En wat doe jij voor opleiding ?quote:En dan ook nog geen huilen dat ze geen stageplek kunnen vinden.
Of jij nooit een typefout maaktquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:00 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
En wat doe jij voor opleiding ?
Neequote:Op zaterdag 19 december 2009 16:01 schreef Personan het volgende:
[..]
Of jij nooit een typefout maakt
Daar is de eerste alquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Kut huillie, ga ergens in een hoekje janken.
Ohja en ik heb 5 vrienden die hetzelfde kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:03 schreef Bosbeetle het volgende:
HoiIk heb mavo en mbo (en hbo en een master en ben nu aan het promoveren) gedaan en ik voel mij redelijk slim op bepaalde gebieden.
Ik deed eerst HAVO, en daarna heb ik inderdaad VMBO-TL gedaan. Nu zit ik weer op HAVO, dus optyfen.quote:
Ik maak me zo ontzettend druk over wat mensen vinden op FoK!.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Kut huillie, ga ergens in een hoekje janken.
Als je NT doet danquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik deed eerst HAVO, en daarna heb ik inderdaad VMBO-TL gedaan. Nu zit ik weer op HAVO, dus optyfen.
Ik heb niks met natuur en techniek. Ik doe C&M, en als alles goed gaat, ga ik hierna HBO-rechten doen. En hopelijk kom ik nog verder.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:08 schreef Personan het volgende:
[..]
Als je NT doet dan![]()
De andere profielen op Havo stellen weinig voor
Ik wil jou nog wel eens een keertje hard raken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik deed eerst HAVO, en daarna heb ik inderdaad VMBO-TL gedaan. Nu zit ik weer op HAVO, dus optyfen.
Is dat een nieuw ofzo? Iemand raken?quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik wil jou nog wel eens een keertje hard raken.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:11 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik wil jou nog wel eens een keertje hard raken.
Dure hoer ben je.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:15 schreef Jahr00n het volgende:
Haha zelfs het Gymnasium was voor mij te makkelijk, ik heb speciaal onderwijs gehad á 1500 euro per uur.
Checkt profielquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:56 schreef Personan het volgende:
Hier heb ik zo hekel aan![]()
"Ja ik had makkelijk havo gekund als ik beter mijn best had gedaan"
Ondertussen staan ze wel allemaal 6en omdat "Het toch geen nut heeft om hoger te halen" terwijl ze gewoon niet hoger kunnen halen
En dan ook nog geen huilen dat ze geen stageplek kunnen vinden.
Ik zou ook geen domme mbo'er in dienst willen hebben
En het leukste is nog dat mensen die op het mbo zitten zeggen dat ze studeren
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:17 schreef Penisbaard het volgende:
OnderwijsAlsof je tegenwoordig nog iets leert op school, het is veel beter om informatie gewoon van ouder op kind door te geven.
JA WANT DE HOGE HEREN IN DEN HAAG DOEN HELEMAAL NIKS AAN HET ONDERWIJS ZODAT ZIJ ZELF NOG MEER VERDIENEN. DENK MENSEN, DENK! BETAAL GEEN BELASTING MEER!!!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:17 schreef Penisbaard het volgende:
OnderwijsAlsof je tegenwoordig nog iets leert op school, het is veel beter om informatie gewoon van ouder op kind door te geven.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:17 schreef Penisbaard het volgende:
Alsof HBO moeilijker is als het MBO.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:25 schreef Serellyn het volgende:
Ik was ook een MBO'er vorig jaar, eerst van de havo gekickt omdat ik te weinig deed. Nu op het HBO gaat het meer dan prima, dus misschien moet TS eens ophouden met faaltopics maken
Niet alle MBO'ers zijn het zelfde
En na je HBO studie verdien je toch net zo veel als een gemiddelde MBO'erquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Alsof HBO moeilijker is als het MBO.
Grappig dat die domme MBO'ers bij mij vaker meer kennis hebben dan de boekenkennis van een HBO'er (ICT) het enige wat de HBO'ers bij mij doen is klagen dat ze meer loon willen en eisen stellen, nee scheer alle MBO'ers maar over één kam, ik ben er zwaar tevreden overquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:56 schreef Personan het volgende:
Hier heb ik zo hekel aan![]()
"Ja ik had makkelijk havo gekund als ik beter mijn best had gedaan"
Ondertussen staan ze wel allemaal 6en omdat "Het toch geen nut heeft om hoger te halen" terwijl ze gewoon niet hoger kunnen halen
En dan ook nog geen huilen dat ze geen stageplek kunnen vinden.
Ik zou ook geen domme mbo'er in dienst willen hebben
En het leukste is nog dat mensen die op het mbo zitten zeggen dat ze studeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |