Onee. Beginnen ze weerquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je gaat weer genieten van de niet gemiddelde, alternatieve muziek?
Zal ik je eens wat vertellen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je gaat weer genieten van de niet gemiddelde, alternatieve muziek?
omdat ze er nog niet op staan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:13 schreef Godtje het volgende:
Waarom zie ik de spullen van Acda en de munnik niet op de veiling staan?
Nee, als postzegel gestuurd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:14 schreef iBenny het volgende:
Ah een poster van Vanvelzen?vannacht zeker gebracht?
Ja nogal.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:16 schreef Cee het volgende:
tvp
(Alsof dat zin heeft tijdens SR)
Ben ik triest als ik zeg dat ik SR tijdens m'n afwezigheid opneem om later te checken of mijn plaat is gedraaid?
Ja he?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:15 schreef Qunix het volgende:
Lekkere Bee-Gees plaat!
het is maar neet hoe je het opvatquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:16 schreef Cee het volgende:
tvp
Ben ik triest als ik zeg dat ik SR tijdens m'n afwezigheid opneem om later te checken of mijn plaat is gedraaid?
Ja he?
alles is online terug te luisterenquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:16 schreef Cee het volgende:
tvp
Ja he?
Als je je request even hier neerzet, dan houden wij het wel in de gatenquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:16 schreef Cee het volgende:
tvp
Ja he?
Ik was om half 3 gaan slapen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij nog gekeken vannacht? Was echt tof![]()
Die Tiny Little Big Band was ook goed
Waar gaat hij heen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:20 schreef Cee het volgende:
Ah, Rabbering nu in Groningen. Hoef ik pas rond een uur of 2, 3 naar de stad om z'n collectebus te aanschouwen als ie heel dat pokke-end nog moet rijden.
Zonde, echt de leukste stukken gemist. Ik heb tot 4u in de scheur gelegen. Hoop dat ik niet mijn vriendin heb wakker gelachten want die moest om 7:30u op om te werkenquote:
Godverdomme briljantquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:19 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Als je je request even hier neerzet, dan houden wij het wel in de gaten
Tilburgquote:
Hehe.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zonde, echt de leukste stukken gemist. Ik heb tot 4u in de scheur gelegen. Hoop dat ik niet mijn vriendin heb wakker gelachten want die moest om 7:30u op om te werken
quote:
Ik kan digitale tv op elke pc kijken via mijn Dreambox en in de slaapkamer staat een HTPC, dus koptelefoon op, kijken en lachen. Echt ook die dronkelappen daar buiten en hoe Gerard er mee om gaat, heerlijk!quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:21 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hehe.
Jammer dat ik geen beeld heb. Ik luister het in de avond/nacht via radio.
Tja, ik heb ook een pc. Maar maak meestal gebruik van mijn iPod touch voor als ik wil FOK!kenquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan digitale tv op elke pc kijken via mijn Dreambox en in de slaapkamer staat een HTPC, dus koptelefoon op, kijken en lachen. Echt ook die dronkelappen daar buiten en hoe Gerard er mee om gaat, heerlijk!
Ga zo verder op de laptop, als ik achter mijn pc zit staat de tv achter me, da's niet handigquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:27 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Tja, ik heb ook een pc. Maar maak meestal gebruik van mijn iPod touch voor als ik wil FOK!ken
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:28 schreef Tazar_Yoot het volgende:!!
mijnhemel: In het kader van @SeriousRequest heb ik net een mug doodgeslagen #sr09
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:28 schreef Tazar_Yoot het volgende:!!
mijnhemel: In het kader van @SeriousRequest heb ik net een mug doodgeslagen #sr09
Hehe. Zet de laptop en pc naast elkaar?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ga zo verder op de laptop, als ik achter mijn pc zit staat de tv achter me, da's niet handig
en dan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:28 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hehe. Zet de laptop en pc naast elkaar?
dat is denk ik teveel moeitequote:Op zaterdag 19 december 2009 11:28 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hehe. Zet de laptop en pc naast elkaar?
Live stream op pc. Fok op laptop.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
en dan?
Ik kijk op de tv en fok op de laptop zometeen
Okay. Thx.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:32 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Is nog niet bekend, dat wordt vanavond bekendgemaakt.
Aan de tv hangt een home cinema set en die is 37", kijkt en luistert lekkerder dan op mijn 15" laptop hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:30 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Live stream op pc. Fok op laptop.
Ja, dan snap ik het.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Aan de tv hangt een home cinema set en die is 37", kijkt en luistert lekkerder dan op mijn 15" laptop hoor.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
De Ekdommetjesdichtheid is echt enorm hoog vanochtend
Het bleek selderij...quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Opstelling hier:quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
en dan?
Ik kijk op de tv en fok op de laptop zometeen
Vertel.quote:
Prachtigquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dat ondanks de -10,1 graden daarquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:36 schreef -Hans- het volgende:
Wat een drukte alweer op de Grote Markt. Hulde!
Gewoon weg gooien.quote:
Ahh okay.quote:
Respectquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dat ondanks de -10,1 graden daar.
Zoek zelf?quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:40 schreef Qunix het volgende:
Nog geen youtube filmpies van TLBB en Paul?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |