Wat ik er uit opmaak (uit de teksten erbij) zijn die van dat bedrijf. En iedereen roept al dat de prijs te mooi is om waar te zijn en in mijn ogen is die dat ook. Voor dat geld haal je ze gewoon niet uit amerika...en dan moeten ze er nog winst op maken ook? Kan bijna niet voor dat bedrag.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:13 schreef Trusten het volgende:
[..]
En dat is zeker weten dat bedrijf? Ze zeggen namelijk geen metallic pewters te verkopen...
Nee sorry laat maar, de discussie op hyves ging over United Labels TN en toen plaatste iemand die foto's maar de laarzen komen denk ik ergens anders vandaan. Er zijn wel mensen die bij United Labels hebben besteld en over die foto's werd ook gezegd dat ze nep waren, ik weet alleen niet wanneer dat was en welke discussie.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:13 schreef Trusten het volgende:
[..]
En dat is zeker weten dat bedrijf? Ze zeggen namelijk geen metallic pewters te verkopen...
Thanks, misschien een domme vraag he maar moet je die kosten aan de deur contact afrekenen of kan je dat gewoon pinnen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:41 schreef Miffy1 het volgende:
Als je de bailey buttons bij www.shoe-store.net bestelt (Authorized Dealer) met code shoeblog van 10% korting kosten ze $162,95 incl verzenden. Je betaalt daar aan de deur dan echt alleen 19% BTW en 12,50 TNT-inklaringskosten over.
Hoi Hoiquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:44 schreef Trusten het volgende:
Hmm jammer, ze komen niet binnen voor midden februari bij shoe-store! Nog andere site tips anyone want die van shoe-store waren toch wel heel voordelig maar als ik tot eind februari moet wachten tot ik ze heb is het al bijna zomer![]()
Geen interesse, vind het een beetje apart dat je je speciaal registreerd om dit aan mij aan te biedenquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:55 schreef ilove2shop het volgende:
Ik kan ze evt. wel krijgen voor je voor je (totaalprijs is lager dan je totaalprijs bij shoe-store)
pm me anders als je interesse hebt.
Alsof het ons alleen om het merk 'UGG's' gaat? Voor een kind van 3 vind ik het kunnen, maar voor een volwassene? Deze handschoenen van UGG's vind ik dan wel mooi:quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:27 schreef -Will- het volgende:
Jullie dragen Uggs, en dan vind je die handschoenen lelijk?!
Toch via Sheepskin doen? Die code voor 15% korting is voor alle Classic modellen en volgens mij valt de Bailey button daar ook onder bij hun:quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:44 schreef Trusten het volgende:
Hmm jammer, ze komen niet binnen voor midden februari bij shoe-store! Nog andere site tips anyone want die van shoe-store waren toch wel heel voordelig maar als ik tot eind februari moet wachten tot ik ze heb is het al bijna zomer![]()
Ik probeerde het al daar met die kortingscode maar hij werkt niet op de een of andere manier. Als het een beetje meezit zijn ze bij hetehakken.nl op voorraad die ik wil en dan bestel ik ze daar wel. Zijn wel 180 euro maar heb ik ze wel snel en alsnog voordeliger als in de winkel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:13 schreef Miffy1 het volgende:
Toch via Sheepskin doen? Die code voor 15% korting is voor alle Classic modellen en volgens mij valt de Bailey button daar ook onder bij hun:
http://sheepskinshoes.com/store/UGG/Womens-UGG-Boots-913.html
Klikken op Women's UGG Classic Collection en dan staat de Bailey er bij.
De verzendkosten zijn iets hoger bij Sheepskin maar de korting is ook 5% hoger, incl. alles kom je dan rond de 157/160 euro uit. Hou er wel rekening mee dat je ze niet meer terug mag sturen als je die korting gebruikt (als de maat bijv. niet goed is).
Die eerste en laatste.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:08 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Alsof het ons alleen om het merk 'UGG's' gaat? Voor een kind van 3 vind ik het kunnen, maar voor een volwassene? Deze handschoenen van UGG's vind ik dan wel mooi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn gewoon in Harlingen te koop bij die ugg zaak, heb daar ook 2 paar gekocht en handschoenen gisteren. Zoveel goedkoper is het ook niet op internet.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:37 schreef ivetje het volgende:
Ik zou handschoenen krijgen van mijn vriend, maar heel Nederland is er doorheenHeb nu een paar besteld via het panterhuis, maar die weten niet of ze er nog aan kunnen komen.
ok, duudelijk. bedankt!quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:02 schreef Miffy1 het volgende:
Verkoopt nep, vul die site hier maar eens in (= officiële UGG Australia site):
http://www.uggaustralia.com/retailStores/counterfeit.aspx
Er staat; vanaf 140 euro he. Dus stel, de short uggs zijn 140, en de tall kunnen dan al 170 kosten, en variaties daarop misschien wel 180/190. Ik denk dat het dan op zich wel een goed adres is. Verder, als je op zoek bent naar goedkope uggs ben je aan het verkeerde adres. Goedkope uggs bestaan niet, of het zijn neppe. Ik denk dat je bij deze verkoper een redelijke kans hebt dat het de echte zijn en niet zo ontzettend duur ook, maar ik geloof dat je wel hetzelfde kwijt bent als je ze uit Amerika haalt. Next to that, waarom wil je echte? Je hebt neppe voor 40/50 euro en dan heb je misschien even fijne maar dan zonder labeltje. Ik zou als ik mijn baan kwijt was geen echte uggs kopen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:20 schreef _Joy_ het volgende:
Ik wil ook uggs![]()
![]()
Helaas gaat 't financieel ff wat minder (binnenkort baan kwijt) vandaar dat ik goedkope zoek. Ik ben op MP aan 't zoeken en onderstaande lijken me echt. Alleen de prijs: die is zo laag, het moeten wel nepperds zijn...
http://verkopers.marktplaats.nl/13090276 Wil één van de experts hier mss 's naar kijken??
Die knaloranje Nightfall die deze verkoper heeft is in ieder geval zo nep als het maar kan zijn, moet zeker chestnut voorstellen. Verder is de Nightfall een 'discontinued' model dus het is sowiezo vreemd dat deze verkoper ze nog volop aanbiedt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:20 schreef _Joy_ het volgende:
Ik wil ook uggs![]()
![]()
Helaas gaat 't financieel ff wat minder (binnenkort baan kwijt) vandaar dat ik goedkope zoek. Ik ben op MP aan 't zoeken en onderstaande lijken me echt. Alleen de prijs: die is zo laag, het moeten wel nepperds zijn...
http://verkopers.marktplaats.nl/13090276 Wil één van de experts hier mss 's naar kijken??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |