Nee. Pas de eerste vandaag.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:43 schreef Adelante het volgende:
Open jij alle topics?
Komt doordat ik op de iPod zit.quote:
En dan nog op slot posts hunten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Komt doordat ik op de iPod zit.
Ja, straks denkt iemand ineens "Wat is dit?".quote:
Je moet er ook niet op zittenquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Komt doordat ik op de iPod zit.
Ik zag dat er 299 post waren. Dus dan maar dicht hè.quote:
En dat willen we natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:46 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, straks denkt iemand ineens "Wat is dit?".
Ja want anders zou niemand meer posten en zouden we altijd blijven hangen op 299.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:46 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik zag dat er 299 post waren. Dus dan maar dicht hè.
Wordt ie lekker warm van.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:46 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Je moet er ook niet op zitten.
Maar jij hebt ook geen touch dan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:47 schreef djkoelkast het volgende:
Mijn iPod kan alleen muziek draaien (en zelfs dat doet 'ie niet)
Ja, en dat wou ik niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja want anders zou niemand meer posten en zouden we altijd blijven hangen op 299.
Ik had er gisteren 2, maar had het pas door toen ik op pagina 4 zat (heb 100 posts per pagina ingesteld). Ga er echt niet speciaal op zitten wachten of voor postenquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja want anders zou niemand meer posten en zouden we altijd blijven hangen op 299.
Ik hoorde het ookquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:47 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik ben de enige met veel gebuffer?
Ah, een gehandicapte iPhone.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook geen touch dan.
Sinds 2 weken heb ik een krasje op het beeldscherm van mijn nanoquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook geen touch dan.
Touch!quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:48 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Sinds 2 weken heb ik een krasje op het beeldscherm van mijn nano. Dus nu zit ik te twijfelen: of die nieuwe nano of een touch.
quote:
Maar die is dan ook 100 euro duurder, en ik heb het geld best wel hard nodig. Plus als ik op de fiets zit, moet ik hem weer tevoorschijn halen. Maar dan zien andere mijn touchquote:
Maar op de touch kan je wel internetten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:50 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Maar die is dan ook 100 euro duurder, en ik heb het geld best wel hard nodig. Plus als ik op de fiets zit, moet ik hem weer tevoorschijn halen. Maar dan zien andere mijn touch![]()
Heul niet!quote:
Daar is mijn eerste klacht, al is het een kleintje. Dit is gewoon niet mooi, maar ik erger me er niet aanquote:
Jij bent gekquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar is mijn eerste klacht, al is het een kleintje. Dit is gewoon niet mooi, maar ik erger me er niet aan
Waarom luister je dan in godsnaam naar 3FM, hier heb je alleen dit soort muziekquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar is mijn eerste klacht, al is het een kleintje. Dit is gewoon niet mooi, maar ik erger me er niet aan
Wilde het net ook typen, maar ik verbaas mij er wel over hoor hoe goed het allemaal is. Echt genieten ditquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:52 schreef borisz het volgende:
Muziek van SR09 is tot nu wel prima.
Laat het zo blijven, dat ze maar geen Jordy van Loon-achtige troep gaan draaien. Dan ben ik weg.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:52 schreef borisz het volgende:
Muziek van SR09 is tot nu wel prima.
Gisteren veel discussie oer geweest. Ik trek dat gewoon niet, al die gitaren. Ik heb gewoon meer met elektronische muziek. Maar wat Gerard tot nu toe heeft gedraaid was allemaal behoorlijk goed te pruimen, gisteren heeft Annemieke naar mijn mening te veel te harde gitaarmuziek gedraaid.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:53 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Jij bent gek![]()
Dit is gewoon een geweldig nummer.
Ook dit heb ik al 10x uitgelegd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Waarom luister je dan in godsnaam naar 3FM, hier heb je alleen dit soort muziek
Kan 'ie dat zelf niet postenquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:59 schreef porsche1 het volgende:
Paul heeft gesmst naar het glazen huis. Iemand al iets gezien?
Ik moest het niet voor hem posten, ik zei het alleen maar.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kan 'ie dat zelf niet posten?
quote:Wel verleent GasTerra Flames op individuele basis, vanuit spelersgroep, bestuur en staf, ondersteunende diensten aan andere actiegroepen t.b.v. het Glazen Huis.
Aldus de voorzitter, Rob Schuur.
Ik heb hem nog niet gevonden iigquote:
3mbpsquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En welk voordeel heeft ie t.o.v. IPv4?
De kwaliteit is vele malen beterquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En welk voordeel heeft ie t.o.v. IPv4?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:05 schreef djkoelkast het volgende:
The Police![]()
Kijk, dat valt wel in mijn straatje. Alleen nu nog Can't stand losing you.
Dat is net als vorig jaar met Maja de Bijquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:12 schreef Tito het volgende:
Wat is dat bob gedoe toch steeds, waar komt Bob vandaan?
Ja idd, daarom was ik ook benieuwd waar bob opslaat/wegkomtquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:13 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Dat is net als vorig jaar met Maja de Bij
Die gekke kop van hem als die zingt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
waarom?![]()
is toch gezellig en er gebeurd wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |