Zit je achter de geraniums of niet?quote:Op zondag 20 december 2009 15:19 schreef Guard het volgende:
leuk die sneeuw, ik sta gewoon de hele tijd naar buiten te kijken en zo leer je nog eens wat over je burenvoel me net zo'n oude dame die altijd naar buiten zit te spieken om te kijken wat de buurt doet
Nee, planten en bloemen hebben de neiging om nogal snel dood te gaan als ik ze "verzorg", dus geen geraniumsquote:Op zondag 20 december 2009 15:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zit je achter de geraniums of niet?
Dan ben je geen oud vrouwtjequote:Op zondag 20 december 2009 15:29 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee, planten en bloemen hebben de neiging om nogal snel dood te gaan als ik ze "verzorg", dus geen geraniums
Wat grappigquote:
Ik voel me alleen als een oud vrouwtje, dat geen echt oud vrouwtje ben weet ik ook wel hoorquote:
Oh.. Ik dacht; "Laat ik eens een lief complimentje maken"quote:Op zondag 20 december 2009 15:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik voel me alleen als een oud vrouwtje, dat geen echt oud vrouwtje ben weet ik ook wel hoor
Oh was het een compliment, in dat geval: dank jequote:Op zondag 20 december 2009 15:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh.. Ik dacht; "Laat ik eens een lief complimentje maken"
Zo! Ik ga Oorlogswinter kijken op tv ben benieuwd hoelang ik het vol ga houden, haha
nog best druk daarzo...quote:
Geen dankquote:Op zondag 20 december 2009 15:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh was het een compliment, in dat geval: dank je
Gevallen fietser op het eindquote:
Leuk gedaan!quote:
en blijft hard door sneeuwenquote:Op zondag 20 december 2009 16:08 schreef Guard het volgende:
Toch knap van die mannen hoe die op de fiets kunnen blijven zitten (grootste gedeelte van de tijd dan)..
Het wordt hier ook niet echt minder qua sneeuw...
Niet normaal nee, ik zit nu toch ernstig te twijfelen of ik nog naar mijn ouders rijdt, over een uur is het ook nog donker, dan is het helemaal geen pretje als het zo blijft sneeuwen...quote:Op zondag 20 december 2009 16:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en blijft hard door sneeuwen
is niet normaal haha
Met een laag sneeuw zekerquote:Op zondag 20 december 2009 16:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nint heeft het keuken en bijkeukendak geïsoleerd![]()
Bij mij ligt er nu ook al 20 cm (gok ik) op het dak, isolatie is dus ook bij mij in ordequote:Op zondag 20 december 2009 16:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Van boven jah, die blijft nu liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |