Stoer hč?quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:53 schreef geelkuikentje het volgende:
Maar wel een nieuw kenteken? Geīmporteerd of zo?
Ah, okequote:Op zaterdag 19 december 2009 13:54 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Stoer hč?
ik was 1 van de eerste met een nieuw kenteken.
heb 'm uit dld gehaald
In de straat hier voor. in een dorpje vlakbij eindhovenquote:
Nee. Je moet auto vanaf sept 08 op naam hebben staan en er moet nog minimaal 3 mnd apk opzitten.quote:Op zondag 20 december 2009 10:28 schreef druppelkut het volgende:
Kick.
Natuurlijk is deze auto ideaal voor de sloopregeling.
300 investeren om er misschien wel 1000 voor terug te krijgen
Hoe kom je bij sept '08? Het is toch maart 2008?quote:Op zondag 20 december 2009 12:16 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nee. Je moet auto vanaf sept 08 op naam hebben staan en er moet nog minimaal 3 mnd apk opzitten.
Oja, kloptquote:Op zondag 20 december 2009 12:20 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Hoe kom je bij sept '08? Het is toch maart 2008?
Is niet het bougiekabeltje.quote:Op zondag 20 december 2009 15:42 schreef Herr.Flick het volgende:
Stotteren is waarschijnlijk bougiekabeltje stuk, komt wel vaker voor..
Hij levert aan oud ijzer al meer op bij mijn werkgever. Dus nee. Niet voor 100 euroquote:Op maandag 21 december 2009 18:24 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik bied 100.
Yep.quote:Op maandag 21 december 2009 18:34 schreef YoshiBignose het volgende:
Hij stottert dus als je vol gas geeft, maar je kan er wel gewoon mee rijden toch?
Met al die fantastische reclamepraat van jou maak je het wel heel moeilijk voor iemand om dit geweldige aanbod af te slaan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:50 schreef druppelkut het volgende:
Dat mormel dus....
ford mondeo 2.0 16v ghia
136 pk (nu ff niet dus)
apk 09-2010
[ afbeelding ]
hij ziet er niet uit. schijnt groen te zijn namelijk. bumpers hebben schade en rondom deukjes (niet door mij!)
Auto loopt niet lekker. stottert heel erg als je volgas geeft. ws electrisch probleem in de bedrading.
Sinds vandaag is er ook een schrapend geluid bij gekomen als je gas geeft
vraagprijs: ¤ 300?
ps. fout in tt is bewust
Wat had ik dan moeten zeggen?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:02 schreef whkan het volgende:
[..]
Met al die fantastische reclamepraat van jou maak je het wel heel moeilijk voor iemand om dit geweldige aanbod af te slaan.
Klein dorpje bij Eindhoven. En ja, wordt in overweging genomen.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:22 schreef Sh0t het volgende:
en mijn vraag in overweging genomen?![]()
Waar staat de auto?
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:19 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Wat had ik dan moeten zeggen?
Loopt als een zonnetje en ziet er fantastisch uit.
Biedingen genoteerd btw
Superbak iddquote:Op zondag 27 december 2009 17:34 schreef Sickert het volgende:
geweldige bak
zelf ook gehad
ging helaas niet vanzelf stuk
Achterkant van een mitsubishi lancer is best hard
nog gerepareerd maar als je hard moest remmen week hij af naar links![]()
Mis m nogsteeds...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |