Ja man... waar is iedereen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:13 schreef iBenny het volgende:
het is zeg maar... stil hierzo aan het worden
asjeblieft niet zeg, wat een lege saaie eentonige nummers zijn dat tochquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:11 schreef TheVulture het volgende:
Ja die is ook erg fijn... en een revanche voor vorig jaar toen ze het ook gewoon hadden moeten zijn met Mars
Mars was alleszins een betere keuze geweest danquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:15 schreef alors het volgende:
[..]
asjeblieft niet zeg, wat een lege saaie eentonige nummers zijn dat toch
Een anthem hoeft ook niet zoveel inhoud te hebben, remember The Fratellis met hun Duh Duh Dup Duh Duh Dup Duh Duh Duh Duh Duh Dup?quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:15 schreef alors het volgende:
[..]
asjeblieft niet zeg, wat een lege saaie eentonige nummers zijn dat toch
Dat dusquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:16 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Mars was alleszins een betere keuze geweest danJordy
van
Loon
Doe je dit jaar aan fragmenten knippen enzo? We willen dronken Paul zienquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:16 schreef Sirolf het volgende:
Zo, na een bezoekje aan Schiphol om iemand op te halen zit ik weer klaar voor meer zin en onzin vanuit Grunn.
Ja, ik dacht toen Giel vorig jaar begon over snoepgoed dat het Mars zou worden, maar dan wordt het Jordy van fucking Loonquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:16 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Mars was alleszins een betere keuze geweest danJordy
van
Loon
Deze is er nog:quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:19 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, ik dacht toen Giel vorig jaar begon over snoepgoed dat het Mars zou worden, maar dan wordt het Jordy van fucking Loon![]()
Dat mensen dat toen aan hebben gevraagd
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook wel stom dat al die Jordy van Loon moet dood hyves allemaal offline zijn gehaald...
Die staat niet in het logboek, dus ik weet niet hoe laat dat was...quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe je dit jaar aan fragmenten knippen enzo? We willen dronken Paul zien
quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:19 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, ik dacht toen Giel vorig jaar begon over snoepgoed dat het Mars zou worden, maar dan wordt het Jordy van fucking Loon![]()
Dat mensen dat toen aan hebben gevraagd
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook wel stom dat al die Jordy van Loon moet dood hyves allemaal offline zijn gehaald...
Goeiemiddagquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weer thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |