BRONquote:Dronken kleuter breekt in om met kerst bij papa te kunnen zijn
Het ultieme moderne kerstverhaal speelde zich af in Tennessee. Daar werd de politie opgeroepen voor een nogal merkwaardig verhaal. De 4-jarige Hayden Wright had namelijk in dronken toestand ingebroken bij zijn buren. Waarom? Omdat hij met de feestdagen bij zijn vader in de gevangenis wilde zijn. En daarom wilde hij, in dronken toestand, ergens inbreken en gearresteerd worden.
Vroeg in de ochtend stapte het jongetje uit bed, dronk een blikje bier en trok naar het huis van de buren. Hij brak in en opende alle cadeautjes die daar onder de kerstboom lagen. Een van de geschenkjes bleek een jurkje te zijn, dat de 4-jarige Hayden onmiddellijk aantrok.
In zijn nieuwe outfit en met het biertje nog in zijn hand, trok hij naar een ander huis. De bewoner belde de politie met de merkwaardige mededeling dat er een dronken kleuter in jurk voor zijn huis stond.
De toegesnelde agenten brachten het kind terug naar zijn 21-jarige moeder April, die beloofde om beter op haar kind te passen.
Kleuters worden snel dronken na één biertje.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:49 schreef Etcetera het volgende:
Aaaaaah????
Een DRONKEN kleuter. Vier jaar oud. 4. En dan DRONKEN
Daar moest ik ook meteen aan denken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:49 schreef IHVK het volgende:
Ik verwacht minstens een Disney-film hierover!
En een moeder van 21 hebben..... en een vader die in de bak zitquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:49 schreef Etcetera het volgende:
Aaaaaah????
Een DRONKEN kleuter. Vier jaar oud. 4. En dan DRONKEN
Ja. Arm kindquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
En een moeder van 21 hebben..... en een vader die in de bak zit
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
En een moeder van 21 hebben..... en een vader die in de bak zit
Ja, dan zou ik ook beginnen met drinken...quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:50 schreef Bragi het volgende:
Wel hoog trailertrash-gehalte, daar niet van.
Wel als je het je vader elke dag ziet doen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:00 schreef Esmerallda17 het volgende:
een kind van 4 weet niet eens wat bier is en wat het voor effect heeft
das een goeie, je hebt een punt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:01 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wel als je het je vader elke dag ziet doen.
Die "belofte" van mama April zal vast in nuchtere toestand gedaan zijn.quote:
Jawel.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die "belofte" van mama April zal vast in nuchtere toestand gedaan zijn.![]()
Hebben ze in Tennessee geen Jeugdzorg ofzo?
http://www.newschannel9.com/news/hayden-987253-wright-police.htmlquote:Hayden Wright Removed From Home By Child Agency
Written by Gary Poole
December 18, 2009 – 3:06 pm
drunk-4-year-oldThe now nationally famous four year old who went into a neighbors home in the middle of the night and opened their Christmas presents after drinking a beer has been removed from his home by authorities.
The Department of Child Services, who is investigating the incident, removed the child and placed him in temporary foster care.
Spokeswoman Lori Harris Hammond said the agency was concerned about the lack of adult supervision and the ease of access to alcohol.
The case has been handed over to the criminal investigators.
So far no charges have been filed.
Gelukkig.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:52 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Jawel.
[..]
http://www.newschannel9.com/news/hayden-987253-wright-police.html
Wat wil je dan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gelukkig.
Maar dan nog, geen "charges gefiled". Het lijkt godverdomme VerNederland wel.
De ouders uit de ouderlijke macht ontzetten en het kind een betere start geven.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:02 schreef De_Logica het volgende:
[..]
Wat wil je dan?
- het kind berechten
- de moeder berechten die niet alles in de gaten kán hebben, vooral niet als ze nog ligt te slapen
- papa berechten, die toch al in het gevang zat.
Dat er iets goed mis is gegaan, oke. Maar het is niet altijd reëel.
En dat gebeurt waarschijnlijk dus ook. Maar dat is iets anders dan een charge, een aanklacht als je het vertaalt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De ouders uit de ouderlijke macht ontzetten en het kind een betere start geven.
Er is toch echt een aanklacht nodig om dat mogelijk te maken. Daar gaat het om.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:47 schreef De_Logica het volgende:
[..]
En dat gebeurt waarschijnlijk dus ook. Maar dat is iets anders dan een charge, een aanklacht als je het vertaalt.
Voornaam Eén?quote:De toegesnelde agenten brachten het kind terug naar zijn 21-jarige moeder April, die beloofde om beter op haar kind te passen.
Mwoah, los van het bier is het natuurlijk niet normaal voor een kleuter om in te breken 'net als papa'.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:55 schreef voyeur het volgende:
Het zal heus wel een rampzalig gezin zijn, maar dit incident zegt daar toch vrij weinig over.
Ik gok dat de tweede voornaam "Sue" is inderdaad.quote:
Het naar beneden sluipen en een biertje pakken niet, maar papa imiteren om ook in de bak te komen, zeg wat meer..quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:55 schreef voyeur het volgende:
Spokeswoman Lori Harris Hammond said the agency was concerned about the lack of adult supervision and the ease of access to alcohol.
Het heeft natuurlijk de schijn tegen, maar mijn dochtertje zou ook ´s morgens vroeg kunnen opstaan en een biertje kunnen pakken. Ze staan niet achter slot en grendel. Het probleem is natuurlijk niet de ´ease of access´. Verder hebben kinderen inderdaad soms hele vreemde ideëen waarbij imitatie een grote rol speelt.
Het zal heus wel een rampzalig gezin zijn, maar dit incident zegt daar toch vrij weinig over.
Ik snap heus wel wat jij en anderen zeggen. Ik stel slechts dat dit incident op zich niet zo bijzonder is en niet zoveel zeggend over de toestand van het gezin. Dat pa in de bak zit, ma jong een kind kreeg en ze in Tennessy wonen was al bekend voordat het jochie zijn stunt uithaalde en is niet genoeg om de ouders uit de ouderlijke macht te ontzetten. Dat de kans op een slechte opvoeding heel groot was, kon je op basis van deze simpele gegevens al weten, maar dat is geen criterium. Tokkies overal ter wereld mogen kinderen opvoeden ook al gaat me dat vaak ter harte.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:38 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het naar beneden sluipen en een biertje pakken niet, maar papa imiteren om ook in de bak te komen, zeg wat meer..
En een moeder die 17 was toen ze het blaag kreeg, en een papa in bak.. Dat zegt me zelfs nog iets meer. Waarschijnlijk hebben ze allebei een afgeronde universitaire opleiding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |