abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:35:40 #176
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_76487481
Oops, mijn status:

Label/Receipt Number: CJ15 4333 361U S
Class: Priority Mail International Parcels
Service(s): International Parcels
Status: Into Foreign Customs

Your item is being processed by customs in NETHERLANDS. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.

Ze waren 135 incl. hoeveel euro zou ik ongeveer moeten dokken of hoeft dat misschien toch niet .
Living and loving in the moment.
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:53:11 #177
231495 Famouss
Constantinopel
pi_76488278
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:35 schreef Nieners het volgende:
Oops, mijn status:

Label/Receipt Number: CJ15 4333 361U S
Class: Priority Mail International Parcels
Service(s): International Parcels
Status: Into Foreign Customs

Your item is being processed by customs in NETHERLANDS. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.

Ze waren 135 incl. hoeveel euro zou ik ongeveer moeten dokken of hoeft dat misschien toch niet .
ronde de 30 extra aan de deur volgens mij..
pi_76488944
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:21 schreef Miffy1 het volgende:

[..]

Die knaloranje Nightfall die deze verkoper heeft is in ieder geval zo nep als het maar kan zijn, moet zeker chestnut voorstellen. Verder is de Nightfall een 'discontinued' model dus het is sowiezo vreemd dat deze verkoper ze nog volop aanbiedt.

Goedkope UGGS bestaan niet, je kunt alleen een mazzeltje hebben als de officiële sites of winkels ze eens in de aanbieding hebben of als een bepaald model gewoon veel goedkoper is in Amerika.
Die uggs bestaat gewoon hoor. Misschien slechte foto, maar het hoeft hélémaal niet nep te zijn,
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_76489195
19% BTW komt je bijna nooit onderuit, alleen als je onder de 22 euro blijft. De invoerrechten van 12% hoef je niet te betalen omdat je onder de 150 zit.

Je zal je 19% BTW moeten betalen over het totaal incl. verzenden en 12,50 voor TNT, die er meestal twee weken over doet om je pakketje in te klaren Als de status vandaag into foreign customs was kan het nog wel even duren.
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:44:30 #180
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_76490593
Shit! Wat lelijk... Is dat echt al zeker of?
Ik vind dat zo onhandig dat je het totaalbedrag niet weet, ik heb vrijwel nooit contact geld in huis want ik pin alleen maar.
Living and loving in the moment.
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:48:18 #181
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_76490767
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:44 schreef Nieners het volgende:
Shit! Wat lelijk... Is dat echt al zeker of?
Ik vind dat zo onhandig dat je het totaalbedrag niet weet, ik heb vrijwel nooit contact geld in huis want ik pin alleen maar.
Die 19% is sowieso al zeker..
pi_76490857
Ja eigenlijk wel, de tijd dat uggs zonder kosten door de douane kwamen is echt voorbij. Ze weten bij TNT inmiddels wel wat ze er uit moeten pikken, dat de status Into Foreign Customs is zegt eigenlijk al genoeg.

Na 2x 'niet thuis' gaat je pakketje naar het postkantoor en daar kun je meestal wel pinnen.
  woensdag 6 januari 2010 @ 17:50:29 #183
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_76490879
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:48 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Die 19% is sowieso al zeker..
Oke, is te doen. Maar ik zou wel een beetje teleurgesteld zijn als ik die klote TNT moet betalen voor hun slechte werk.
Living and loving in the moment.
pi_76491110
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:06 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Die uggs bestaat gewoon hoor. Misschien slechte foto, maar het hoeft hélémaal niet nep te zijn,
Wat jij wil, dit is geen slechte foto maar die kleur klopt gewoon niet. De echte Nightfall chestnut ziet er niet zo uit, de kraaltjes zijn ook te rood dat is nog een teken dat ze nep zijn.

Verder wordt dit model niet meer gemaakt, bij de officiële sites en verkooppunten zijn af en toe nog enkele paren te koop. Hoe komt deze verkoper dan aan zo'n uitgebreide voorraad van de Nightfall? Hetzelfde geldt voor de Classic Mini, nergens meer te krijgen maar bij deze verkoper wel in allerlei maten en kleuren
pi_76491270
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:55 schreef Miffy1 het volgende:

[..]

Wat jij wil, dit is geen slechte foto maar die kleur klopt gewoon niet. De echte Nightfall chestnut ziet er niet zo uit, de kraaltjes zijn ook te rood dat is nog een teken dat ze nep zijn.

Verder wordt dit model niet meer gemaakt, bij de officiële sites en verkooppunten zijn af en toe nog enkele paren te koop. Hoe komt deze verkoper dan aan zo'n uitgebreide voorraad van de Nightfall? Hetzelfde geldt voor de Classic Mini, nergens meer te krijgen maar bij deze verkoper wel in allerlei maten en kleuren
Ooit gehoord van vooraf inkopen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Tamashii op 06-01-2010 18:06:24 ]
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_76491399
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:50 schreef Nieners het volgende:

[..]

Oke, is te doen. Maar ik zou wel een beetje teleurgesteld zijn als ik die klote TNT moet betalen voor hun slechte werk.
Die 12,50 is ook zeker hoor. Kijk, zo'n pakket komt aan met USPS uit Amerika en wordt hier overgedragen aan TNT. Zij bekijken aan de hand van de papieren die er op of in de doos zitten wat het is, de waarde etc.

Dat wordt ingevoerd in het systeem van de Douane en op basis daarvan rolt er een bedrag aan te betalen BTW en eventueel invoerrechten uit en dat schieten zij als het ware voor jou voor aan de Douane.

Voor dat werk, het inklaren en voorschieten, betaal jij die 12,50. Het bedrag staat op een factuur samen met de BTW en als je dat niet betaalt aan de deur zal de TNT-man of vrouw gewoon weer weg gaan met je pakketje
  woensdag 6 januari 2010 @ 18:18:52 #187
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_76492074
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:55 schreef Miffy1 het volgende:

[..]

Wat jij wil, dit is geen slechte foto maar die kleur klopt gewoon niet. De echte Nightfall chestnut ziet er niet zo uit, de kraaltjes zijn ook te rood dat is nog een teken dat ze nep zijn.

Verder wordt dit model niet meer gemaakt, bij de officiële sites en verkooppunten zijn af en toe nog enkele paren te koop. Hoe komt deze verkoper dan aan zo'n uitgebreide voorraad van de Nightfall? Hetzelfde geldt voor de Classic Mini, nergens meer te krijgen maar bij deze verkoper wel in allerlei maten en kleuren
Classic Mini heb ik nog zeker wel (op voorraad) op een paar officiele site's gezien, in diverse kleuren.
pi_76495979
Hmm de meningen zijn verdeeld lees ik wel. Ik vond 't zo goedkoop ik dacht dat kan bijna niet echt zijn.
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:22:00 #189
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_76500880
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 18:02 schreef Miffy1 het volgende:

[..]

Die 12,50 is ook zeker hoor. Kijk, zo'n pakket komt aan met USPS uit Amerika en wordt hier overgedragen aan TNT. Zij bekijken aan de hand van de papieren die er op of in de doos zitten wat het is, de waarde etc.

Dat wordt ingevoerd in het systeem van de Douane en op basis daarvan rolt er een bedrag aan te betalen BTW en eventueel invoerrechten uit en dat schieten zij als het ware voor jou voor aan de Douane.

Voor dat werk, het inklaren en voorschieten, betaal jij die 12,50. Het bedrag staat op een factuur samen met de BTW en als je dat niet betaalt aan de deur zal de TNT-man of vrouw gewoon weer weg gaan met je pakketje
Zo rot! . Ik zal wel 50 euro in huis halen, dat is wel voldoende hoop ik.
Living and loving in the moment.
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:57:22 #190
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_76502706
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:20 schreef _Joy_ het volgende:
Ik wil ook uggs
Helaas gaat 't financieel ff wat minder (binnenkort baan kwijt ) vandaar dat ik goedkope zoek. Ik ben op MP aan 't zoeken en onderstaande lijken me echt. Alleen de prijs: die is zo laag, het moeten wel nepperds zijn...
http://verkopers.marktplaats.nl/13090276 Wil één van de experts hier mss 's naar kijken??
Nep, ze hebben iig een pic van internet geplukt met neppe nightfall. En voor die prijs kan het geen echte zijn. Niet aan beginnen dus. De metallic heeft nu al kreukels en is nog niet eens gedragen. Begint nu al in te zakken. En de sundance is niet mooi van vorm en het bont ziet er niet goed uit. En volgens mij komt dat model al lang niet meer in een doos met zon erop. Dit model zit in een gewone doos, die dozen met die zon erop zijn echt van jaren geleden volgens mij.

[ Bericht 8% gewijzigd door ivetje op 06-01-2010 22:09:17 ]
To infinity…and beyond!
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:00:39 #191
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_76502875
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 17:06 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Die uggs bestaat gewoon hoor. Misschien slechte foto, maar het hoeft hélémaal niet nep te zijn,
Die nightfall op die pic van hen is wel duidelijk nep. De kleuren van de kralen kloppen niet, de kleur van de laars klopt ook niet. De echte krijg je gewoon niet zo gefotografeerd dat ze er zo nep uit zien En vooraf inkopen, als ze dat hadden gedaan waren die al lang weg geweest nu. Nightfall is al een aantal maanden uit productie, dus dan hebben ze een aantal maanden lang met die voorraad gezeten. Lijkt me sterk dat je die binnen die tijd nog niet kwijt bent. Het is 1 van de populairste modellen, maar helaas ook een model wat als een gek nagemaakt wordt.
To infinity…and beyond!
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:04:58 #192
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_76503093
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:43 schreef _Joy_ het volgende:
Hmm de meningen zijn verdeeld lees ik wel. Ik vond 't zo goedkoop ik dacht dat kan bijna niet echt zijn.
Er klopt geen hout van als je het mij vraagt. Die prijs al niet en de voorraad modllen die ze hebben kunnen gewoon niet. Daarnaast...je krijgt er de originele ugg bag bij Heb nog nooit van dat ding gehoord en die zit er ook niet bij als je via de officiële website besteld. Allemaal dingen die wijzen op nep, ze laten je denken dat je echte koopt door die zooi erbij te doen. Dan lijkt het echt. Net zoals die "echtheidscertificaten" die niet eens bestaan
To infinity…and beyond!
pi_76503962
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:43 schreef _Joy_ het volgende:
Hmm de meningen zijn verdeeld lees ik wel. Ik vond 't zo goedkoop ik dacht dat kan bijna niet echt zijn.
Je zou nog kunnen vragen of ze een paar gedetailleerde foto's willen mailen van het model dat je zoekt. Volgens mij zijn enkele foto's bij de advertenties geen 'eigen' foto's maar van internet geplukt, daardoor is het moeilijk te zeggen of hun laarzen er in het echt ook zo uitzien.

Als je de foto van de Sundance bij deze advertentie in het groot bekijkt lijkt het of er op de achtergrond een Sundance in de kleur chocolate staat en dat model is geloof ik nooit gemaakt in die kleur, alleen in chestnut en sand.

Welk model zoek je eigenlijik?
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:25:45 #194
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_76504278
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:20 schreef Miffy1 het volgende:

[..]


Als je de foto van de Sundance bij deze advertentie in het groot bekijkt lijkt het of er op de achtergrond een Sundance in de kleur chocolate staat en dat model is geloof ik nooit gemaakt in die kleur, alleen in chestnut en sand.

Welk model zoek je eigenlijik?
Daar heb je volgens mij helemaal gelijk in. De sundance is nooit in chocolate gemaakt, wel in het zwart/chestnut en sand. En ik zie daar idd ook een sundance in! Wat duidelijkere pics van bv. de labels op de achterkant en de zolen zou al een stuk schelen.
To infinity…and beyond!
pi_76504779
Wie kan mij helpen aan de rekensom?
Stel ik koop 1 paar UGGs van US$ 240 en 1 paar UGG's van US$ 180. Verzending bij sheepskinshoes ligt op US$ 85. Totaal kom ik dan op US$ 505 zonder invoerrechten en betaalde BTW.
Op welke prijs kom ik totaal uit als ik deze order plaats?

Diezelfde schoenen kosten in een winkel in NL 389,95 en 300 euro ong. Totaal ben je dan 689,95 kwijt

Wat is het verschil in prijs dan nog in NL en USA?
pi_76505011
Een stuk minder dan in Nederland. Sowieso is de bovenste prijs in dollars, wat betekent dat het opeens nog maar 350 euro is..... Mja plus dan misschien 100 euro aan extra kosten is nog steeds maar 450 euro.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_76509263
Je betaalt 12% invoerrechten en 19% BTW en die BTW is ook nog eens over de invoerrechten (lekker cashen daar bij de douane).
Totaal $505 * 0.69 = 348 euro * 1.12 = 389 * 1.19 = 464 + 10 euro voor UPS

Dit is niet helemaal nauwkeurig omdat de koers natuurlijk fluctueert, maar het zal rond de 480 euro zijn en dat scheelt toch wel aardig met de winkelprijs in NL?
pi_76511584
deze week mijn eerste paar uggs besteld de limmited edition, ik ben benieuwd!!!!!!

Hebben jullie je uggs aan met de sneeuw of worden ze daar lelijk van?
pi_76517213
Als je ze inspuit met die speciale spray van UGG of zo'n bus bij de schoenmaker vandaan (spray voor suede niet voor glad leer) kunnen ze wel wat hebben, maar je moet er niet door de sneeuw mee gaan lopen baggeren

Eerst met een handdoek zoveel mogelijk droogdeppen en dan laten drogen, nooit voor de verwarming zetten want dan worden ze keihard en slaan wit uit!
  donderdag 7 januari 2010 @ 14:54:46 #200
231495 Famouss
Constantinopel
pi_76523468
Ik zou ze via ebay krijgen, maar ze had hem niet meer op voorraad .. en dat mailde ze na 1 week terwijl ik al had betaald pff.

dus ik heb ze maandag gwn in de winkel gehaald .. ze zitten heerlijk .. ookal is het maar voor de komende 2 maanden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')