abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76453044
Mijn vriendin en ik willen ook graag UGGs bestellen via internet.

Nu vond ik op de site www.sheepskinshoes.com (officiele dealer UGG volgens site) een aanbieding dat als ik een paar UGGs Man bestel dat ik dan 15% korting krijg voor die classics voor de vrouw. Ook kom ik een actiecode tegen die gratis verzending me UPS geeft.

Iemand ervaring met dit bedrijf verder?
En aangezien mij UGGs een waarde hebben van $ 230, en die van mijn vriendin dan 150 (-15%) = $ 135 kosten lijkt me dit een probleem te worden voor de douane aangezien je dan boven de 150 euro uitkomt wat je zonder invoerrechten mag invoeren. Of dan toch beter apart bestellen zodat ze 2x een waarde van max 150 euro hebben.

Wie heeft er advies?
pi_76453649
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 20:17 schreef knny het volgende:
Ook kom ik een actiecode tegen die gratis verzending me UPS geeft.
Werkt dat ook voor NL dan?
quote:
The term "Free Shipping" as used on our website refers to Free UPS Ground in the 48 U.S. states and no other shipping methods.
Zo ja, wil je me die code pmen misschien?
  dinsdag 5 januari 2010 @ 20:35:15 #128
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_76454124
quote:

Nu vond ik op de site www.sheepskinshoes.com (officiele dealer UGG volgens site) een aanbieding dat als ik een paar UGGs Man bestel dat ik dan 15% korting krijg voor die classics voor de vrouw. Ook kom ik een actiecode tegen die gratis verzending me UPS geeft.

En aangezien mij UGGs een waarde hebben van $ 230, en die van mijn vriendin dan 150 (-15%) = $ 135 kosten lijkt me dit een probleem te worden voor de douane aangezien je dan boven de 150 euro uitkomt wat je zonder invoerrechten mag invoeren. Of dan toch beter apart bestellen zodat ze 2x een waarde van max 150 euro hebben.

Wie heeft er advies?
Ik heb geen ervaring zelf met deze site, maar hoor alleen maar goede verhalen erover. Het is een officiële dealer, dus daarmee kan je al niet meer de fout in gaan eigenlijk. Die invoerrechten kom je bijna altijd wel op uit als je uggs besteld. Je moet nl. ook de verzendkosten nog meerekenen enzo en dan zit je er al snel boven. De verzendkosten zijn nl. $60 uit mijn hoofd bij die site. Je kan gewoon navragen wat je aan invoerrechten kwijt zou zijn bij een bepaald bedrag. Ik was destijds $230 kwijt en moest 85 euro bijbetalen aan de deur. Uiteindelijk ben je toch een stuk goedkoper uit, dus ik doe er niet zo moeilijk over.
To infinity…and beyond!
pi_76455687
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 20:27 schreef Trusten het volgende:

[..]

Werkt dat ook voor NL dan?
[..]

Zo ja, wil je me die code pmen misschien?
Voor de liefhebbers;

15% OFF UGG CLASSICS!

1
2
3
4
5
6
99ugg15xy

Get 15% OFF Womens UGG Classic
and Kids UGG Classic Boots!

Enter the promo code in the Special Instructions and Comments box and Promo box upon checking out.

Die van free shipping kan ik zo niet meer vinden , zal nog even goed zoeken.

Maar ik begrijp dus dat als ik UGGs van 240 US$ koop en met 60$ verzending ik ong 80 euro moet bijbetalen.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 21:05:54 #130
11458 ivetje
pi_76455840
Ik weet zo niet wat je bij zal moeten betalen. Mijn laarzen waren in totaal $230 en geen verzendkosten. En ik moest toen 85 euro bijbetalen. Volgens mij kan je het zelf uitrekenen op de site van de douane of anders ff bellen met ze.
To infinity…and beyond!
pi_76459746
Die codes voor Free Shipping zijn meestal niet van toepassing op internationale orders. Ik heb wel eens een e-mail nieuwsbrief ontvangen van hun met een promo code voor free shipping en dan stond er in kleine lettertjes onder:
The shipping promotion is only valid on domestic shipments within the contiguous 48 states. The shipping promotion is not valid on international orders.

Ik meen ook gelezen te hebben dat die 15% code niet geldig is icm andere aanbiedingen, je kunt alleen nog wel een gratis gift erbij krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Miffy1 op 05-01-2010 22:11:26 (typo) ]
pi_76460063
Ivetje, welke maat wanten heb je genomen? Een vriendin van me wil ze ook maar weet niet of ze M of L moet hebben. Hoe vallen ze?
I had a signature once. It was awful.
pi_76460864
quote:

Wie heeft er advies?
In jouw geval kun je ze beter samen laten versturen. Voor jouw schoenen kom je toch niet onder de invoerrechten uit omdat dat ene paar al boven de 150 euro is. Als je ze samen laat versturen betaal je over de schoenen+verzendkosten 12% invoerrechten. Dat bedrag tel je weer bij de schoenen+verzendkosten op en dan moet je daar nog eens 19% BTW over betalen en 12,50 inklaringskosten aan TNT komt er ook bij.

Als je die van je vriendin apart laat versturen spaar je die 12% invoerrechten over haar paar uit maar je betaalt wel weer 2x $50 verzendkosten ipv. 1x $60 voor 2 paar (bedragen even uit mijn hoofd hoor, kan zijn dat ze het gewijzigd hebben).

Als je even laat weten welke schoenen je precies op het oog hebt en hoe je ze wil laten verzenden; UPS (een dag of 4/5 maar 'verrekenen' zich vaak in jouw nadeel met die BTW en invoerrechten) of USPS (3 weken maar rekenen meestal wel goed tot op een euro of 4 na) kan ik het wel even narekenen wat voordeliger is.

Ik had laatst met mijn zus samen 2x de Ultra Short gekocht bij Sheepskin en die hebben we samen laten verzenden. Achteraf gezien was het voordeliger geweest het apart te doen. Ook balen was dat Sheepskin alleen de waarde van de UGGS op de doos/factuur had gezet, UPS had toen het astronomische bedrag van 100 euro voor verzendkosten genomen (daar schijnen ze vaste tabellen voor te hebben die afgesproken zijn met de Douane) terwijl we maar $53 betaald hadden voor verzending. Door die 100 euro van UPS vielen die kosten aan de deur erg hoog uit. Ik zit nu te wachten op de UPS factuur en ga dus echt bezwaar maken.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 22:40:22 #134
11458 ivetje
pi_76461354
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 22:16 schreef zoeperzazke het volgende:
Ivetje, welke maat wanten heb je genomen? Een vriendin van me wil ze ook maar weet niet of ze M of L moet hebben. Hoe vallen ze?
Op het kaartje van de winkel staat maat L, maar op het kaartje van ugg zelf is het L/XL. Denk dus dat het ook S/M is en L/XL en dus 2 maten ipv 4. Ze vallen op zich best ruim. Ik heb nog wel wat ruimte over, maar bij mijn duim zitten te vrij strak. Denk toch dat passen het makkelijkst is. Volgens mij is dit model niet zo snel gegaan en hebben ze ze nog op sommige plekken. Weet dat Calzature in Utrecht iig nog een maat M heeft liggen.
To infinity…and beyond!
pi_76461421
Ik heb gegokt om ze te bestellen bij dat bedrijf, ze verwachten ze 16 januari, ben benieuwd. Wellicht dat ik toch kies om te laten verzenden aangezien ik dan via Paypal kan betalen.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 22:47:04 #136
11458 ivetje
pi_76461721
Ik vind het een betje vaag. Nergens eigen pics bij en sundance is toch wel erg goedkoop. Ook als je ze uit amerika haalt. Vraag me dan toch af waar ze ze vandaan halen. Ik zou iig zeker vragen om de bon van het bedrijf waar zij ze vandaan hebben. En voor dat geld kan je ze eigenlijk net zo goed zelf importeren vanuit amerika. En dat "met alle papieren" vind ik ook zo vaag. Wat voor papieren krijg je er dan allemaal bij? In de winkel zit er verder ook niks bij, alleen die briefjes met gefeliciteerd met je aankoop en iets over het onderhoud.
Via paypal ben je iig wel een beetje beschermd mocht het nep zijn. Dat is dan wel een voordeel. Weet niet of je er echt oog voor hebt, maar anders kan je ze beter gaan ophalen en daar kijken of ze echt zijn. Maar goed, dan moet je er wel een beetje verstand van hebben
To infinity…and beyond!
pi_76462070
Ik ga morgen bij Assem kijken voor een paar Uggs. Heb een iets te grote maat voor vrouwenschoenen normaal gesproken, maar hoop dat ik de vrouwen-Uggs maat 42 net nog pas.
''Going mental on the Wabbu''
pi_76462135
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 22:47 schreef ivetje het volgende:
En voor dat geld kan je ze eigenlijk net zo goed zelf importeren vanuit amerika.
Kan jij mij een adres geven dan overal waar ik kijk zit ik met verzendkosten en verwachte douanekosten rond de 180-190 euro, vind ik de moeite niet. Maar je hebt ergens wel gelijk hoor, heb er ook nog een raar bijsmaakje bij....maar door Paypal durf ik het wel te gokken, kan altijd nog een geschil openen...
  dinsdag 5 januari 2010 @ 22:59:10 #139
11458 ivetje
pi_76462341
Welk model zoek je? Er zijn genoeg sites, en douanekosten van 180 euro lijkt me wel erg vel. Dan moet je wel iets heel geks bestellen hoor Ik was laatst voor de roseberry toch 100 euro goedkoper uit dan hier in nederland, vond het best de moeite eigenlijk
To infinity…and beyond!
pi_76462356
Die United Labels TN verkoopt nep hoor. Er was net een meisje op de UGGS hyves en die heeft foto's geplaatst van de Bailey Button en Tall Metallic Pewter die ze daar had gekocht. De Bailey had een eendenbek (te hoge wreef en te puntige neus) en de Metallic Pewter had de nieuwe zool terwijl dat model nooit met een nieuwe zool is uitgebracht. You do the math.....
pi_76462399
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 22:59 schreef Miffy1 het volgende:
Die United Labels TN verkoopt nep hoor. Er was net een meisje op de UGGS hyves en die heeft foto's geplaatst van de Bailey Button en Tall Metallic Pewter die ze daar had gekocht. De Bailey had een eendenbek (te hoge wreef en te puntige neus) en de Metallic Pewter had de nieuwe zool terwijl dat model nooit met een nieuwe zool is uitgebracht. You do the math.....
Thanks voor de tip. Welke hyves als ik vragen mag?
pi_76462424
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 22:59 schreef ivetje het volgende:
Welk model zoek je? Er zijn genoeg sites, en douanekosten van 180 euro lijkt me wel erg vel. Dan moet je wel iets heel geks bestellen hoor Ik was laatst voor de roseberry toch 100 euro goedkoper uit dan hier in nederland, vond het best de moeite eigenlijk
Geen douanekosten van 180 euro maar totale kosten van 180 tegenover nieuwprijs van 200 in de winkel. Ik wil Bailey Buttons, Chestnut in maat 38
  dinsdag 5 januari 2010 @ 23:06:47 #143
11458 ivetje
pi_76462678
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 23:01 schreef Trusten het volgende:

[..]

Geen douanekosten van 180 euro maar totale kosten van 180 tegenover nieuwprijs van 200 in de winkel. Ik wil Bailey Buttons, Chestnut in maat 38
Ow oke De bailey button...tja, is idd de moeite niet om die te importeren. Daarmee ben je niet zo heel veel goedkoper uit. Via sheepskinshoes is de boot $150 en volgen mij $50 voor verzenden. En dan kom je niet boven de 150 euro uit en heb je geen invoerrechten. Alleen btw betaal je dan nog
To infinity…and beyond!
  dinsdag 5 januari 2010 @ 23:07:23 #144
11458 ivetje
pi_76462710
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 23:00 schreef Trusten het volgende:

[..]

Thanks voor de tip. Welke hyves als ik vragen mag?
http://uggs.hyves.nl/forum/2751213/_yhk/Echt_of_Nep/#hub_threadlist_1=1&show_reactions_1=352&__state__=1 Deze gok ik.
To infinity…and beyond!
pi_76462753
uggs.hyves.nl en dan het topic 'echt of nep'.
pi_76462766
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 23:06 schreef ivetje het volgende:
Ow oke De bailey button...tja, is idd de moeite niet om die te importeren. Daarmee ben je niet zo heel veel goedkoper uit. Via sheepskinshoes is de boot $150 en volgen mij $50 voor verzenden. En dan kom je niet boven de 150 euro uit en heb je geen invoerrechten. Alleen btw betaal je dan nog
Dus dan zou ik rond de 150 euro uitkomen toch? dat lijkt me best wel de moeite. Is dat zeker dat je dan geen invoerrechten betaald?
pi_76462836
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 23:08 schreef Miffy1 het volgende:
uggs.hyves.nl en dan het topic 'echt of nep'.
Dank je, moet nog even op toestemming wachten van de almachtige beheerder
  dinsdag 5 januari 2010 @ 23:11:07 #148
11458 ivetje
pi_76462889
Als ik die pics zo zie van die bailey button zijn ze idd nep. En die metallic pewter zakt al helemaal in! Nee, kan gewoon niet. De prijzen waren ook te mooi om waar te zijn eigenlijk
To infinity…and beyond!
pi_76462988
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 23:11 schreef ivetje het volgende:
Als ik die pics zo zie van die bailey button zijn ze idd nep. En die metallic pewter zakt al helemaal in! Nee, kan gewoon niet. De prijzen waren ook te mooi om waar te zijn eigenlijk
En dat is zeker weten dat bedrijf? Ze zeggen namelijk geen metallic pewters te verkopen...
  dinsdag 5 januari 2010 @ 23:13:36 #150
11458 ivetje
pi_76463019
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 23:08 schreef Trusten het volgende:

[..]

Dus dan zou ik rond de 150 euro uitkomen toch? dat lijkt me best wel de moeite. Is dat zeker dat je dan geen invoerrechten betaald?
Ik weet niet precies hoe ze het op de bon zetten. En ik twijfel of je alleen invoerrechten betaald over het bedrag van de laarzen of over de totale kosten (dus +verzenden). Je zou ff moeten bellen met de douane dan. http://www.douane.nl/part(...)rnetaankopen-01.html Daar staat een telefoonnummer, die kunnen je precies uitleggen hoe het zit. Als ze de verzendkosten nl. niet op de bon zetten krijg je hetzelfde als wat hier werd gezegt. Dan gokken ze een bedrag en dat is klote. Maar het is het uitzoeken waard natuurlijk
To infinity…and beyond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')