abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 januari 2010 @ 23:14:40 #151
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_76463081
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 23:13 schreef Trusten het volgende:

[..]

En dat is zeker weten dat bedrijf? Ze zeggen namelijk geen metallic pewters te verkopen...
Wat ik er uit opmaak (uit de teksten erbij) zijn die van dat bedrijf. En iedereen roept al dat de prijs te mooi is om waar te zijn en in mijn ogen is die dat ook. Voor dat geld haal je ze gewoon niet uit amerika...en dan moeten ze er nog winst op maken ook? Kan bijna niet voor dat bedrag.
To infinity…and beyond!
pi_76463261
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 23:13 schreef Trusten het volgende:

[..]

En dat is zeker weten dat bedrijf? Ze zeggen namelijk geen metallic pewters te verkopen...
Nee sorry laat maar, de discussie op hyves ging over United Labels TN en toen plaatste iemand die foto's maar de laarzen komen denk ik ergens anders vandaan. Er zijn wel mensen die bij United Labels hebben besteld en over die foto's werd ook gezegd dat ze nep waren, ik weet alleen niet wanneer dat was en welke discussie.

Wat ik van United Labels wel verdacht vind is dat ze de Classic Mini in veel maten en kleuren hebben terwijl dat model niet meer gemaakt wordt. Er is bijna nergens meer aan te komen (via de Authorized Dealers) en dan zouden zij alles nog kunnen leveren?

[ Bericht 12% gewijzigd door Miffy1 op 05-01-2010 23:23:20 ]
  dinsdag 5 januari 2010 @ 23:20:35 #153
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_76463373
Dat is ook zo met de sundance. De sand staat niet op ugg australia en niet op sheepskinshoes. Die kleur is ook moeilijk aan te komen en zij hebben ze. In alle maten ook nog....vreemd.
To infinity…and beyond!
pi_76463532
Nou hoe het ook zij, ik heb mijn bestelling geannuleerd, hier krijg ik de kriebels van! Dan maar wat meer betalen...
pi_76464305
Als je de bailey buttons bij www.shoe-store.net bestelt (Authorized Dealer) met code shoeblog van 10% korting kosten ze $162,95 incl verzenden. Je betaalt daar aan de deur dan echt alleen 19% BTW en 12,50 TNT-inklaringskosten over. In euros kosten ze dan incl. alles rond de 150 euro. Duurt alleen een week of 3 voor je ze hebt en dat ligt voornamelijk aan de afdeling Inklaring van TNT die er ongeveer twee weken over doet om het pakket door de douane te halen.

Zie rekenvoorbeeld 2 op deze pagina van de douane, camera 149 euro verzenden/verzekering 35 euro, geen douanerechten (12%) verschuldigd alleen 19% BTW over 184 euro. Voor laarzen geldt deze berekening ook.
http://www.douane.nl/part(...)rnetaankopen-02.html

[ Bericht 9% gewijzigd door Miffy1 op 05-01-2010 23:50:55 ]
pi_76464914
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 23:41 schreef Miffy1 het volgende:
Als je de bailey buttons bij www.shoe-store.net bestelt (Authorized Dealer) met code shoeblog van 10% korting kosten ze $162,95 incl verzenden. Je betaalt daar aan de deur dan echt alleen 19% BTW en 12,50 TNT-inklaringskosten over.
Thanks, misschien een domme vraag he maar moet je die kosten aan de deur contact afrekenen of kan je dat gewoon pinnen?
pi_76466320
Bij TNT kun je alleen contant betalen. Na 2x niet thuis gaat het pakketje naar het postkantoor en daar kun je (meestal) wel pinnen. Op het briefje dat ze bij de 1e keer 'niet thuis' in de bus gooien staat het exacte bedrag dus dan kun je er bij de 2e afleverpoging eventueel rekening mee houden.

Met dit soort pakketjes is het ook zo dat je niet bang hoeft te zijn dat ze het 5 huizen of 3 straten verderop afgeven en dat je het nooit meer terugziet, omdat ervoor betaald moet worden Ze leveren het echt alleen bij jou af.
pi_76469693
Hmm jammer, ze komen niet binnen voor midden februari bij shoe-store! Nog andere site tips anyone want die van shoe-store waren toch wel heel voordelig maar als ik tot eind februari moet wachten tot ik ze heb is het al bijna zomer

Ik moet overigens United Labels TN wel respecteren voor hun reactie, ze hebben zonder problemen geannuleerd maar hebben wel het idee dat ik een verkeerd bedrijf in mijn hoofd heb. Nou uh, ik durf niet

[ Bericht 41% gewijzigd door Trusten op 06-01-2010 09:26:04 ]
  woensdag 6 januari 2010 @ 09:55:44 #159
286198 ilove2shop
I love 2 shop
pi_76471142
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 08:44 schreef Trusten het volgende:
Hmm jammer, ze komen niet binnen voor midden februari bij shoe-store! Nog andere site tips anyone want die van shoe-store waren toch wel heel voordelig maar als ik tot eind februari moet wachten tot ik ze heb is het al bijna zomer
Hoi Hoi

Ik kan ze evt. wel krijgen voor je voor je (totaalprijs is lager dan je totaalprijs bij shoe-store)
pm me anders als je interesse hebt.

Vind het trouwens wel klote dat alles in nederland zoveel duurder is dan in bijv. amerika.
Scheelt met sommige dingen gewoon honderden euro's.
Ik haal tegenwoordig alles uit amerika.
Heb ik voor 30 euro tenminste een mooie Victoria's Secret BH ipv eentje van de hunkemoller voor hetzelfde geld.
pi_76471181
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 09:55 schreef ilove2shop het volgende:
Ik kan ze evt. wel krijgen voor je voor je (totaalprijs is lager dan je totaalprijs bij shoe-store)
pm me anders als je interesse hebt.
Geen interesse, vind het een beetje apart dat je je speciaal registreerd om dit aan mij aan te bieden
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:16:11 #161
286198 ilove2shop
I love 2 shop
pi_76471665
ben absoluut niet nieuw hier.
heb alleen een nieuw account.
Zoals ook in mijn onderschrift staat.
Kan mijn oude account niet in.
Heb al een nieuw ww aangevraagd maar die krijg ik niet in mijn mailbox.
dus dan maar een nieuw account
  woensdag 6 januari 2010 @ 10:27:46 #162
18986 -Will-
filosoof/harlekijn/coach
pi_76472073
Jullie dragen Uggs, en dan vind je die handschoenen lelijk?!
  woensdag 6 januari 2010 @ 11:08:19 #163
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_76473589
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:27 schreef -Will- het volgende:
Jullie dragen Uggs, en dan vind je die handschoenen lelijk?!
Alsof het ons alleen om het merk 'UGG's' gaat? Voor een kind van 3 vind ik het kunnen, maar voor een volwassene? Deze handschoenen van UGG's vind ik dan wel mooi:

pi_76473791
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 08:44 schreef Trusten het volgende:
Toch via Sheepskin doen? Die code voor 15% korting is voor alle Classic modellen en volgens mij valt de Bailey button daar ook onder bij hun:
http://sheepskinshoes.com/store/UGG/Womens-UGG-Boots-913.html
Klikken op Women's UGG Classic Collection en dan staat de Bailey er bij.

De verzendkosten zijn iets hoger bij Sheepskin maar de korting is ook 5% hoger, incl. alles kom je dan rond de 157/160 euro uit. Hou er wel rekening mee dat je ze niet meer terug mag sturen als je die korting gebruikt (als de maat bijv. niet goed is).
pi_76473898
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:13 schreef Miffy1 het volgende:
Toch via Sheepskin doen? Die code voor 15% korting is voor alle Classic modellen en volgens mij valt de Bailey button daar ook onder bij hun:
http://sheepskinshoes.com/store/UGG/Womens-UGG-Boots-913.html
Klikken op Women's UGG Classic Collection en dan staat de Bailey er bij.

De verzendkosten zijn iets hoger bij Sheepskin maar de korting is ook 5% hoger, incl. alles kom je dan rond de 157/160 euro uit. Hou er wel rekening mee dat je ze niet meer terug mag sturen als je die korting gebruikt (als de maat bijv. niet goed is).
Ik probeerde het al daar met die kortingscode maar hij werkt niet op de een of andere manier. Als het een beetje meezit zijn ze bij hetehakken.nl op voorraad die ik wil en dan bestel ik ze daar wel. Zijn wel 180 euro maar heb ik ze wel snel en alsnog voordeliger als in de winkel.

Bedankt voor je tips so far in ieder geval zag echt door de bomen het bos niet meer!
pi_76474897
Die kortingscode wordt niet gelijk verwerkt, dat gebeurt op het moment dat zij je order 'processen'. Een collega van mijn had de classic short besteld en kreeg ook later een order update met de lagere prijs.
  woensdag 6 januari 2010 @ 12:33:36 #167
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_76477286
Hallo,

Ben voor mijn vriendin aan het zoeken naar een paar Ugg's. Bailey button wel te verstaan.
is er iemand bekend methttp://www.uggsoflondon.com ? zjin ze wel echt?
vind de prijzen namelijk erg laag.
I'm Back Again!
pi_76478449
Verkoopt nep, vul die site hier maar eens in (= officiële UGG Australia site):
http://www.uggaustralia.com/retailStores/counterfeit.aspx
pi_76478561
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 11:08 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Alsof het ons alleen om het merk 'UGG's' gaat? Voor een kind van 3 vind ik het kunnen, maar voor een volwassene? Deze handschoenen van UGG's vind ik dan wel mooi:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die eerste en laatste.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_76479500
quote:
Op donderdag 24 december 2009 09:37 schreef ivetje het volgende:
Ik zou handschoenen krijgen van mijn vriend, maar heel Nederland is er doorheen Heb nu een paar besteld via het panterhuis, maar die weten niet of ze er nog aan kunnen komen.
Zijn gewoon in Harlingen te koop bij die ugg zaak, heb daar ook 2 paar gekocht en handschoenen gisteren. Zoveel goedkoper is het ook niet op internet.

En voor je kinderen uggs kopen? Die van mijn heeft deze winter al een laars en een handschoen buiten verloren, die krijgt geen uggs, dan blijf ik bezig de portemonnee te trekken. Al zijn ze wel erg erg leuk.
pi_76481642
Ik wil ook uggs
Helaas gaat 't financieel ff wat minder (binnenkort baan kwijt ) vandaar dat ik goedkope zoek. Ik ben op MP aan 't zoeken en onderstaande lijken me echt. Alleen de prijs: die is zo laag, het moeten wel nepperds zijn...
http://verkopers.marktplaats.nl/13090276 Wil één van de experts hier mss 's naar kijken??
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:14:22 #172
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_76483919
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:02 schreef Miffy1 het volgende:
Verkoopt nep, vul die site hier maar eens in (= officiële UGG Australia site):
http://www.uggaustralia.com/retailStores/counterfeit.aspx
ok, duudelijk. bedankt!

Dan heb ik nog een vraag omtrent de kosten.

stel ik bestel de Bailey's bij Sheepskin en neem de 15% korting (uiteraard), prijs is
148.95 - 15% = 126.60 dollar. Daar komt ongeveer 50 dollar verzendkosten bij. Komt samen uit op 176.60 dollar.
Welke kosten krijg ik er achteraf nog overheen? Enkel de 19% btw en 12.50 euro invoerkosten? En waarover wordt dit bedrag gerekend, het euro of dollar bedrag?

bedankt!
I'm Back Again!
pi_76486012
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:20 schreef _Joy_ het volgende:
Ik wil ook uggs
Helaas gaat 't financieel ff wat minder (binnenkort baan kwijt ) vandaar dat ik goedkope zoek. Ik ben op MP aan 't zoeken en onderstaande lijken me echt. Alleen de prijs: die is zo laag, het moeten wel nepperds zijn...
http://verkopers.marktplaats.nl/13090276 Wil één van de experts hier mss 's naar kijken??
Er staat; vanaf 140 euro he. Dus stel, de short uggs zijn 140, en de tall kunnen dan al 170 kosten, en variaties daarop misschien wel 180/190. Ik denk dat het dan op zich wel een goed adres is. Verder, als je op zoek bent naar goedkope uggs ben je aan het verkeerde adres. Goedkope uggs bestaan niet, of het zijn neppe. Ik denk dat je bij deze verkoper een redelijke kans hebt dat het de echte zijn en niet zo ontzettend duur ook, maar ik geloof dat je wel hetzelfde kwijt bent als je ze uit Amerika haalt. Next to that, waarom wil je echte? Je hebt neppe voor 40/50 euro en dan heb je misschien even fijne maar dan zonder labeltje. Ik zou als ik mijn baan kwijt was geen echte uggs kopen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_76486497
Ja die berekening klopt, alleen 19% BTW en 12,50 inklaringskosten. $176,60 wordt door TNT omgerekend naar euros en daar berekenen ze 19% over (ik weet alleen niet of ze een dagkoers gebruiken of voor een hele maand dezelfde koers).
pi_76486776
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:20 schreef _Joy_ het volgende:
Ik wil ook uggs
Die knaloranje Nightfall die deze verkoper heeft is in ieder geval zo nep als het maar kan zijn, moet zeker chestnut voorstellen. Verder is de Nightfall een 'discontinued' model dus het is sowiezo vreemd dat deze verkoper ze nog volop aanbiedt.

Goedkope UGGS bestaan niet, je kunt alleen een mazzeltje hebben als de officiële sites of winkels ze eens in de aanbieding hebben of als een bepaald model gewoon veel goedkoper is in Amerika.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')