ik wil niet weten waar jij zoal post vriendquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:54 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
In de topics waar ik doorgaans post, is het nogal rustig
dat zal best... maar als ik zo kijk kan het veeeeeel snellerquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:54 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
In de topics waar ik doorgaans post, is het nogal rustig
Waar zijn de tijden dat we met gemak 30 post p/m haaldenquote:
Gewoon in MyAT kijkenquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik wil niet weten waar jij zoal post vriend
Ik word oud hoor, dat kan ik echt niet bijhoudenquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:56 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden dat we met gemak 30 post p/m haalden
een groot deel post nu ook op twitterquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:56 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden dat we met gemak 30 post p/m haalden
Dan is het ook niet echt gezellig meer lijkt me, dan kun je onmogelijk op elkaar reagerenquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik word oud hoor, dat kan ik echt niet bijhouden
Das best sneu, enorm veel berichtjes posten daar, wetende dat niemand ze gaat lezenquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
een groot deel post nu ook op twitter
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
een groot deel post nu ook op twitter
Dat is natuurlijk ook wel een goeie anthemquote:Aangevraagd!!! FAKE BLOOD - I THINK I LIKE IT!!!! Maak dit het anthem van #sr09
Gister avond waren er twee man die steeds liepen te zeuren over de muziekkeuze, dus dat ging natuurlijk wat sneller..quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat zal best... maar als ik zo kijk kan het veeeeeel sneller
oh... ik lees t wel hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Das best sneu, enorm veel berichtjes posten daar, wetende dat niemand ze gaat lezen
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:57 schreef Piles het volgende:
Das best sneu, enorm veel berichtjes posten daar, wetende dat niemand ze gaat lezen
Ja die is ook erg fijn... en een revanche voor vorig jaar toen ze het ook gewoon hadden moeten zijn met Marsquote:Op zaterdag 19 december 2009 13:58 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook wel een goeie anthem
http://twitter.com/3FM_Freaknacht/status/6828164571
Behoorlijkquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:13 schreef iBenny het volgende:
het is zeg maar... stil hierzo aan het worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |