Onee. Beginnen ze weerquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je gaat weer genieten van de niet gemiddelde, alternatieve muziek?
Zal ik je eens wat vertellen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je gaat weer genieten van de niet gemiddelde, alternatieve muziek?
omdat ze er nog niet op staan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:13 schreef Godtje het volgende:
Waarom zie ik de spullen van Acda en de munnik niet op de veiling staan?
Nee, als postzegel gestuurd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:14 schreef iBenny het volgende:
Ah een poster van Vanvelzen?vannacht zeker gebracht?
Ja nogal.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:16 schreef Cee het volgende:
tvp
(Alsof dat zin heeft tijdens SR)
Ben ik triest als ik zeg dat ik SR tijdens m'n afwezigheid opneem om later te checken of mijn plaat is gedraaid?
Ja he?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:15 schreef Qunix het volgende:
Lekkere Bee-Gees plaat!
het is maar neet hoe je het opvatquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:16 schreef Cee het volgende:
tvp
Ben ik triest als ik zeg dat ik SR tijdens m'n afwezigheid opneem om later te checken of mijn plaat is gedraaid?
Ja he?
alles is online terug te luisterenquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:16 schreef Cee het volgende:
tvp
Ja he?
Als je je request even hier neerzet, dan houden wij het wel in de gatenquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:16 schreef Cee het volgende:
tvp
Ja he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |