Ik ben morgenavond stappen in Breda, waarschijnlijk Dependancequote:Op zaterdag 19 december 2009 18:42 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet morgenavond om 22.00 in Breda zijn, dus dat gaat vast lukken
Dat is wel gezelligquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:43 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik ben morgenavond stappen in Breda, waarschijnlijk Dependance
ehm jah, puishaven.quote:
Ik ben vanavond waarschijnlijk wel ergens in het centrum te vinden, maar ik ga niet staan blauwbekken aan de haven...quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:00 schreef Crazy-M het volgende:
Wie gaat er naar tilburg feest ?
Ik wou eigenlijk gaan maar we hebben maar besloten om bij iemand thuis gezellig weekend te vieren
die stond eerder vandaag op de puisplein dacht ikquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:08 schreef Guard het volgende:
Serious request bus staat nu bij de haven als het goed is:
http://www.tilburg2009.nl/nieuws/208/
Waar heb je gegeten dan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ach was er vorige week op uitnodiging van het werk van mijn vriendin. Was toch wel weer leuk. Alleen het eten was echt dramatisch slecht.
Vliegende Hollander daarentegen was wel top!
Waarom die 159c er dan bijquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Voor de nummering: dit is dus gewoon 160, ook in de telling in de OP. (158 is daarin al 157 en zo verder)
Ik hoorde van een collega dat er elke dinsdag en zondag een bandje optreed die verzoekjes speelt. We hebben toch eerst kerstborrel op t werk, dus eer dat we in de stad zijn is het ondertussen half 12 denk ikquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is wel gezelligAlthans, wel wisselend vind ik.
"Doen jullie ook verzoekjes?" "Dan verzoek ik jullie op te houden met spelen"quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:38 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik hoorde van een collega dat er elke dinsdag en zondag een bandje optreed die verzoekjes speelt. We hebben toch eerst kerstborrel op t werk, dus eer dat we in de stad zijn is het ondertussen half 12 denk ik
Geen idee, ik kwam er altijd op donderdagquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:38 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik hoorde van een collega dat er elke dinsdag en zondag een bandje optreed die verzoekjes speelt. We hebben toch eerst kerstborrel op t werk, dus eer dat we in de stad zijn is het ondertussen half 12 denk ik
Sorry, was even wegquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm... De volgende vraag?
Hoelaat ga je vanavond bier drinken?
Whut? Ben je ziekjes?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sorry, was even wegJe impliceert hiermee wel dat ik sowieso bier ga drinken, hetgeen onjuist is. Ik ga vanavond lekker leren voor mijn tentamens mevrouw!
Niks ziekjes, maandag en dinsdag tentamensquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Whut? Ben je ziekjes?![]()
![]()
Oeh, dat is aardig!![]()
Oei... Dan wens ik je heeeeeél veel succes!quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niks ziekjes, maandag en dinsdag tentamensDus even hard beuken!
Dank Uquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oei... Dan wens ik je heeeeeél veel succes!
ik denk dat ik nog wel even de stad inga... het wordt vannacht ontzettend mild (vergeleken met afgelopen nachtquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dank UGelukkig is het niet al te moeilijk
Gaat iemand voor de rest nog iets ondernemen vanavond of is het officieel te koud en te glad om je naar buiten te begeven
Serious Request kijken en op tijd naar bed na Studio Sport Eredivisiequote:Op zaterdag 19 december 2009 20:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dank UGelukkig is het niet al te moeilijk
Gaat iemand voor de rest nog iets ondernemen vanavond of is het officieel te koud en te glad om je naar buiten te begeven
Slechts -10?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:05 schreef Guard het volgende:
[..]
ik denk dat ik nog wel even de stad inga... het wordt vannacht ontzettend mild (vergeleken met afgelopen nacht)
Fietsen met die gladheid, bezopenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:37 schreef existenz het volgende:
Ik ga de halve stad door (de kroegen voorbij) om iemans bier op te zuipen om vervolgens naar huis te fietsen, waarbij ik een pitsstop maak in de kroeg om zo klem te zuipen dat ik niets meer van de kou voel vannacht.
Of ik regel een slaapplek dichterbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |