Een karretje in een supermarkt is voor burgers.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Handig als je een karretje wil bij de supermarkt of diy-winkel
Je mag Rock daar niet teveel mee confronteren.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:29 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Een karretje in een supermarkt is voor burgers.
Kerst is toch voor reflectie?quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Je mag Rock daar niet teveel mee confronteren.
Ik denk dat het aan mijn angst voor volwassen worden ligt. Zo kar impliceert toch kinderen, konijn, goudvis etc. De horror. Kazig.quote:
Je bent gewoon bang voor burgerlijkheid, bonus kaartjes en aldi-taferelen. Heeft niks met volwassen worden te maken!quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:55 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan mijn angst voor volwassen worden ligt. Zo kar impliceert toch kinderen, konijn, goudvis etc. De horror. Kazig.
Ik heb een bonuskaartquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:02 schreef breaky het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang voor burgerlijkheid, bonus kaartjes en aldi-taferelen. Heeft niks met volwassen worden te maken!
Tegen de muur met dat soort mensen, zeg ik altijd maar.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:31 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik heb een bonuskaart![]()
Ik ben er bang voor dat ik later vrienden ga mailen over hoe 'baldadig' mijn kind wel niet is. Of dat ze 'extreem ver in haar ontwikkeling is voor haar leeftijd'. Dat soort grappen.
Overigens prima als mensen het fijn vinden om te doen en te hebben.
Lang leve het mandjequote:Op zaterdag 19 december 2009 14:29 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Een karretje in een supermarkt is voor burgers.
Mijn bezwaren jegens eugenetica worden door confrontaties met dergelijke sujetten inderdaad tijdelijk wat naar de achtergrond gedrongen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tegen de muur met dat soort mensen, zeg ik altijd maar.
puberquote:
Juist, klef geneuzel geen ruimte geven.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tegen de muur met dat soort mensen, zeg ik altijd maar.
Tja...ik probeer het af te houden maar ik geloof dat mijn vrouw niet langer kan wachten. Met kindjes dan. In een poging om toch wat van mijn iele zelfstandigheid te behouden heb ik maar een motor gekocht: Het ultieme mannelijke vervoermiddel!quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:31 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik heb een bonuskaart![]()
Ik ben er bang voor dat ik later vrienden ga mailen over hoe 'baldadig' mijn kind wel niet is. Of dat ze 'extreem ver in haar ontwikkeling is voor haar leeftijd'. Dat soort grappen.
Overigens prima als mensen het fijn vinden om te doen en te hebben.
Wat voor exemplaar heeft u aangeschaft?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:46 schreef breaky het volgende:
[..]
Tja...ik probeer het af te houden maar ik geloof dat mijn vrouw niet langer kan wachten. Met kindjes dan. In een poging om toch wat van mijn iele zelfstandigheid te behouden heb ik maar een motor gekocht: Het ultieme mannelijke vervoermiddel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |