Wordt ie lekker warm van.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:46 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Je moet er ook niet op zitten.
Maar jij hebt ook geen touch dan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:47 schreef djkoelkast het volgende:
Mijn iPod kan alleen muziek draaien (en zelfs dat doet 'ie niet)
Ja, en dat wou ik niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja want anders zou niemand meer posten en zouden we altijd blijven hangen op 299.
Ik had er gisteren 2, maar had het pas door toen ik op pagina 4 zat (heb 100 posts per pagina ingesteld). Ga er echt niet speciaal op zitten wachten of voor postenquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja want anders zou niemand meer posten en zouden we altijd blijven hangen op 299.
Ik hoorde het ookquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:47 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik ben de enige met veel gebuffer?
Ah, een gehandicapte iPhone.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook geen touch dan.
Sinds 2 weken heb ik een krasje op het beeldscherm van mijn nanoquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook geen touch dan.
Touch!quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:48 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Sinds 2 weken heb ik een krasje op het beeldscherm van mijn nano. Dus nu zit ik te twijfelen: of die nieuwe nano of een touch.
quote:
Maar die is dan ook 100 euro duurder, en ik heb het geld best wel hard nodig. Plus als ik op de fiets zit, moet ik hem weer tevoorschijn halen. Maar dan zien andere mijn touchquote:
Maar op de touch kan je wel internetten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:50 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Maar die is dan ook 100 euro duurder, en ik heb het geld best wel hard nodig. Plus als ik op de fiets zit, moet ik hem weer tevoorschijn halen. Maar dan zien andere mijn touch![]()
Heul niet!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |