op het HBO. Ik keek hem echt met een-blik aan, volgens mij gaat hij die 21+ toets niet eens halen, faalhaas.
Maar dan denk ik weer of een HBO opleiding wel waard is.. Qua inkomsten zal het toch niet heel veel uitmaken behalve dat je sneller aangenomen wordt.quote:Op zondag 20 december 2009 14:37 schreef tennisracket het volgende:
Ik doe helaas ook het MBO, ik kan wel zeggen dat ik ''slimmer'' ben, maar in het verleden was ik helaas te dom/lui om er wat voor te doen. (VWO-havo-VMBO-tl). Dus echt slim is dat niet te noemen nee
Wat je vaak tegenkomt op het MBO, zijn mensen zonder mentaliteit. De mensen met mentaliteit, zijn vaak ook wel geschikt voor het HBO aan het eind van hun MBOHelaas, zijn dat er te weinig.
quote:Op zondag 20 december 2009 14:08 schreef Muzz_ het volgende:
Ik heb vandaag nog met een MBO drop-out gesproken van 21, die kerel vertelde me dat hij gestopt was met het MBO omdat 'het zo tering makkelijk was'. De beste man wil nu de 21 plus toets doen van het HBO en volgend semester beginnen. De overschatting stopte daar niet, hij wil na zijn P jaar direct naar de universiteit omdat hij HBO niet echt studeren vindt. Hij keek zelfs neer op het HBO. Ik keek hem echt met een-blik aan, volgens mij gaat hij die 21+ toets niet eens halen, faalhaas.
Je krijgt interessanter werk, en qua inkomsten zal het in de loop van de jaren best wel wat kunnen schelen.quote:Op zondag 20 december 2009 14:39 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Maar dan denk ik weer of een HBO opleiding wel waard is.. Qua inkomsten zal het toch niet heel veel uitmaken behalve dat je sneller aangenomen wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |