Werkt dat ook voor NL dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:17 schreef knny het volgende:
Ook kom ik een actiecode tegen die gratis verzending me UPS geeft.
Zo ja, wil je me die code pmen misschien?quote:The term "Free Shipping" as used on our website refers to Free UPS Ground in the 48 U.S. states and no other shipping methods.
Ik heb geen ervaring zelf met deze site, maar hoor alleen maar goede verhalen erover. Het is een officiële dealer, dus daarmee kan je al niet meer de fout in gaan eigenlijk. Die invoerrechten kom je bijna altijd wel op uit als je uggs besteld. Je moet nl. ook de verzendkosten nog meerekenen enzo en dan zit je er al snel boven. De verzendkosten zijn nl. $60 uit mijn hoofd bij die site. Je kan gewoon navragen wat je aan invoerrechten kwijt zou zijn bij een bepaald bedrag. Ik was destijds $230 kwijt en moest 85 euro bijbetalen aan de deur. Uiteindelijk ben je toch een stuk goedkoper uit, dus ik doe er niet zo moeilijk over.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:17 schreef knny het volgende:
Mijn vriendin en ik willen ook graag UGGs bestellen via internet.
Nu vond ik op de site www.sheepskinshoes.com (officiele dealer UGG volgens site) een aanbieding dat als ik een paar UGGs Man bestel dat ik dan 15% korting krijg voor die classics voor de vrouw. Ook kom ik een actiecode tegen die gratis verzending me UPS geeft.
Iemand ervaring met dit bedrijf verder?
En aangezien mij UGGs een waarde hebben van $ 230, en die van mijn vriendin dan 150 (-15%) = $ 135 kosten lijkt me dit een probleem te worden voor de douane aangezien je dan boven de 150 euro uitkomt wat je zonder invoerrechten mag invoeren. Of dan toch beter apart bestellen zodat ze 2x een waarde van max 150 euro hebben.
Wie heeft er advies?
Voor de liefhebbers;quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:27 schreef Trusten het volgende:
[..]
Werkt dat ook voor NL dan?
[..]
Zo ja, wil je me die code pmen misschien?
| 1 2 3 4 5 6 | Get 15% OFF Womens UGG Classic and Kids UGG Classic Boots! Enter the promo code in the Special Instructions and Comments box and Promo box upon checking out. |
In jouw geval kun je ze beter samen laten versturen. Voor jouw schoenen kom je toch niet onder de invoerrechten uit omdat dat ene paar al boven de 150 euro is. Als je ze samen laat versturen betaal je over de schoenen+verzendkosten 12% invoerrechten. Dat bedrag tel je weer bij de schoenen+verzendkosten op en dan moet je daar nog eens 19% BTW over betalen en 12,50 inklaringskosten aan TNT komt er ook bij.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:17 schreef knny het volgende:
Mijn vriendin en ik willen ook graag UGGs bestellen via internet.
Nu vond ik op de site www.sheepskinshoes.com (officiele dealer UGG volgens site) een aanbieding dat als ik een paar UGGs Man bestel dat ik dan 15% korting krijg voor die classics voor de vrouw. Ook kom ik een actiecode tegen die gratis verzending me UPS geeft.
Iemand ervaring met dit bedrijf verder?
En aangezien mij UGGs een waarde hebben van $ 230, en die van mijn vriendin dan 150 (-15%) = $ 135 kosten lijkt me dit een probleem te worden voor de douane aangezien je dan boven de 150 euro uitkomt wat je zonder invoerrechten mag invoeren. Of dan toch beter apart bestellen zodat ze 2x een waarde van max 150 euro hebben.
Wie heeft er advies?
Op het kaartje van de winkel staat maat L, maar op het kaartje van ugg zelf is het L/XL. Denk dus dat het ook S/M is en L/XL en dus 2 maten ipv 4. Ze vallen op zich best ruim. Ik heb nog wel wat ruimte over, maar bij mijn duim zitten te vrij strak. Denk toch dat passen het makkelijkst is. Volgens mij is dit model niet zo snel gegaan en hebben ze ze nog op sommige plekken. Weet dat Calzature in Utrecht iig nog een maat M heeft liggen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:16 schreef zoeperzazke het volgende:
Ivetje, welke maat wanten heb je genomen? Een vriendin van me wil ze ook maar weet niet of ze M of L moet hebben. Hoe vallen ze?
Kan jij mij een adres geven danquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:47 schreefivetje het volgende:
En voor dat geld kan je ze eigenlijk net zo goed zelf importeren vanuit amerika.
Thanks voor de tip.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:59 schreef Miffy1 het volgende:
Die United Labels TN verkoopt nep hoor. Er was net een meisje op de UGGS hyves en die heeft foto's geplaatst van de Bailey Button en Tall Metallic Pewter die ze daar had gekocht. De Bailey had een eendenbek (te hoge wreef en te puntige neus) en de Metallic Pewter had de nieuwe zool terwijl dat model nooit met een nieuwe zool is uitgebracht. You do the math.....
Geen douanekosten van 180 euro maar totale kosten van 180 tegenover nieuwprijs van 200 in de winkel. Ik wil Bailey Buttons, Chestnut in maat 38quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:59 schreef ivetje het volgende:
Welk model zoek je? Er zijn genoeg sites, en douanekosten van 180 euro lijkt me wel erg vel. Dan moet je wel iets heel geks bestellen hoorIk was laatst voor de roseberry toch 100 euro goedkoper uit dan hier in nederland, vond het best de moeite eigenlijk
Ow okequote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:01 schreef Trusten het volgende:
[..]
Geen douanekosten van 180 euro maar totale kosten van 180 tegenover nieuwprijs van 200 in de winkel. Ik wil Bailey Buttons, Chestnut in maat 38
http://uggs.hyves.nl/forum/2751213/_yhk/Echt_of_Nep/#hub_threadlist_1=1&show_reactions_1=352&__state__=1 Deze gok ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:00 schreef Trusten het volgende:
[..]
Thanks voor de tip.Welke hyves als ik vragen mag?
Dus dan zou ik rond de 150 euro uitkomen toch? dat lijkt me best wel de moeite. Is dat zeker dat je dan geen invoerrechten betaald?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:06 schreef ivetje het volgende:
Ow okeDe bailey button...tja, is idd de moeite niet om die te importeren. Daarmee ben je niet zo heel veel goedkoper uit. Via sheepskinshoes is de boot $150 en volgen mij $50 voor verzenden. En dan kom je niet boven de 150 euro uit en heb je geen invoerrechten. Alleen btw betaal je dan nog
Dank je, moet nog even op toestemming wachten van de almachtige beheerderquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:08 schreef Miffy1 het volgende:
uggs.hyves.nl en dan het topic 'echt of nep'.
En dat is zeker weten dat bedrijf? Ze zeggen namelijk geen metallic pewters te verkopen...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:11 schreef ivetje het volgende:
Als ik die pics zo zie van die bailey button zijn ze idd nep. En die metallic pewter zakt al helemaal in! Nee, kan gewoon niet. De prijzen waren ook te mooi om waar te zijn eigenlijk
Ik weet niet precies hoe ze het op de bon zetten. En ik twijfel of je alleen invoerrechten betaald over het bedrag van de laarzen of over de totale kosten (dus +verzenden). Je zou ff moeten bellen met de douane dan. http://www.douane.nl/part(...)rnetaankopen-01.html Daar staat een telefoonnummer, die kunnen je precies uitleggen hoe het zit. Als ze de verzendkosten nl. niet op de bon zetten krijg je hetzelfde als wat hier werd gezegt. Dan gokken ze een bedrag en dat is klote. Maar het is het uitzoeken waard natuurlijkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:08 schreef Trusten het volgende:
[..]
Dus dan zou ik rond de 150 euro uitkomen toch? dat lijkt me best wel de moeite. Is dat zeker dat je dan geen invoerrechten betaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |