Zit je achter de geraniums of niet?quote:Op zondag 20 december 2009 15:19 schreef Guard het volgende:
leuk die sneeuw, ik sta gewoon de hele tijd naar buiten te kijken en zo leer je nog eens wat over je burenvoel me net zo'n oude dame die altijd naar buiten zit te spieken om te kijken wat de buurt doet
Nee, planten en bloemen hebben de neiging om nogal snel dood te gaan als ik ze "verzorg", dus geen geraniumsquote:Op zondag 20 december 2009 15:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zit je achter de geraniums of niet?
Dan ben je geen oud vrouwtjequote:Op zondag 20 december 2009 15:29 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee, planten en bloemen hebben de neiging om nogal snel dood te gaan als ik ze "verzorg", dus geen geraniums
Wat grappigquote:
Ik voel me alleen als een oud vrouwtje, dat geen echt oud vrouwtje ben weet ik ook wel hoorquote:
Oh.. Ik dacht; "Laat ik eens een lief complimentje maken"quote:Op zondag 20 december 2009 15:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik voel me alleen als een oud vrouwtje, dat geen echt oud vrouwtje ben weet ik ook wel hoor
Oh was het een compliment, in dat geval: dank jequote:Op zondag 20 december 2009 15:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh.. Ik dacht; "Laat ik eens een lief complimentje maken"
Zo! Ik ga Oorlogswinter kijken op tv ben benieuwd hoelang ik het vol ga houden, haha
nog best druk daarzo...quote:
Geen dankquote:Op zondag 20 december 2009 15:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh was het een compliment, in dat geval: dank je
Gevallen fietser op het eindquote:
Leuk gedaan!quote:
en blijft hard door sneeuwenquote:Op zondag 20 december 2009 16:08 schreef Guard het volgende:
Toch knap van die mannen hoe die op de fiets kunnen blijven zitten (grootste gedeelte van de tijd dan)..
Het wordt hier ook niet echt minder qua sneeuw...
Niet normaal nee, ik zit nu toch ernstig te twijfelen of ik nog naar mijn ouders rijdt, over een uur is het ook nog donker, dan is het helemaal geen pretje als het zo blijft sneeuwen...quote:Op zondag 20 december 2009 16:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en blijft hard door sneeuwen
is niet normaal haha
Met een laag sneeuw zekerquote:Op zondag 20 december 2009 16:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nint heeft het keuken en bijkeukendak geïsoleerd![]()
Bij mij ligt er nu ook al 20 cm (gok ik) op het dak, isolatie is dus ook bij mij in ordequote:Op zondag 20 december 2009 16:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Van boven jah, die blijft nu liggen
Kruidenbuurt? Ik herken de huizenquote:Op zondag 20 december 2009 16:36 schreef Crazy-M het volgende:
De achtertuin:
[ afbeelding ]
Voor kant.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Valt niet op dat ik ben weggeweest
Vogels moeten even zoeken:
[ afbeelding ]
Ook deze zijn goed geisoleerd:
[ afbeelding ]
hier nog steeds volop aan het sneeuwenquote:Op zondag 20 december 2009 16:36 schreef automatic_ het volgende:
Hier is het gestopt en er rijden sinds een uur weer treinen langs... Één per uur volgens mij.
jepquote:
ja kloptquote:Op zondag 20 december 2009 16:44 schreef Guard het volgende:
LOL blijft leuk om iemand op zijn plaat te zien gaan in de sneeuw...
Nou dit was geen jeugd, maar deze man zag er nog niet "breekbaar" uit, bovendien viel hij in berg sneeuw, dus was het een zachte landingquote:Op zondag 20 december 2009 16:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja klopt
tenmisnte wel als jeugd gaat
Stond voor stoplicht vanmiddag en zag een man op leeftijd bijna onderuit gaan. Die kunnen makkelijk wat breken
Dan mag hetquote:Op zondag 20 december 2009 16:47 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou dit was geen jeugd, maar deze man zag er nog niet "breekbaar" uit, bovendien viel hij in berg sneeuw, dus was het een zachte landing
inderdaadquote:Op zondag 20 december 2009 16:53 schreef Guard het volgende:
Nog steed een weeralarm: ZWARE SNEEUW: GROTE OVERLAST
dat klopt jahquote:Op zondag 20 december 2009 17:00 schreef automatic_ het volgende:
Aan de ene kant baal ik dat ik vnvd naar breda moet, maar anders had ik morgenochtend gemoeten
Dan kan ik beter vanavond op het gemakje gaan. Ik neem wel extra slaapspullen mee denk ik. Morgen moet ik tot 17.30 werken en daarna om 22.00 weer slaapdienst.. Met dit weer heeft het weinig nut om (in de file) naar huis te rijden.
Ik!quote:Op zondag 20 december 2009 18:11 schreef automatic_ het volgende:
Wie zei dat het mee viel op de weg?![]()
![]()
![]()
Wat een drama! Ik woon in een doodlopend straatje en de buurman zei al "je komt het baantje niet uit". Wij proberen en inderdaad; ik kwam al niet weggereden. Uiteindelijk kwam ik weg en wilde ik "naar de hoofdweg" rijden om dan daar mijn auto te parkeren, maar dat ging nietToen ben ik even over de snelweg naar Bergen op Zoom gereden, auto gedraaid en terug naar mijn woonplaats. Mijn moeder stond nog bij de ingang van het baantje, dus uiteindelijk toch terug in het baantje en stond ik wéér vast (dat loopt een beetje bol zeg maar). Naja, nu sta ik geparkeerd op een schoon parkeerplek, dus ik moet soweiso weg kunnen rijden. De snelweg is goed schoon, maar de rest...
Je ziet amper waar je rijdt (op een gegeven moment reed ik half op het fietspad en de weg
Ik denk dat ik vanavond maar rond 21.00 weg rij naar mijn werk (dat is namelijk ook een stuk "achteraf" weg)
Of het is hier gewoon ergerquote:Op zondag 20 december 2009 18:15 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik!
Maar je moet natuurlijk nog wel in een gebied wonen waar ze wel electra kennen![]()
mijn ouders hebben een teckel en die heeft nu een snorkel nodig..quote:Op zondag 20 december 2009 19:01 schreef Crazy-M het volgende:
zo even de hond uitgelaten, beesje zata net helemaal onder het ijs, maar met handen en deken even ijs verwijderd.
Maar mooi gezicht, sneeuw kwam tot aan zijn buik
hahaha, wel grappig om te zien denkquote:Op zondag 20 december 2009 19:55 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
mijn ouders hebben een teckel en die heeft nu een snorkel nodig..
Ik las het inderdaadquote:Op zondag 20 december 2009 19:12 schreef Crazy-M het volgende:
Auto ... welke lichtjesparade ?![]()
Kerstparade Roosendaal afgelast
mja, veiligheid boven allesquote:
Ik hoop het ookquote:Op zondag 20 december 2009 20:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, veiligheid boven alles
hoop dat ik morgen beetje goed naar breda kan rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |